SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pop!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n eerste topic geopend jongeh
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n eerste topic geopend jongeh
Is het ook, maar onze buren zijn niet humaan. Ik denk stiekem dat het evil mogwai zijn die ons terroriseren.... Ze leggen ook steeds stof neer in huis en zorgen ervoor dat er zand tegen de ramen waait enzoquote:
Beetje gif lenen voor aan die kant van de heg?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het ook, maar onze buren zijn niet humaan. Ik denk stiekem dat het evil mogwai zijn die ons terroriseren.... Ze leggen ook steeds stof neer in huis en zorgen ervoor dat er zand tegen de ramen waait enzo
Mochten we er ove rene jaartje nog niet uit zijn, kom ik graag een bakkie bij je halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Beetje gif lenen voor aan die kant van de schutting?
je mag mensen niet dood wensen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Beetje gif lenen voor aan die kant van de heg?
alsjeblieft, een heeeeerlijke taart!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je ze ook een keer taart brengen
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte morgen taart! Wat ga je doen?
ik ook!quote:
Wow! Klinkt tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwen
leuk! Op je huidige grond?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwen
Jup. We moeten wel een paar meter opschuiven qua schuttingen en alles maar dat moet sowieso. Vandaar dat we onderzoeken of het te doen is onze pipowagen af te breken en er dan maar meteen een echt huis neer te zettenquote:
glas is immer half volquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook!
eerst de proeftijd maar eens doorkomen he
ben je kamper?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jup. We moeten wel een paar meter opschuiven qua schuttingen en alles maar dat moet sowieso. Vandaar dat we onderzoeken of het te doen is onze pipowagen af te breken en er dan maar meteen een echt huis neer te zetten
Precies!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaaf dat je eerder mag beginnen Kip! Lekker weg van die imbeciel en ander leuk werk doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
ik ben realist hequote:
buy alles!!!!!!!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens 23 cent loonsverhoging gehad
ZOMG!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies!
Voelt heel gek, het afsluiten, is toch een flinke periode, ongeveer 8 jaar... pffff. En wat een werk dat afsluiten en afronden, ik blijk toch stiekem een hoop te doen en kunnen blijkbaar![]()
Maar heerlijk, ik kan niet wachtenwat heb je nou weer gejat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Had je dat nog niet door dan?quote:
zOMG! Ik voel een TDfaal opkomenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:34 schreef Dwyn het volgende:
nee, how come ??? Kampers thoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Had je dat nog niet door dan?
We wonen al 6 jaar in een houten unit. Zo`n tijdelijk kantoorkeetgevalthingy
Gaat best hoor, maar een echt huis is ook wel lekker
ja dat vroeg ik me ook afquote:
Huis was voor tijdelijke bewoning. Maar het woont gewoon wel lekker. Is van alle gemakken voorzien en van binnen merk je er amper iets van.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, how come ??? Kampers tho
ik wist het ook nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, how come ??? Kampers tho
Nimmer heb ik iets als dit gezien hoor!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb hier heus wel eens foto`s van mijn huis laten zien anders
Hebben we al gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maareh, ga je de grond nu kopen*?
Gaaf! Da's wel heel stoer waar jullie wonen, heerlijk ruimte!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Hebben we al gedaan1000 vierkante meter is ons nu
Oh en als je googelt op kantoorunit krijg je een aardig idee van mijn huis nu
tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Magoe, ik ging naar bed
Zal morgen wel foto`s en de rest op fb zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |