Wat heeft stroomverbruik met isolatie te maken? Gas, oké, maar stroom?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:27 schreef kwiwi het volgende:
30 euro vind ik al goedkoop. Tenzij je een klein appartement hebt dat enorm goed geïsoleerd is en je boven, onder en aan de zijkant buren hebt.
O sorry, was even vergeten dat ie het niet over gas hadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:36 schreef erikkll het volgende:
[..]
Wat heeft stroomverbruik met isolatie te maken? Gas, oké, maar stroom?
Ja. Je hoeft niets te verbruiken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef GrassofGod het volgende:
Nu kom ik bij dit gemiddelde uit op 30 euro p/maand.
Kan het goedkoper?
Minder verbruiken...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef GrassofGod het volgende:
Ik ga zelfstandig wonen en moet een stroomleverancier kiezen.
[...]
Kan het goedkoper?
Was ook mijn keuze vorig jaar. Ik heb geen zin om elk jaar over te stappen, en na het eerste jaar is GreenChoice een van de goedkopere, terwijl ze qua klantenservice het hoogst scoren.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:32 schreef GrassofGod het volgende:
Ik heb greenchoice aangevraagd, was beste getest en hun kijken wat ik verbruik.
Ik krijg vanzelf e-mail.
lekkere service kosten heb je dan..quote:
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar een nachtverbruik dat een stuk hoger ligt dan het dagverbruik, is wel héél byzonder. Voor iemand die nachtdiensten werkt of zo? En 2300 kWh (1050 + 1250) zal excl. vastrecht&excl. teruggave e.d. incl. BTW&transport en energiebelasting zo rond de ¤550 uitkomen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:25 schreef GrassofGod het volgende:
Ik ga zelfstandig wonen en moet een stroomleverancier kiezen.
Ik heb een dubbele meter dus moet dag en nacht invullen. (wat ik ong. verbruik)
Voor 1 persoon zijn de gemiddelde als volgt:
Electriciteitsverbruik
Wat Enkele Dubbele meter
1 persoon 2.300 kWh 1050 kWh dag, 1.250 kWh nacht
2 personen 3.300 kWh 1.500 kWh dag, 1.800 kWh nacht
3 personen 3.800 kWh 1.750 kWh dag, 2.050 kWh nacht
4 personen 4.500 kWh 2.050 kWh dag, 2.450 kWh nacht
Kan het goedkoper?
Gr
nachttarief kan ook in het weekend gelden toch?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar een nachtverbruik dat een stuk hoger ligt dan het dagverbruik, is wel héél byzonder. Voor iemand die nachtdiensten werkt of zo? En 2300 kWh (1050 + 1250) zal excl. vastrecht&excl. teruggave e.d. incl. BTW&transport en energiebelasting zo rond de ¤550 uitkomen.
Stond ergens google, ik vond het ook vreemd maar het schijnt dat nachtstroom in de meeste regios geldt vanaf 21:00uur s'avonds. En gezien de meeste werken (en dus overdag geen tot weinig stroom verbruiken) en s'avonds er meeste gebruik van maken en dus hoger ligt..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:23 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar een nachtverbruik dat een stuk hoger ligt dan het dagverbruik, is wel héél byzonder. Voor iemand die nachtdiensten werkt of zo? En 2300 kWh (1050 + 1250) zal excl. vastrecht&excl. teruggave e.d. incl. BTW&transport en energiebelasting zo rond de ¤550 uitkomen.
ik heb 3 jaar gepakt ik blijf daar toch voorlopig plakkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 08:25 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Was ook mijn keuze vorig jaar. Ik heb geen zin om elk jaar over te stappen, en na het eerste jaar is GreenChoice een van de goedkopere, terwijl ze qua klantenservice het hoogst scoren.
Bedoel je dat positief? :p (ben echt een rookie)quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
lekkere service kosten heb je dan..
Verder kook je op gas of elektrisch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |