Nee hoor, nog steeds kaarten te koop:quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik begin te twijfelen, zou ik gewoon een kaartje kopen en gaan?
Beetje sad in je eentjeMaar ik wil ze echt weer eens zien!
edit: nevermind, lijkt erop dat het toch is uitverkocht.
Probeer maar eens kaarten te kopen...quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:00 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds kaarten te koop:
http://www.livenation.nl/artist/coldplay-tickets
quote:Sorry! Er zijn geen tickets beschikbaar met deze zoekcriteria Er zijn op dit moment helaas niet genoeg tickets beschikbaar voor de sectie van uw keuze. Probeer een andere sectie, gebruik de Best beschikbaar zoekoptie of verminder het aantal tickets.
80 minuten in Ahoy?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef F_JD het volgende:
In vergelijking met Goffertpark is het niet lang, in vergelijking met de 1h20 van de laatste Ahoy is het een hele stap vooruit.
2 uur is het minste wat je kunt verwachten bij zo'n band met zo'n discografie (voor zo'n prijs)
Precies!quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef F_JD het volgende:
2 uur is het minste wat je kunt verwachten bij zo'n band met zo'n discografie (voor zo'n prijs)
me!quote:Op zondag 2 september 2012 22:58 schreef naim380 het volgende:
Zo wie gaat er naar Den Haag donderdag???
Gelukkig die dag geen colleges. Ga met een vriend en zullen vrij vroeg gaan denk ik. Uur of 4 er zijn. Heu heu heu!!quote:
Ga je even 3 tot 4 uur op een veldje staan wachten.quote:Op maandag 3 september 2012 13:29 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Hoop daar rond 4 uur uiterlijk half 5 te zijn...
Heeft iemand al foto's van het malieveld hoe het nu uitziet?
Niet mogelijk. Eten wat de pot schaft. En ga er maar van uit dat je voor 1 maaltijd 10 euro kwijt bent. Drankje 2,50 per stukquote:Op maandag 3 september 2012 15:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Weet iemand hier de regels omtrend het meenemen/nuttigen van eten en drinken?
quote:Op maandag 3 september 2012 14:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kom gewoon 1 uur van te voren en dring dan naar voren.
Denk je dat ze van 60.000 man de tassen gaan controleren?quote:Op maandag 3 september 2012 17:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Niet mogelijk. Eten wat de pot schaft. En ga er maar van uit dat je voor 1 maaltijd 10 euro kwijt bent. Drankje 2,50 per stuk
Jaquote:Op maandag 3 september 2012 17:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Denk je dat ze van 60.000 man de tassen gaan controleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |