Ja, Far Shiverpeaks, maar die is dus vol. Niet dat ik nou echt graag met Nederlanders zit, bij GW1 ook al genoeg kutte ervaring mee, maar zo lang het maar geen Pools of Frans is. Uiteindelijk ga ik voor Desolation, official UK serverquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is sinds gister pas officieel uit, maar zou kunnen zijn dat die week al is ingegaan op de 25e toen de headstarters mochten beginnen. Zou dus gewoon een server kiezen, overigens is een andere server met iets van Peaks (?) erin ook bevolkt met wat Nederlandse guilds, misschien kun je daar kijken.
Nee er is er nog eentje, maar ik ben de naam vergeten.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja, Far Shiverpeaks, maar die is dus vol. Niet dat ik nou echt graag met Nederlanders zit, bij GW1 ook al genoeg kutte ervaring mee, maar zo lang het maar geen Pools of Frans is. Uiteindelijk ga ik voor Desolation, official UK server
andere server kiezen en de eerste week is het gratis transfer. hou fs dus gewoon in de gaten en ga als er een gaatje is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ok, mooi
welke server zou ik dan kiezen ipv Far Shiverpeaks? Of kan ik wachten tot hij opeens niet meer vol is.
Ah ja, die is het volgens mij.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:34 schreef Adames het volgende:
Piken Square?
ik hoop Piken Square, wat een triest plaatsje was dat zeg, met die kutquest dat je die ashes moest gaan dragen.
ok, Ring of Fire dan maar, mooi internationaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef jogy het volgende:
[..]
andere server kiezen en de eerste week is het gratis transfer. hou fs dus gewoon in de gaten en ga als er een gaatje is.
en daarna kost het 3 gold, wat ook vrijwel niets isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:35 schreef jogy het volgende:
[..]
andere server kiezen en de eerste week is het gratis transfer. hou fs dus gewoon in de gaten en ga als er een gaatje is.
wat is je speelstijl? ranged - melee.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, Ring of Fire dan maar, mooi internationaal.
Nu maar eens een character aanmaken, wat een keuzes![]()
Iemand een tip, bij de beta was ik Char Engineer, maar dat heb ik maar 2 uur gespeeld
Sylvari, Asura, humanquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Adames het volgende:
Is er een ras waarbij de wereld nog een beetje groen begint? Al dat bruine en verrotte gedoe is zo deprimerend.
Sylvariquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Adames het volgende:
Is er een ras waarbij de wereld nog een beetje groen begint? Al dat bruine en verrotte gedoe is zo deprimerend.
ligt eraan. wel een waarschuwing: Als je asura kiest en langdurig speelt lijkt de norn wel opeens extreem traag te lopenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ok, Ring of Fire dan maar, mooi internationaal.
Nu maar eens een character aanmaken, wat een keuzes![]()
Iemand een tip, bij de beta was ik Char Engineer, maar dat heb ik maar 2 uur gespeeld
Bij GW1 was uiteindelijk na ongeveer 20 characters mijn main een warrior, maar dat komt ook omdat de heroes (en eerder nog henchmen) die je bij je had beter waren als caster. Ik heb ook al begrepen dat er geen pure monk meer is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
wat is je speelstijl? ranged - melee.
Tanken of juist ontwijken of iets anders de klappen op laten vangen?
Sowieso Sylvari nemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Adames het volgende:
gewoon geen char spelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:38 schreef Adames het volgende:
Jaaaa....echt zo mooi....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso Sylvari nemen.Droomvlucht van de efteling maar dan in een MMO. Zonder elfjes, dat wel.
ja precies, toen koos ik dus Char bij de beta en was het alweer zo kut.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
gewoon geen char spelenik vond dat verrotte bij guild wars 1 ook al zo storend
en de pre-searing was zo mooi!
ik vergeet steeds dat dit niet de VBL SC is, toch ff wat minderen met krachttermenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sowieso Sylvari nemen.Droomvlucht van de efteling maar dan in een MMO. Zonder elfjes, dat wel.
ik hou persoonlijk niet zo van hun plantenarmorquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:42 schreef Adames het volgende:
[..]
ja precies, toen koos ik dus Char bij de beta en was het alweer zo kut.
Ok Sylvari dus, ik hou wel van kleurtjes. Ranger of Necromancer dan
Hehe, ja even van mindset veranderen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:43 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vergeet steeds dat dit niet de VBL SC is, toch ff wat minderen met krachttermen
vergeet bij sylvari tijdens het character creation process niet even het op nacht te zetten en je kleur die je in het donker uitstraalt te kiezenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehe, ja even van mindset veranderen.Maar ik heb een Sylvari ranger nu als main op level 20 en bevalt me prima, Necro ook tot 5 (Asura) en ook die bevalt me wel. Zou voor de necro gaan, denk dat je wel een dope donker uiterlijk kunt maken met Sylvari.
Dat ben ik inderdaad vergeten, weet niet eens welke kleur hij heeft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vergeet bij sylvari tijdens het character creation process niet even het op nacht te zetten en je kleur die je in het donker uitstraalt te kiezenniet dat je bikkel personage in het donker ineens ubergay is of zo
oh, net te laat, ik heb een vrouwke, dus gay is dan niet zo ergquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:46 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vergeet bij sylvari tijdens het character creation process niet even het op nacht te zetten en je kleur die je in het donker uitstraalt te kiezenniet dat je bikkel personage in het donker ineens ubergay is of zo
Werkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:02 schreef Rivalo het volgende:
Ik ben er morgen nauwelijks, dus morgen is alleen Lamabal de leader.
Das balen :/ Ik heb de game al een tijdje in huis (pre-purchase). Zodra ik die geinstalleerd had heb ik eigenlijk meteen de digitale download ook op verschillende pc's gezet.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Gornst het volgende:
Ik wil ook spelen, kan jammergenoeg niet.
Heb de digital download, maar het binnenhalen duurt verschrikkelijk lang, ben al 4uur aan het downloaden en nog maar op 10%.
Speedtest geprobeerd en daar toch wel een downloadsnelheid van 80mbps kunnen halen.
Weten jullie misschien of er iets mis is met de servers(instabiele connectie) of dat ik bepaalde poorten moet openen voor P2P connectie?
hahaha wat een baasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:12 schreef Lamabal het volgende:
Ik vond mezelf er toch wel gaaf uitzien. Neger look alike jwz, R+R
[ afbeelding ]
Nee, daar kan je voor zover ik weet nog gewoon naartoe hoor als je wilquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Berend. het volgende:
Opzich wil ik binnenkort best deze game kopen, alleen mijn vrienden zitten op Far Shiverpeaks. Kan ik nog gewoon Far Shiverpeaks joinen of is die gewoon gesloten voor nieuwe spelers?
Klinkt alsof je virusscanner ervoor zit.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:25 schreef Gornst het volgende:
Ik wil ook spelen, kan jammergenoeg niet.
Heb de digital download, maar het binnenhalen duurt verschrikkelijk lang, ben al 4uur aan het downloaden en nog maar op 10%.
Speedtest geprobeerd en daar toch wel een downloadsnelheid van 80mbps kunnen halen.
Weten jullie misschien of er iets mis is met de servers(instabiele connectie) of dat ik bepaalde poorten moet openen voor P2P connectie?
Ik geloof dat je het kan joinen; if not dan kun je nog transferren.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:23 schreef Berend. het volgende:
Opzich wil ik binnenkort best deze game kopen, alleen mijn vrienden zitten op Far Shiverpeaks. Kan ik nog gewoon Far Shiverpeaks joinen of is die gewoon gesloten voor nieuwe spelers?
Ik ben gewoon aanwezig.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:11 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Morgen is er geen leader. Maar iedereen kan inviten. Misschien is er nog een officer.
Haha baas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 20:46 schreef Rivalo het volgende:
[ afbeelding ]
Een Kasteel is wel een stuk beter.
Over een paar dagen kunnen jullie het logo (wat waarschijnlijk nog aangepast gaat worden) ook op jullie armor en wapens dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |