SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pop!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n eerste topic geopend jongeh
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n eerste topic geopend jongeh
Is het ook, maar onze buren zijn niet humaan. Ik denk stiekem dat het evil mogwai zijn die ons terroriseren.... Ze leggen ook steeds stof neer in huis en zorgen ervoor dat er zand tegen de ramen waait enzoquote:
Beetje gif lenen voor aan die kant van de heg?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het ook, maar onze buren zijn niet humaan. Ik denk stiekem dat het evil mogwai zijn die ons terroriseren.... Ze leggen ook steeds stof neer in huis en zorgen ervoor dat er zand tegen de ramen waait enzo
Mochten we er ove rene jaartje nog niet uit zijn, kom ik graag een bakkie bij je halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Beetje gif lenen voor aan die kant van de schutting?
je mag mensen niet dood wensen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Beetje gif lenen voor aan die kant van de heg?
alsjeblieft, een heeeeerlijke taart!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je ze ook een keer taart brengen
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte morgen taart! Wat ga je doen?
ik ook!quote:
Wow! Klinkt tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwen
leuk! Op je huidige grond?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwen
Jup. We moeten wel een paar meter opschuiven qua schuttingen en alles maar dat moet sowieso. Vandaar dat we onderzoeken of het te doen is onze pipowagen af te breken en er dan maar meteen een echt huis neer te zettenquote:
glas is immer half volquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook!
eerst de proeftijd maar eens doorkomen he
ben je kamper?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. We moeten wel een paar meter opschuiven qua schuttingen en alles maar dat moet sowieso. Vandaar dat we onderzoeken of het te doen is onze pipowagen af te breken en er dan maar meteen een echt huis neer te zetten
Precies!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaaf dat je eerder mag beginnen Kip! Lekker weg van die imbeciel en ander leuk werk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik ben realist hequote:
buy alles!!!!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens 23 cent loonsverhoging gehad
ZOMG!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies!
Voelt heel gek, het afsluiten, is toch een flinke periode, ongeveer 8 jaar... pffff. En wat een werk dat afsluiten en afronden, ik blijk toch stiekem een hoop te doen en kunnen blijkbaar![]()
Maar heerlijk, ik kan niet wachtenwat heb je nou weer gejat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Had je dat nog niet door dan?quote:
zOMG! Ik voel een TDfaal opkomenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef Dwyn het volgende:
nee, how come ??? Kampers thoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door dan?
We wonen al 6 jaar in een houten unit. Zo`n tijdelijk kantoorkeetgevalthingy
Gaat best hoor, maar een echt huis is ook wel lekker
ja dat vroeg ik me ook afquote:
Huis was voor tijdelijke bewoning. Maar het woont gewoon wel lekker. Is van alle gemakken voorzien en van binnen merk je er amper iets van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, how come ??? Kampers tho
ik wist het ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, how come ??? Kampers tho
Nimmer heb ik iets als dit gezien hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hier heus wel eens foto`s van mijn huis laten zien anders
Hebben we al gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, ga je de grond nu kopen*?
Gaaf! Da's wel heel stoer waar jullie wonen, heerlijk ruimte!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan1000 vierkante meter is ons nu
Oh en als je googelt op kantoorunit krijg je een aardig idee van mijn huis nu
tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Magoe, ik ging naar bed
Zal morgen wel foto`s en de rest op fb zetten
Whut?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:55 schreef Dwyn het volgende:
Owh het begint al gezellig, het dagje naar Essen
Ik was iets kwijt dus ik smsde dat naar haar. En toen had ik het weer gevonden, smste zei ''Oh dit is echt heel erg dom zeg'.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik was iets kwijt dus ik smsde dat naar haar. En toen had ik het weer gevonden, smste zei ''Oh dit is echt heel erg dom zeg'.![]()
Dus ik 'Ja, sommige mensen hebben maar 6 uur geslapen'
Zij: 'Ja, daar kan ik ook niks aan doen'
Ze gebruikt nooit smileys enzo dus alles komt superserieus over. En ik vind het niet echt aardig dat ik dan 'echt dom' wordt genoemd omdat ik iets kwijt ben.quote:
ik noem alleen mezelf dom. je kan wel domme acties hebben maar iemand dom noemen is nono.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze gebruikt nooit smileys enzo dus alles komt superserieus over. En ik vind het niet echt aardig dat ik dan 'echt dom' wordt genoemd omdat ik iets kwijt ben.
Danku!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik noem alleen mezelf dom. je kan wel domme acties hebben maar iemand dom noemen is nono.
diamanten in je grill?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Tandarts klaar. Hij is een uur bezig geweest.
Ik shine jongequote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
diamanten in je grill?
Het komt er wel errug dichtbij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij noemt ze Jou ook niet dom hoor
Zulks een rotte tanden, ijs?
Jup. Genen zijn een bitch. En het kutte is dat ik dingen als gaatjes vaak te laat voel, dus dan zijn het alweer kraters. Al viel het dit keer mee, was maar een afspraak nodig na mijn spoedfix.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij noemt ze Jou ook niet dom hoor
Zulks een rotte tanden, ijs?
Klinkt niet fijnquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Genen zijn een bitch. En het kutte is dat ik dingen als gaatjes vaak te laat voel, dus dan zijn het alweer kraters. Al viel het dit keer mee, was maar een afspraak nodig na mijn spoedfix.
Als je haar niet leuk vind waarom ga je dan iets met haar doenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:15 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed ze is bijna op het station (een uur te vroeg) dus ik ga de PC zo maar eens afsluiten.
Goei busy! Succesquote:
DHLquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hey priem, ze zoeken nog planners bij DHL
Oh met mijn skills moet dat zéér goed gaan idd !!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
Hey priem, ze zoeken nog planners bij DHL
quote:
DHL is toch kut, daar werken de grootste mongolen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh met mijn skills moet dat zéér goed gaan idd !!
* PriemGirl dient meteen haar ontslag in
Aw kiek spees eens serieus ingaan op den garpquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
DHL is toch kut, daar werken de grootste mongolen.
Ik denk dat ze zelfs nog erger zijn dan McDonaldsmedewerkers want ze kunnen echt niks
Nee maar als jij niet kunt plannen (wat de grap was) kun je nog steeds daar gaan werken want die mensen kunnen nietsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 10:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Aw kiek spees eens serieus ingaan op den garp![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik graven met graafmachine.
Bb: hier moet je voorzichtig doen, de waterleiding ligt dichter aan het oppervlak.
Dus ik heel voorzichtig doen.
Bb: ik doe dat laatste stuk wel met de spade.
10 seconden later: snok. Spade door de waterleiding
Bingo : Dquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:48 schreef Stormqueen het volgende:
Kwaaie werknemer in ziektewet, is eigenlijk allang beter maar blijft klachten verzinnen want het is wel makkelijk zo. Bedrijfsarts zegt, jij bent heul niet ziek meer. Pauper wordt boos en bedreigt bedrijfsarts?
Nicequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Jeetje wat een hoop goede matigen kut-tv dit seizoen!![]()
Uitstel van executie, help ik heb teveel dieren, red mijn vakantie, allemaal van die heerlijk slekte tv![]()
Ben nu zon, zuipen, ziekenhuis aan het kijken, pareltje!
ik vond die jongen zo grappig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat zon, zuipen ziekenhuis is wel briljant, inclusief de geluidseffecten
"hoe erg is de diarree nu?"
"ik ben sinds vanmorgen al 15 keer naar de wc geweest" TUMTUMTUM!.
En ze hebben net een jongen gevolgd die na het stappen met z'n dronken hoofd z'n hotel niet meer terug kon vinden. En toen hij het eindelijk had gevonden begreep hij het kaartjes-systeem om binnen te komen niet meer
dan was de leiding ook wel aan vervanging toe.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dus ik graven met graafmachine.
Bb: hier moet je voorzichtig doen, de waterleiding ligt dichter aan het oppervlak.
Dus ik heel voorzichtig doen.
Bb: ik doe dat laatste stuk wel met de spade.
10 seconden later: snok. Spade door de waterleiding
Wait, whut?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef Diconnected het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/m(...)s/N/12396/index.html
Toen een meisje hem uitlegde hoe hij moest gaan, die verwilderde kop van hemquote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik vond die jongen zo grappig.dat geklaag van hem
briljant.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:57 schreef Diconnected het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/m(...)s/N/12396/index.html
Etos ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:03 schreef megamandy het volgende:
Is dit omdat ze zijn overgekocht door Ahold?
Want Essie is toch ook alleen bij de Etos te verkrijgen of welke winkel was dat ook alweer?
Advocadoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat zal ik eens pogen te eten? Consistentie babyhapje aub.
Niet mijn ding.quote:
Geprakte banaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat zal ik eens pogen te eten? Consistentie babyhapje aub.
na 2 dagen? Koper is erg 1970 he, is allemaal plastic nowadays.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan was de leiding ook wel aan vervanging toe.
euhw, ja plastic gaat wel makkelijkquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
na 2 dagen? Koper is erg 1970 he, is allemaal plastic nowadays.
nee koppelstukjes, ftw. Het riool wordt lastigerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
euhw, ja plastic gaat wel makkelijkach, sok dr tussen.
Dat weten ze nog steeds niet zeker volgens mijquote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lolwat gegijzeld vliegtuig? Ik zie net ook 4 f16's over de campus vliegen
Om 1 vliegtuig?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD BEGRAAF JE LAKJES IN DE GROND BIJ SQ ZODAT ZE DE AANSLAG WEL OVERLEVEN
Ik heb geen noodkoffer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
WE GAAN ALLEMAAL DOOD BEGRAAF JE LAKJES IN DE GROND BIJ SQ ZODAT ZE DE AANSLAG WEL OVERLEVEN
Helmer begraven, duh!quote:
Volgens mij kom ik hier niet zo diep.quote:
Bij Skjoe joh, die heeft een machine!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik hier niet zo diep.
Ja, jonge, wat is dat voor noodoplossing?!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bij Skjoe joh, die heeft een machine!
Ik moest er ook om lachenquote:
Haha, nou, ik word niet zo makkelijk of snel verliefd. Maar sowieso elke keer als ik een smsje krijg enzo.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:42 schreef megamandy het volgende:
Maar vertel Bambi ben je nu ook de hele dag aan het glimlachen?
Maar leuk dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, nou, ik word niet zo makkelijk of snel verliefd. Maar sowieso elke keer als ik een smsje krijg enzo.En wel nu al zoiets van: ik wil hem heel snel weer zien! Dus het begin is er.
Uhm ik betrap mij er wel op dat ik de hele tijd in mijn hoofd zit te tralalala-enquote:
Zeker leuk ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar leuk dus
[..]
Uhm ik betrap mij er wel op dat ik de hele tijd in mijn hoofd zit te tralalala-en
YOLOquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan ook alleen ik bedenken, midden in een tuinverbouwing bij een sterrenrestaurant gaan eten
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Dat kan ook alleen ik bedenken, midden in een tuinverbouwing bij een sterrenrestaurant gaan eten
Wel heerlijk bijkomen/genietenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:11 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij had Masja een tip om je te ontzandenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wel, maar last minute mani pedi ontzanden dit dat alles
Dat is verzanden in details.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
Dat wel, maar last minute mani pedi ontzanden dit dat alles
Waaromquote:
Babypoeder.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:30 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij had Masja een tip om je te ontzandenMaar heb het niet gelezen.
Misschien beetje domme vraag maar is dat dan talkpoeder? Want van babypoeder heb ik nog nooit gehoordquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Babypoeder.
Want dat heb je wel standaard in huis enzo.
Talkpoeder ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien beetje domme vraag maar is dat dan talkpoeder? Want van babypoeder heb ik nog nooit gehoord
Jup.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Misschien beetje domme vraag maar is dat dan talkpoeder? Want van babypoeder heb ik nog nooit gehoord
+1quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
OMG dat vind ik echt een goeden tip
Dan zeg je dat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Trollbuurman die nu nog even in drie seconden wil leren hoe de laserwaterpas werktik moet gvd weg!
Laat hem googlenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
Trollbuurman die nu nog even in drie seconden wil leren hoe de laserwaterpas werktik moet gvd weg!
Nep Hollanderquote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Herkansing is met een voldoende beoordeeld.
Ik vind d'r nog steeds te kritisch, maar och, cijfers komen verder toch nergens terug.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Herkansing is met een voldoende beoordeeld.
Ik vind d'r nog steeds te kritisch, maar och, cijfers komen verder toch nergens terug.
you saw me where???quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:08 schreef Debsterr het volgende:
SQ had pwetty dress aan op le fiets.
Hoe was het eten?quote:
Good busy!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
En ik hoorde dat ik zondag weer ergens mag sterren-eten op kosten van schoonouders
Goeie compensatie.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
soms moet dat even, we gaan niet op verkansie dit jaar dus dan maar zo
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
We hebben een offerte voor een huis aangevraagd
Wat voor iets? Klinkt als een cataloguswoning?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
cataloguswoning op maatquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wat voor iets? Klinkt als een cataloguswoning?.
Zo ja, fotooooo's!!!!
Vind het wel een apart verhaal, paar jaar in een container wonen. Ik zou denk ik echt helemaal gek worden.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
cataloguswoning op maat
En die container hebben we wel als huis ingericht hoor. Behangetje op de muur..hell er zit zelfs vloerverwarming in
Meet!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en ik mag het niet zeggen van skuu, maar als we de tuin op orde hebben tegen die tijd, doen we hier wel weer een meet eind september. (Dikke kans namelijk dat we weer een weekend go live hebben tegen die tijd
).
En dan ben je er zelf wel bij neem ik aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef bleiblei het volgende:
Oh, en ik mag het niet zeggen van skuu, maar als we de tuin op orde hebben tegen die tijd, doen we hier wel weer een meet eind september. (Dikke kans namelijk dat we weer een weekend go live hebben tegen die tijd
).
Hoek van de Geldropseweg! Ik ging naar Run2Dayquote:
Zijn er foto's van? 10 are is wel een lekker stuk grond. Kan je alle kanten mee op (en is minimaal 4 keer zo groot als die postzegel hierquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
cataloguswoning op maat
En die container hebben we wel als huis ingericht hoor. Behangetje op de muur..hell er zit zelfs vloerverwarming in
ja wat was dat, waarom waren die open?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoek van de Geldropseweg! Ik ging naar Run2Day.
Ik ga denk ik een verlekkertopic openen in K&W ofzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:03 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zijn er foto's van? 10 are is wel een lekker stuk grond. Kan je alle kanten mee op (en is minimaal 4 keer zo groot als die postzegel hier). Lijkt mij erg tof. Een huis kunnen bouwen naar eigen stijl. Enige nadeel is dat je dan geen oud huis hebt
.
de wonungquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat wat is? die woning? of de container?
Lezing van een boek over ademhalingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja wat was dat, waarom waren die open?
Jaaaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een verlekkertopic openen in K&W ofzo
Neejoh, net als de vorige keer, they are all yoursquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dan ben je er zelf wel bij neem ik aan?![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lezing van een boek over ademhaling.
pffffquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Neejoh, net als de vorige keer, they are all yours.
Ik heb aan 2 genoeg...quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
pffff
ik kan al die tieten bijna niet aan in mn eentje gek.
Dat issie ook! Maar volgende keer gewoon roepen hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zeggen dat je jurk mooi is!
Goed voornemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:06 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb aan 2 genoeg...
En dat blijft zo de komende 60 jaar denk ik.
seksende mensen nog minder denk ikquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Film met zoenende mensen kijk op dit moment is niet zo'n goed idee.
sorryquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zal nog eens zeggen dat je jurk mooi is!
Kan ik beter hebben, want minder bereikbaar.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
seksende mensen nog minder denk ik![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Trusten Debs!
Ik ga foto`s zoeken enzo en een topic in K&W openen. Ik gooi de link hier wel door als het zover is
Vind ik ook! Er was eerst sprake van dat onze unit gewoon kon blijven staan, we een verblijfsvergunningquote:
Lijkt voor mij heel raar om bewust niet bezig te zijn met zulke zaken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Kan ik beter hebben, want minder bereikbaar.
Haha, vergeleken met sommige christelijke vriendinnetjes ben ik al een beetje een slet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lijkt voor mij heel raar om bewust niet bezig te zijn met zulke zaken.![]()
ik was zulks een slet toen ik nog jong en onschuldig was.
Is zoenen al zo erg dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, vergeleken met sommige christelijke vriendinnetjes ben ik al een beetje een slet.
Nee maarja, het went. Alleen zoenen is wel bereikbaar, en nu is er een persoon aan gekoppeld. En dan wil ik ooook.
Ik heb niet alleen gezoend.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is zoenen al zo erg dan?
Wat lopen die meiden allemaal mis zeg. Er is niets leukers dan zoenen.![]()
Ik ken dan ook weinig echt christelijke mensen. Mensen die zo omgaan met zulke zaken. Respect heur.![]()
Ik had ooit een scharrel. Ging ook naar de kerk en wilde ook wachten met van alles. Nou, dat heeft niet lang geduurd. Toen was het nieuwe d'r wel af zeg maar.
Dat is heulemaal niet leuk om te kijkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:09 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
seksende mensen nog minder denk ik![]()
ohohooohohooohoohohhquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen gezoend.![]()
Maar ik heb een groep vriendinnen die erg braaf zijn, dus dan is de vergelijking snel gemaakt.
Nou, schijnbaar zijn er dus ook christelijke meisjes die bij een eerste date meteen denken dat je een relatie hebt. Daar snap ik echt niks van.
wel!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is heulemaal niet leuk om te kijken
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ohohooohohooohoohohh![]()
Ik denk dat je dan echt een deel van je jeugd mist als je helemaal niets doet. Flirten, relaties, zoenen. weet ik veul.
nee preciesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
Ik kan me ook echt oprecht niet voorstellen om 21 te zijn en nog niet gezoend te hebben. Of maar met 1 jongen...
Denk dan idd dat je toch een stuk algemene ontwikkeling mist ofzo..
Ja toch? En dan denk ik, wat is nou de kans dat je een jongen zonder ervaring tegenkomt? En die verwacht toch ook geen meisje wat zelfs nog nooit gezoend heeft?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee preciesJa en sowieso een heleboel lol.
Spinnewebben jonge.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Iedere keer denk ik dan weer, verdorieom het netjes te houden
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze voor de helft weg
Zijn er serieus mensen die ook nooit zoenen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja toch? En dan denk ik, wat is nou de kans dat je een jongen zonder ervaring tegenkomt? En die verwacht toch ook geen meisje wat zelfs nog nooit gezoend heeft?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze voor de helft weg
Ja maar dat hebben ze dus niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die ook nooit zoenen?![]()
Dat kan toch heul niet als je ook maar eens serieus gedate hebt met iemand?
Zulke meisjes komen toch ook nooit aan de (leuke) man.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja toch? En dan denk ik, wat is nou de kans dat je een jongen zonder ervaring tegenkomt? En die verwacht toch ook geen meisje wat zelfs nog nooit gezoend heeft?
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zulke meisjes komen toch ook nooit aan de (leuke) man.die nemen zoeen uit de kerk die ook nog niets gedaan heeft en trouwen, krijgen 5 kinderen en neuken nooit meer.
Ja jonge ik had ook tot vorige week nooit een eckte date gehad. En toen wel gezoend met mensen en een serieuze relatie gehad. Zulke dingen gebeuren ook wel op andere manieren zoals vakantie of weet ik wat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben ze dus niet.
Ik tot nu toe ook nog niet echt, maar he.![]()
Ja, bij mij idd wel. Geen serieuze relatie nog, maar zoenen enzo gebeurt toch wel een keer, zou je zeggen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja jonge ik had ook tot vorige week nooit een eckte date gehad. En toen wel gezoend met mensen en een serieuze relatie gehad. Zulke dingen gebeuren ook wel op andere manieren zoals vakantie of weet ik wat.
daten is overrated.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar dat hebben ze dus niet.
Ik tot nu toe ook nog niet echt, maar he.![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
Ik vind het best fascinerend
Dat dit kan in Nederland.
Ik had alleen af en toe zo'n 'eerste date naar de bios'. Die tellen heel niet. En een jongen waarbij ik dacht dat we 4 dates hadden gehad, waarop hij zei dat we niet aan het daten waren. Dus ja.quote:
Een relatie is pas leuk. Dan date je elke dag.quote:
Wat een faaljongenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had alleen af en toe zo'n 'eerste date naar de bios'. Die tellen heel niet. En een jongen waarbij ik dacht dat we 4 dates hadden gehad, waarop hij zei dat we niet aan het daten waren. Dus ja.
Dat weet ik niet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een relatie is pas leuk. Dan date je elke dag.![]()
![]()
Ja.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wat een faaljongen
Die van mij nu noemt het zelf ook dates dus dan weet ik het wel zeker
Je hebt dan een hoop minder onzekerheid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |