Wel zonde, want de Google Nexus is vrij underrated. Het is gewoon een stabiele toestel van Google zelf. Daar krijg je de 'pure ervaring' hoe Android eigenlijk hoort te zijn. Ook al heb ik zelf een S3, misschien dat mijn volgende telefoon gewoon eentje word die rechtstreeks van Google komt.quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:09 schreef marloesw het volgende:
[..]
Google heeft al een eigen telefoon. De google nexus. Is tot nu toe niet echt een succes geweest.
Tja, Apple..quote:Op dinsdag 4 september 2012 17:10 schreef Catch22- het volgende:
Ja dat concept slaat nergens op; oude specs voor een nieuwe prijs...
HD widgetsquote:Op woensdag 5 september 2012 10:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand die een weather/clock widget weet die volledig transparant is?
Dat moet je helemaal zelf weten, ik heb de donkerblauwe en vindt het een supermooie kleurquote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Vraagje , Ik had een gerucht gehoord dat er een zwarte S3 op de markt gaat komen. Zal ik wachten tot de zwarte of toch die blauwe nemen?
Het is geen gerucht, het is bevestigd dat zwart komt met een hoop reeks andere kleuren. Zelf heb ik de blauwe en die vind ik supermooi!quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Vraagje , Ik had een gerucht gehoord dat er een zwarte S3 op de markt gaat komen. Zal ik wachten tot de zwarte of toch die blauwe nemen?
Wachten tot 12 september en dan de s3 kopenquote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Susanne2611 het volgende:
Hmmmmm, word niet van alle berichten even vrolijk... Twijfel dan toch weer tussen deze, de Samsung Galaxy S3 en de Iphone 5, hoe weet ik welke voor mij de beste keuze is?
Hoezo wachten tot 12 september?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Wachten tot 12 september en dan de s3 kopen
Maar goed als je twijfelt gewoon wachten tot de geruchten feiten zijn geworden en dan beslissen
iPhone 5 onthult maybequote:Op woensdag 5 september 2012 21:31 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Hoezo wachten tot 12 september?
Dude volgende week woensdagquote:Op woensdag 5 september 2012 21:34 schreef Susanne2611 het volgende:
Ow zo... Denk dat ik dat maar moet gaan doen, maar duurt nog wel erg lang...
Ok hahaquote:
Das nog een paar weekjes extra, allemaal zo erg toch niet?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:38 schreef Susanne2611 het volgende:
Maar hier komt ie waarschijnlijk pas in oktober uit...
Jezus knuppel, je kan toch zelf wel een kleur uitkiezen?quote:Op woensdag 5 september 2012 21:20 schreef KingRoland het volgende:
Ligt eraan, als je van groot houdt (<<haha) dan moet je de s3 nemen, is gewoon een super toestel. Iphone is een stuk kleiner, ook de Iphone 5 als de verhalen kloppen. Zelf ben ik sowieso een liefhebber van android tov iOS omdat je er veel meer vrijheid mee hebt. En gewoon aanmelden met je google account en alles is meteen gesynchroniseerd. Contacten en agenda bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Susanne2611 het volgende:
Hmmmmm, word niet van alle berichten even vrolijk... Twijfel dan toch weer tussen deze, de Samsung Galaxy S3 en de Iphone 5, hoe weet ik welke voor mij de beste keuze is?
dat kan ook met een iPhonequote:Op woensdag 5 september 2012 22:19 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ligt eraan, als je van groot houdt (<<haha) dan moet je de s3 nemen, is gewoon een super toestel. Iphone is een stuk kleiner, ook de Iphone 5 als de verhalen kloppen. Zelf ben ik sowieso een liefhebber van android tov iOS omdat je er veel meer vrijheid mee hebt. En gewoon aanmelden met je google account en alles is meteen gesynchroniseerd. Contacten en agenda bijvoorbeeld.
Heb je al iOS of Android gebruikt? Want overstappen is 3x kut.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:28 schreef Susanne2611 het volgende:
als bezitter van beide systemen kan ik toch melden dan een jailbreak heel wat simpeler is dan een root:Pquote:Op donderdag 6 september 2012 02:08 schreef totalvamp het volgende:
[..]
dat kan ook met een iPhone
daarentegen heeft IOS geen TERUG knop en Android wel. Dat is een heel gemis als je dat gewend bent. Ook een settings knop mis je. Daarnaast kun je inderdaad veel meer met je telefoon door een simpele root te doen.
Ook de UI van android zit beter in elkaar, alles is makkelijker te bereiken. Widgets zijn een erg gemis. Thema's, launchers, gratis spellen/programma's waar je anders voor moet betalen op IOS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |