quote:Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Onvoorspelbaarheid.Telkens precies dezelfde setlist dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Perfecte afsluiterquote:Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Don't let it break you heart
Speed of sound![]()
Jammer dat de The Scientist zo vroeg spelen en Every teardrop is a waterfall als afsluiter.
Liever Life in Technicolor II Zoals in de VLV tour.quote:Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Perfecte afsluiter
Goed nummer.
Yaaaaaaayquote:Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag verrast door mijn lief vriendinnetje, met een kaartje voor vanavond! Eerst een ochtend werken en dan richting Den Haag!
Op 3FM hadden ze zo'n vrouwke gebeld, die was al naar 5 concerten van Coldplay geweest. Ze kon helaas geen kaartjes krijgen voor het Malieveld, dus is ze naar Keulen geweest. Ze zei dat dat met stip het mooiste CP concert was waar ze tot nu toe was geweestquote:Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Yep, ik was even helemaal off to Coldplay, maar nu begint het wel enorm te kriebelen![]()
Hopelijk veel werk van hun eerste albums
Dit wordt het tweede concert voor mijquote:Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
9-9-9 in Gofferpark was ook fantastisch. Dit is mijn 4e Coldplay concert (heb ze op Werchter en Pinkpop ook gezien).
Ben niet zo'n Viva La Vida/Mylo Xyloto fan. Dus daar mogen ze van mij wel wat weglaten
Ik ben er net langs gefietst, is echt hermetisch afgesloten inderdaad, ze zijn nu aan het soundchecken, het geluid klinkt goed! En het podium ziet er ook tof uit. Maar ik zal niet teveel spoilers geven.quote:Op woensdag 5 september 2012 15:36 schreef F_JD het volgende:
Maar niet zien, ik vind het knap hoe ze zo'n open ruimte zo goed hebben kunnen afsluiten. Overal dubbele hekken tot aan de bomen. Sowieso heb ik nog nooit zoveel van het Malieveld gebruikt gezien, werkelijk elk stukje gras is in gebruik/afgezet.
Er zijn speciale parkeerplaatsen voor de concertgangers. Maar het wordt wel afgeraden om met de auto te gaan, ivm de verwachte druktequote:Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wij gaan ook zometeen richting Den Haag. Ben benieuwd waar we moeten parkeren en hoe goed dat geregeld is
Malieveld is nicequote:Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd naar de locatie! Ben nog nooit in Den Haag geweest zelfsIk vertrek over 1 uurtje
Klopt, maar dan kom ik niet meer thuisquote:Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
Er zijn speciale parkeerplaatsen voor de concertgangers. Maar het wordt wel afgeraden om met de auto te gaan, ivm de verwachte drukteZe raden het OV aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |