VOor Belgie dan,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:24 schreef Doublepain het volgende:
Dit is toch het beste wat België te bieden heeft?
Laten we hopen dat we nooit samengaan
Dan ga ik kapotquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:25 schreef Gwunnik het volgende:
Eindelijk!
Nu AEL in de blessuretijd gelijk
als de vorige wedstrijd 2-1 was?quote:
Alleen als er een overtreding in de 16 wordt gemaakt door een verdediger...quote:
het zal welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
als de vorige wedstrijd 2-1 was?
Eerste beenbreuk door lucht veroorzaaktquote:
www.tinychat.comquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef sausagin het volgende:
Als het nog 1-1 wordt maak ik hier alles kapot
is goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef sausagin het volgende:
Kinderachtig, Gillet en zijn teamgenoten hebben hun uiterste best gedaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef sausagin het volgende:
Denk dat die banlieu van Brussel dan ook in brand staatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef sausagin het volgende:
jullie worden toch 4rde in de poule met 0 puntenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef sausagin het volgende:
Nee man. 3e, of als ze geen geluk hebben loten ze PSG en worden ze 4equote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jullie worden toch 4rde in de poule met 0 punten
Maar wel iets wat te vaak gebeurd in de voetballerijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kinderachtig, Gillet en zijn teamgenoten hebben hun uiterste best gedaan.
Anderlecht word in Nederland 10de ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee man. 3e, of als ze geen geluk hebben loten ze PSG en worden ze 4e
6e.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Anderlecht word in Nederland 10de ofzo
Anderlecht heeft zwakke kern ditj aar , zou kunnen. Club Brugge zie ik wel meestrijden voor kampioenschap , zeer sterke en brede pleog dit jaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Club Brugge is ook mooier vind ik dan die arrogante kut debielenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef sausagin het volgende:
[..]
Anderlecht heeft zwakke kern ditj aar. Club Brugge zie ik wel meestrijden voor kampioenschap , zeer sterke en brede pleog dit jaar
Daar noem je ook geweldige spelers zeg, ik ken alleen Jovanovic die slechters was dan Carrol bij Liverpoolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:31 schreef bojan het volgende:
Jullie kunnen nu idd wel zeggen dat Anderlecht slecht is, maar tis een feit dat hun sterspelers Suarez, Vargas, Cyriac en Jovanovic niet meedoen
idd. 1 doelpunt en dan is het verlengenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
het is nog niet beslist hoor, faalcommentator
Kijk dat wil ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
idd. 1 doelpunt en dan is het verlengen
Moet Kiev er morgen uitvliegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef DaveDave09 het volgende:
Trouwens als udinese wint van braga (staat 1-1 atm en 1-1 ander duel) zit ajax dan pot 2?
En 2-0, feest daar
En dan penalsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef sausagin het volgende:
Straks 2-1 in extra tijd en dan verlengingen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat juichen van Van den Brom wel lichtelijk overdreven hoor
Ligt ook wel aan jou kennis dan. Niet dat het echt hele bijzondere spelers zijn maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar noem je ook geweldige spelers zeg, ik ken alleen Jovanovic die slechters was dan Carrol bij Liverpool
Alle spelers van Limasol liggen dan op de grondquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef sausagin het volgende:
Stel je voor nog 2-1 in de 90+25ste minuut en dan nog een half uur lang verleningen
ik gun het die vd Brom wel. misselijk mannetjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef sausagin het volgende:
Stel je voor nog 2-1 in de 90+25ste minuut en dan nog een half uur lang verleningen
Als ze bijzonder genoeg waren dan wist ik wel wie het wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt ook wel aan jou kennis dan. Niet dat het echt hele bijzondere spelers zijn maar dat geheel terzijde.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
Zou Van den Brom in grammen sos uitbetaald krijgen?
dat betekent dat je helemaal niks van Anderlecht volgtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Daar noem je ook geweldige spelers zeg, ik ken alleen Jovanovic die slechters was dan Carrol bij Liverpool
Krijgen we die onzin weer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:30 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Net of ze in België weten wie de sterspelers van de Nederlandse clubs zijn, op Mertens, Martens, Chadli en Alderweireld na. Kom op nouquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ze bijzonder genoeg waren dan wist ik wel wie het was
Alderweireld een sterspelerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Net of ze in België weten wie de sterspelers van de Nederlandse clubs zijn, op Mertens, Martens, Chadli en Alderweireld na. Kom op nou
Gilletquote:
Nee echt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dat betekent dat je helemaal niks van Anderlecht volgt
Welke mongool gaat dan ook dat belgenvoetbal kijken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:34 schreef Adames het volgende:
[..]
dat betekent dat je helemaal niks van Anderlecht volgt
nee hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Stampie22 het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit een heerlijk pot vind, vol spanning en strijd?
Neequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ronaldo en psv kijk je toch naar?
Die is handig bij messcherpe countersquote:
mooie pot inderdaad en 100x beter dan de eerste wedstrijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Stampie22 het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit een heerlijk pot vind, vol spanning en strijd?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke mongool gaat dan ook dat belgenvoetbal kijken.
Alleen had die wel meer goalsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef Adames het volgende:
[..]
mooie pot inderdaad en 100x beter dan de eerste wedstrijd
de afgelopen jaren waren ze altijd uitgeschakeld in de cl play offs en meestal nog via penalty's. Laatste keer CL voor anderlecht was 2006. Terwijl Standard en Genk zich wel makkelijk plaatsten afgelopen jaren. Cl play offs zijn altijd nachtmerries voor Anderlecht geweestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk valt die 2-1 gewoon. Wat een onprofessionele ratten daar bij Anderlecht, van die cyprioten verwacht ik het nog maar van hun niet
van den brom is de beste trainer ooitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef sausagin het volgende:
[..]
de afgelopen jaren waren ze altijd uitgeschakeld in de cl play offs en meestal nog via penalty's. Laatste keer CL voor anderlecht was 2006. Terwijl Standard en Genk zich wel makkelijk plaatsten afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
John, John,.. waarom altijd die overacting?
Echt hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef GGMM het volgende:
John, John,.. waarom altijd die overacting?
en Feyenoord 2de plekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eindelijk weer CL voor die club, was bij ajax in 2010 ook zo
Net zoiets als Ajax dus?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou leuk, kunnen ze in de winterstop met 0 punten in de CL zich weer richten op de Belgische competitie
valt wel mee die nextgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed jeugdteam moeten ze hebben dan als ze die mini CL willen winnen
Je zal wel moeten als belgie wereldkampioen wordt in 2014.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Welke mongool gaat dan ook dat belgenvoetbal kijken.
What the f...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef Onnoman het volgende:
leuk voor ze.. belgie blijft mn 2e vaderland ook al heb ik er geen roots mee
Ik dacht ook al, wtfquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fener - Spartak wordt mede mogelijk gemaakt.
Yup, was gaaf toen vs kievquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eindelijk weer CL voor die club, was bij ajax in 2010 ook zo
Jullie zijn er echt van overtuigd hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Je zal wel moeten als belgie wereldkampioen wordt in 2014.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Je zal wel moeten als belgie wereldkampioen wordt in 2014.
Jij was serieus in spanning of een of andere nietszeggende club uit moldavie misschien een kaart pakt?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
tering tom flikker op met die spoilers eikel
Liever blijven die lang in de Europa Liekquote:
Maar hebben ze wel 17 miljoen euro kunnen bijschrijven op de rekening.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou leuk, kunnen ze in de winterstop met 0 punten in de CL zich weer richten op de Belgische competitie
jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij was serieus in spanning of een of andere nietszeggende club uit moldavie misschien een kaart pakt?
Dat doet Ajax jaarlijks x3quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Maar hebben ze wel 17 miljoen euro kunnen bijschrijven op de rekening.
ook pot 3quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef bojan het volgende:
Anderlecht zit in pot 3, in welke Ajax?
opzich wel lekker, anders waren ze failliet denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat doet Ajax jaarlijks x3
Yes, ik wist dat ik binnen de vijf minuten reactie ging krijgen van jou, heb ik mooi gelijk gekregen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jullie zijn er echt van overtuigd he
waarschijnlijk pot 3, of Udinese moet nog Braga verslaan in de verlenging nu en BMG moet Kiev verslaan met 0-3 morgenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:42 schreef bojan het volgende:
Anderlecht zit in pot 3, in welke Ajax?
Nou wat een feestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Yes, ik wist dat ik binnen de vijf minuten reactie ging krijgen van jou, heb ik mooi gelijk gekregen.
Mits Braga of Kiev doorgaat, maar de kans dat dat niet gebeurt is nagenoeg nul.quote:
en maar balen dat PSV geen CL heeft gehaaldquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Wat een feest!! 6x 90 min vernedert worden, ge moet er maar van houden
Ze zitten in pot 3 dus kunnen wel wat sprokkelen imoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
vernederd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Jezus man, is toch logisch dat je blij bent dat je naar de CL gaat ? Scheelt een hoop geld vergeleken met EL , zelfs al haal je er geen enkel punt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
PSV zou CL winnen idd maar dat terzijdequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en maar balen dat PSV geen CL heeft gehaald![]()
deze gast
beter dan nikszeggend uit de EL verdwijnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
PSV >>> Anderlecht, PSV kan Benfica verslaan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en maar balen dat PSV geen CL heeft gehaald![]()
deze gast
RKC Waalwijk was al te moeilijk, ga fietsen knulquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV zou CL winnen idd maar dat terzijde
slaat echt werkelijk helemaal nergens op die reclames. Net of 95% van de huishoudens ook maar iets merkt van het verschilquote:
[CL-Loting Groepsfase @ NED2] Donderdag 18:00quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef bojan het volgende:
Kan iemand hier eens de potten zetten? Waar vind ik dat
Die werden toch gewoon door Benfica uitgeschakeld vorig jaar?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV >>> Anderlecht, PSV kan Benfica verslaan.
Ajax uit was niet moeilijk, ga kruipen flippoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
RKC Waalwijk was al te moeilijk, ga fietsen knul
Nee Valenciaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werden toch gewoon door Benfica uitgeschakeld vorig jaar?
JC Schaalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax uit was niet moeilijk, ga kruipen flippo
Dacht 1-5 verlies ofzo, maar dat was dan blijkbaar Valencia.quote:
let maar op in de competitie, daar gaat psv niet winnen. 0% schat ik de kans dat ze punten pakkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax uit was niet moeilijk, ga kruipen flippo
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2012.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:44 schreef bojan het volgende:
Kan iemand hier eens de potten zetten? Waar vind ik dat
2 jaar geleden door die flutgoalie. Maar in Polen dit jaar met 3-1 gewonnen tegen hun sterkste opstelling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Die werden toch gewoon door Benfica uitgeschakeld vorig jaar?
Jammer dat je een quote niet kan opslaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
let maar op in de competitie, daar gaat psv niet winnen. 0% schat ik de kans dat ze punten pakken
Oja, dat oefenpotje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 jaar geleden door die flutgoalie. Maar in Polen dit jaar met 3-1 gewonnen tegen hun sterkste opstelling.
kan wel hoor, moet je davy even vragen hoe hij zijn FOK! dossier heeft gemaaktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat je een quote niet kan opslaan
Die speelden overigens niet in hun sterkste opstelling.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja was echt niks dat benfica, week later wonnen ze van real madrid
Daarom hecht ik echt 0 waarde aan dat soort wedstrijden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja was echt niks dat benfica, week later wonnen ze van real madrid
oefenpotjes zeggen niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelden overigens niet in hun sterkste opstelling.
Dank!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:48 schreef Taperol het volgende:
[..]
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2012.html
Nordsjaelland is makkelijker en O. Piraeus ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Dank!
Moeilijkste:
Barcelona
Manchester City
Ajax/Anderlecht
Dortmund
Makkelijkste:
FC Porto
Sporting Braga
Ajax/Anderlecht
BATE Borisov
Borussia gaat stunten morgen en Braga gaat het op strafschoppen winnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Dank!
Moeilijkste:
Barcelona
Manchester City
Ajax/Anderlecht
Dortmund
Makkelijkste:
FC Porto
Sporting Braga
Ajax/Anderlecht
BATE Borisov
Braga moet juist niet winnenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Borussia gaat stunten morgen en Braga gaat het op strafschoppen winnen.
en waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nordsjaelland is makkelijker en O. Piraeus ook.
Piraeus zit nog in pot 3 zolang Braga niet uitgeschakeld is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nordsjaelland is makkelijker en O. Piraeus ook.
Weet ik hetquote:
Olympiakos is gevoel, maar een lucky leeggekochte kampioen van Denemarken is makkelijker dan een random oostblokker uit een olielandjequote:
Ah.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:53 schreef Taperol het volgende:
[..]
Piraeus zit nog in pot 3 zolang Braga niet uitgeschakeld is.
Zit diep hé.quote:
Zal wel met rechten op live meuk te maken hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:04 schreef Doublepain het volgende:
Hoe kunnen ze daar geen beelden van hebben? Wat is dit dan? 2 jaar geleden
Ik neem aan als NOS alle CL rechten heeft gekocht dat ze ook wedstrijden mogen laten zien, maarja UEFA zijn geldwolven dus die hebben idd een regeltjequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:05 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zal wel met rechten op live meuk te maken hebben
Zou zo mooi zijn als zagreb weer bij ajax in de poule zou komen.quote:
Jammer dat Lyon niet meer meedoet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als zagreb weer bij ajax in de poule zou komen.
Er is vast een ploeg die de rol van lyon zou willen overnemenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Lyon niet meer meedoet.
porto en braga in 1 groepquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:50 schreef bojan het volgende:
[..]
Dank!
Moeilijkste:
Barcelona
Manchester City
Ajax/Anderlecht
Dortmund
Makkelijkste:
FC Porto
Sporting Braga
Ajax/Anderlecht
BATE Borisov