SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pop!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n eerste topic geopend jongeh
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M`n eerste topic geopend jongeh
Is het ook, maar onze buren zijn niet humaan. Ik denk stiekem dat het evil mogwai zijn die ons terroriseren.... Ze leggen ook steeds stof neer in huis en zorgen ervoor dat er zand tegen de ramen waait enzoquote:
Beetje gif lenen voor aan die kant van de heg?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is het ook, maar onze buren zijn niet humaan. Ik denk stiekem dat het evil mogwai zijn die ons terroriseren.... Ze leggen ook steeds stof neer in huis en zorgen ervoor dat er zand tegen de ramen waait enzo
Mochten we er ove rene jaartje nog niet uit zijn, kom ik graag een bakkie bij je halenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Beetje gif lenen voor aan die kant van de schutting?
je mag mensen niet dood wensen....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Beetje gif lenen voor aan die kant van de heg?
alsjeblieft, een heeeeerlijke taart!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:28 schreef Stormqueen het volgende:
Kun je ze ook een keer taart brengen
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:29 schreef Stormqueen het volgende:
Sterkte morgen taart! Wat ga je doen?
ik ook!quote:
Wow! Klinkt tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwen
leuk! Op je huidige grond?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:30 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
showroom van huizen bekijken. We gaan héél misschien nieuw laten bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |