80 minuten in Ahoy?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef F_JD het volgende:
In vergelijking met Goffertpark is het niet lang, in vergelijking met de 1h20 van de laatste Ahoy is het een hele stap vooruit.
2 uur is het minste wat je kunt verwachten bij zo'n band met zo'n discografie (voor zo'n prijs)
Precies!quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef F_JD het volgende:
2 uur is het minste wat je kunt verwachten bij zo'n band met zo'n discografie (voor zo'n prijs)
me!quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef naim380 het volgende:
Zo wie gaat er naar Den Haag donderdag???
Gelukkig die dag geen colleges. Ga met een vriend en zullen vrij vroeg gaan denk ik. Uur of 4 er zijn. Heu heu heu!!quote:
Ga je even 3 tot 4 uur op een veldje staan wachten.quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Hoop daar rond 4 uur uiterlijk half 5 te zijn...
Heeft iemand al foto's van het malieveld hoe het nu uitziet?
Niet mogelijk. Eten wat de pot schaft. En ga er maar van uit dat je voor 1 maaltijd 10 euro kwijt bent. Drankje 2,50 per stukquote:Op maandag 3 september 2012 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand hier de regels omtrend het meenemen/nuttigen van eten en drinken?
quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kom gewoon 1 uur van te voren en dring dan naar voren.
Denk je dat ze van 60.000 man de tassen gaan controleren?quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet mogelijk. Eten wat de pot schaft. En ga er maar van uit dat je voor 1 maaltijd 10 euro kwijt bent. Drankje 2,50 per stuk
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Denk je dat ze van 60.000 man de tassen gaan controleren?
Aan dit soort mensen heb ik dus een rothekel bij concerten. Wil je een goede plek, kom maar op tijd! En als er ruimte is, geen probleem. Maar dat tussen dringen is erg asociaal en bloedirritant.quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is slim handelen en tevens time management. Je moet wel gek zijn om een paar uur in de regen te wachten.quote:Op maandag 3 september 2012 21:13 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Aan dit soort mensen heb ik dus een rothekel bij concerten. Wil je een goede plek, kom maar op tijd! En als er ruimte is, geen probleem. Maar dat tussen dringen is erg asociaal.
Als je dat niet wilt, maakt mij niet uit. Maar dan moet je ook genoegen nemen met een slechtere plekquote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is slim handelen en tevens time management. Je moet wel gek zijn om een paar uur in de regen te wachten.
quote:Op zondag 2 september 2012 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
80 minuten in Ahoy?
Als ik daar bij was geweest, had ik ze met een fluitconcert van het podium afgefloten.
Jij bent ook lekker asociaal of wat ?quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ga je even 3 tot 4 uur op een veldje staan wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |