Doet me toch altijd hier aan denken:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:53 schreef ikjijallebei het volgende:
Je verhalen worden een beetje saai, TS.
Altijd hetzelfde disclaimertje, van internet geplukte dure woorden, altijd dezelfde opbouw met je materialistische dingen, met andere woorden: tijd om enkele mutaties aan te brengen om het verhaal enigszins aantrekkelijker te maken.
Desalniettemin kan ik er nog steeds wel een beetje om grinniken.
Daarom is het ook een kwaliteitstopicquote:
Dan ben je snel tevreden...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef Starm het volgende:
[..]
Daarom is het ook een kwaliteitstopic
Men moet de hoeveelheid moeite die in dit buitengewoon fantasierijke verhaaltje zit toch waarderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:41 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja moedig jij hem ff aan anders, knuppel.
Ik moet helemaal niksquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:15 schreef Fatty het volgende:
[..]
Men moet de hoeveelheid moeite die in dit buitengewoon fantasierijke verhaaltje zit toch waarderen.
Dus als ik het goed begrijp, TS, is dit je chauffeur?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:11 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Het verhaal:
(...) Helaas dacht deze jongen er anders over, (...)
Reageer dan ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:16 schreef Anno2012 het volgende:
Je denkt toch niet dat ik dit ga lezen he?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:47 schreef Chai het volgende:
Aangenaam stukje proza, fijn om te merken dat mensen moeite doen voor een openingspost.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |