abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116426345
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Onvoorspelbaarheid.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telkens precies dezelfde setlist dus. *O*
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116426431
Don't let it break you heart _O_
Speed of sound _O_ _O_

Jammer dat de The Scientist zo vroeg spelen en Every teardrop is a waterfall als afsluiter.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 september 2012 @ 17:05:44 #203
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_116426482
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:04 schreef Neo-Mullen het volgende:
Don't let it break you heart _O_
Speed of sound _O_ _O_

Jammer dat de The Scientist zo vroeg spelen en Every teardrop is a waterfall als afsluiter.
Perfecte afsluiter :Y

Goed nummer.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_116426555
quote:
6s.gif Op woensdag 5 september 2012 17:05 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Perfecte afsluiter :Y

Goed nummer.
Liever Life in Technicolor II Zoals in de VLV tour.

Mijn eerste en daarom beste concert ooit _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116426569
Liever Talk, Politik, Swallowed In The Sea, Trouble, Til Kingdom Come en Death and All His Friends.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_116427339
The hardest part vind ik ook echt geweldig. Spelen ze alleen bijna nooit meer live..
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 5 september 2012 @ 17:30:24 #207
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_116427478
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_116450315
Woeeeeeehhh om 08.00 al helemaal klaar wakker :') Zin in straks! :D *O*
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_116450796
Vandaag verrast door mijn lief vriendinnetje, met een kaartje voor vanavond! Eerst een ochtend werken en dan richting Den Haag! *O*
pi_116450880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 09:52 schreef indiaantje89 het volgende:
Vandaag verrast door mijn lief vriendinnetje, met een kaartje voor vanavond! Eerst een ochtend werken en dan richting Den Haag! *O*
Yaaaaaaay :D Wat lief van haar! O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_116451194
Yep, ik was even helemaal off to Coldplay, maar nu begint het wel enorm te kriebelen :D

Hopelijk veel werk van hun eerste albums
pi_116451275
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Yep, ik was even helemaal off to Coldplay, maar nu begint het wel enorm te kriebelen :D

Hopelijk veel werk van hun eerste albums
Op 3FM hadden ze zo'n vrouwke gebeld, die was al naar 5 concerten van Coldplay geweest. Ze kon helaas geen kaartjes krijgen voor het Malieveld, dus is ze naar Keulen geweest. Ze zei dat dat met stip het mooiste CP concert was waar ze tot nu toe was geweest :D
Dus we kunnen nog wat verwachten vanavond *O* *O*
pi_116451315
9-9-9 in Gofferpark was ook fantastisch. Dit is mijn 4e Coldplay concert (heb ze op Werchter en Pinkpop ook gezien).

Ben niet zo'n Viva La Vida/Mylo Xyloto fan. Dus daar mogen ze van mij wel wat weglaten :P
pi_116451343
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 10:16 schreef indiaantje89 het volgende:
9-9-9 in Gofferpark was ook fantastisch. Dit is mijn 4e Coldplay concert (heb ze op Werchter en Pinkpop ook gezien).

Ben niet zo'n Viva La Vida/Mylo Xyloto fan. Dus daar mogen ze van mij wel wat weglaten :P
Dit wordt het tweede concert voor mij :D 17-12-11 was de eerste keer dat ik er heen was geweest :) Het krantenknipsel hangt nog steeds op mijn memobord op m'n kamer O+
pi_116452052

Wat denken jullie? Zal ie vanavond knipperen? Of krijgen we misschien een nieuwe ? :D
pi_116452764
Homo's :(
Allemaal!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_116452796
Eerste Coldplay-concert voor mij en mijn vriendin :) Heb er zin an!
  donderdag 6 september 2012 @ 11:30:13 #218
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_116453291
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 15:36 schreef F_JD het volgende:
Maar niet zien, ik vind het knap hoe ze zo'n open ruimte zo goed hebben kunnen afsluiten. Overal dubbele hekken tot aan de bomen. Sowieso heb ik nog nooit zoveel van het Malieveld gebruikt gezien, werkelijk elk stukje gras is in gebruik/afgezet.
Ik ben er net langs gefietst, is echt hermetisch afgesloten inderdaad, ze zijn nu aan het soundchecken, het geluid klinkt goed! En het podium ziet er ook tof uit. Maar ik zal niet teveel spoilers geven.
De eerste mensen zitten trouwens al voor de ingangen, mooi op tijd!
pi_116453446
begin jaloers te worden door dit topic.... :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_116453936
Benieuwd naar de locatie! Ben nog nooit in Den Haag geweest zelfs :D Ik vertrek over 1 uurtje
pi_116454058
Wij gaan ook zometeen richting Den Haag. Ben benieuwd waar we moeten parkeren en hoe goed dat geregeld is :)
pi_116454105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wij gaan ook zometeen richting Den Haag. Ben benieuwd waar we moeten parkeren en hoe goed dat geregeld is :)
Er zijn speciale parkeerplaatsen voor de concertgangers. Maar het wordt wel afgeraden om met de auto te gaan, ivm de verwachte drukte :@ Ze raden het OV aan :)
pi_116454133
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:49 schreef indiaantje89 het volgende:
Benieuwd naar de locatie! Ben nog nooit in Den Haag geweest zelfs :D Ik vertrek over 1 uurtje
Malieveld is nice :Y Ik ga er elk jaar heen als ik naar de Pasar Malam ga :D
Onze reisbus vertrekt hier rond 14.15 *O*
pi_116454494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 september 2012 11:55 schreef DjinN het volgende:

[..]

Er zijn speciale parkeerplaatsen voor de concertgangers. Maar het wordt wel afgeraden om met de auto te gaan, ivm de verwachte drukte :@ Ze raden het OV aan :)
Klopt, maar dan kom ik niet meer thuis :) Maar we gaan vroeg, dus zijn er vroeg. Hoop dat het dan nog meevalt :)
pi_116454925
Lolwut? Zitten de eersten er al? Ik ga nog werken tot 5, dan spring ik in de trein en ben ik er rond 6 half 7. Lijkt me een mooie tijd. Kan ik nog rustig een biertje halen en dan van het concert gaan genieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')