Zoals al vaker is gezegd moet je even een ingame PM naar Booya sturenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:03 schreef Questular het volgende:
Topics gaan zo snel dat ik deze maar ff copy paste
Iemand de me kan inviten in de fok guild (vanavond)?
En kan ik in de TT komen te staan?
Questular.8359 Far Shiverpeaks
Char name: Rockna Rahl
Probeer maar eens de seksuele uitstraling van een koala te weerstaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:53 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Eigenlijk is de Fok! guild gewoon een groep Koala knuffelaars.
Cosmox.nl, In theorie zou ik er nog moeten ontvangen van zavvi, maar die zeggen dat ze em ooit verzonden hebben maar de pakketdienst zegt dat ze het track en trace nummer geregistreerd hebben zonder ooit wat te verzenden.quote:
verkopen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef Ame_thyst het volgende:
weten jullie wat het nut is van "event items"?
Mijn halve inventory zit er intussen vol mee en heb geen idee wat ik er mee moet.
De chat wist het ook niet
Gewoon negeren en op play drukken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:05 schreef grooteron het volgende:
Als ik inlog bij de launcher/downloader krijg ik de melding dat ik mijn account nog moet activeren. Dan krijg ik vervolgens een mailtje met een link waar ik op moet klikken, maar die link is "expired or invalid". Hebben meer mensen hier last van?
Als je die event weer tegenkomt waar je van die items moet vinden en inleveren kan je die geven.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:36 schreef Ame_thyst het volgende:
weten jullie wat het nut is van "event items"?
Mijn halve inventory zit er intussen vol mee en heb geen idee wat ik er mee moet.
De chat wist het ook niet
Ja, begin gewoon met spelenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef Jajong het volgende:
Sup noobs, ik heb ook jullie server maar gejoined, heb 't nog niet gespeeld maar dat ga ik nu doen. Starter tips?
Meteen crafting tools kopen zodra je het geld hebt, proberen elke map geheel te ontdekken (extra XP en goodies als achievement), zo veel mogelijk harten completen, doe mee aan events en begin zo snel mogelijk met crafting. Let ook op je dailies want als je die haalt krijg je ook weer XP en goodies. En natuurlijk bij de FOK! guild gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:30 schreef Jajong het volgende:
Sup noobs, ik heb ook jullie server maar gejoined, heb 't nog niet gespeeld maar dat ga ik nu doen. Starter tips?
Vooral dat laatste?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Meteen crafting tools kopen zodra je het geld hebt, proberen elke map geheel te ontdekken (extra XP en goodies als achievement), zo veel mogelijk harten completen, doe mee aan events en begin zo snel mogelijk met crafting. Let ook op je dailies want als je die haalt krijg je ook weer XP en goodies. En natuurlijk bij de FOK! guild gaan.
Zeer herkenbaar. Ik word ingame heel snel afgeleid door events enzoquote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:36 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Vooral dat laatste?
Mijn tip: overhaast niets. Pluk alle bloemen, graaf alle wortels uit, trek elke mijn leeg en kap elke boom die je tegen komt... Oh, en als je dat doet, kom je ook events tegen die je een compleet andere kant op sturen dan je van plan was: gewoon volgen! Die andere kant komt later wel weer
(ok, dat is mijn manier van spelen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |