Als ze dat doen, hebben ze zo een rechtzaak aan hun broek. Ze kunnen je hooguit de toegang ontzeggen.quote:
Nee, het heeft gewoon met de normale regels van een concert(hal) te makenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ze dat doen, hebben ze zo een rechtzaak aan hun broek. Ze kunnen je hooguit de toegang ontzeggen.
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, het heeft gewoon met de normale regels van een concert(hal) te makenHun Zij hebben het recht jouw tas te controleren. Ook wordt er altijd gezegd dat je geen eigen consumpties mag meenemen.
Maar zelf weten gast, jij bent degene die hier stronteigenwijs doet, niet wij
Lezen is een kunst. Denk je werkelijk dat ze een DSLR camera een prullenbak in gaan flikkeren? Als ze dat zouden doen, zouden ze op zo'n avond zeker 10 aanklachten ontvangen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:44 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nee, het heeft gewoon met de normale regels van een concert(hal) te makenHun hebben het recht jouw tas te controleren. Ook wordt er altijd gezegd dat je geen eigen consumpties mag meenemen.
Maar zelf weten gast, jij bent degene die hier stronteigenwijs doet, niet wij
Goed dat je het aangeeftquote:
Neem lekker mee joh. Doe je ding en ga broodjes verkopen op het terrein, en neem je tosti apparaat mee. Dan kom ik wel een tosti bij je halen.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Denk je werkelijk dat ze een DSLR camera een prullenbak in gaan flikkeren? Als ze dat zouden doen, zouden ze op zo'n avond zeker 10 aanklachten ontvangen.
Ik doel niet op jouw DSLR, al is er een grote kans dat ze die ook innemenquote:Op woensdag 5 september 2012 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lezen is een kunst. Denk je werkelijk dat ze een DSLR camera een prullenbak in gaan flikkeren? Als ze dat zouden doen, zouden ze op zo'n avond zeker 10 aanklachten ontvangen.
Hahahahahquote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Neem lekker mee joh. Doe je ding en ga broodjes verkopen op het terrein, en neem je tosti apparaat mee. Dan kom ik wel een tosti bij je halen.
Deze manquote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef the85mc het volgende:
[..]
Neem lekker mee joh. Doe je ding en ga broodjes verkopen op het terrein, en neem je tosti apparaat mee. Dan kom ik wel een tosti bij je halen.
Het persoonlijk voornaamwoord voor de derde persoon meervoud heeft in de standaardtaal de volgende vormen: zij (onderwerpsvorm), hen/hun (niet-onderwerpsvorm), haar (vrouwelijke niet-onderwerpsvorm, archaïsch) en ze (gereduceerde onderwerps- en niet-onderwerpsvorm). Als onderwerp kunnen dus alleen de vormen zij en ze worden gebruikt; in beklemtoonde positie alleen zij.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef DjinN het volgende:
[..]
Goed dat je het aangeeftIk twijfel altijd tussen hun en zij
Wat doe je in dit topic, je ging toch niet.quote:
Ik hou van Coldplay, lekker boeiend dat ik niet ga...?quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat doe je in dit topic, je ging toch niet.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nou speciaal voor Asskicker14:quote:Op woensdag 5 september 2012 16:49 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ik heb die foto uit de Spits!quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Al stond ik wel weer met een mooie foto in de OOR deze maand.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 september 2012 16:51 schreef DjinN het volgende:
[..]
Nou speciaal voor Asskicker14:
Iedereen die niet naar het concert gaat morgen, even ophoepelen! Jullie zijn niet welkom hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cuz I'm Mr. Brightside
Volgens mij hangt hij hier wel ergens aan de muur, althans. Denk het niet eigenlijkquote:Op woensdag 5 september 2012 16:52 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik heb die foto uit de Spits!Krantenknipsel hangt nog steeds op mijn memobord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |