Oef, gaat m niet worden D_K ik ben langzaaaaamquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De ex vrouw van Dutroux woont tegenwoordig bij de nonnetjes en jij zou je zorgen moeten maken?
[..]
Wel een beetje haast maken met beginnen dan! Ik wil vanavond vroeg naar bed!
Ik kan vanavond heul niet, moet morgenochtend werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maarre, neutral ground, jointje, biertje, plectrum, cracker, aardbei?
Owja, dat zei jequote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:07 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik kan vanavond heul niet, moet morgenochtend werken
Schiet eens op met aanmakenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owja, dat zei je
Dan heb ik tenminste nog tijd om een plectrum op te snorren.
Trouwens, ik hoor wel vaker mensen over facebook, is da wa?
Owja, geen probleemquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:10 schreef BGTes het volgende:
Vergeet de aardbei niet!
Ik vind facebook geweldigStiekem collega's uitlachen, oud klasgenoten uitlachen, familieleden uitlachen, exen uitlachen..
Facebook is er niet alleen voor leedvermaak!quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:10 schreef BGTes het volgende:
Vergeet de aardbei niet!
Ik vind facebook geweldigStiekem collega's uitlachen, oud klasgenoten uitlachen, familieleden uitlachen, exen uitlachen..
Nee het is wel geinig. En ja, soort van, maar dan internationaal. En zonder achtergronden van foto's van iemands hond enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owja, geen probleem
Je lacht me wat afMaarre misschien ook maar eens een accountje maken dan. Is toch een soort hyves he?
Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef Difficult het volgende:
[..]
Facebook is er niet alleen voor leedvermaak!
Sommige facebook momenten zijn onbetaalbaar.
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owja, geen probleem
Je lacht me wat afMaarre misschien ook maar eens een accountje maken dan. Is toch een soort hyves he?
Ja! dat is het!quote:
Weet ik.quote:
Zakje vanillesuiker door het beslagquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:22 schreef Laysa het volgende:
ik denk dat ik morgen weer eens pannenkoekjes ga bakken...is lang geleden
Oeh goed planquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:24 schreef BGTes het volgende:
[..]
Zakje vanillesuiker door het beslag
Ik moet wel zeggen dat ik de foto's met het minder donkere haar leuker vindquote:
Ik ook....beter wordt ze niet meer donkerquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik de foto's met het minder donkere haar leuker vind
Dan zoek je toch even op facebook....Of ben je net zo'n knuppel als Hosti en heb je geen facebook?quote:
Je weet toch hoe ze heetquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:36 schreef Difficult het volgende:
Ik heb wel facebook, maar ben niet zon held in mensen zoeken
Hmm ik zelf ook. Het lichtere haar is ook mijn natuurlijke kleurquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik de foto's met het minder donkere haar leuker vind
ik ga je vragenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef BGTes het volgende:
En als jullie me ipv alleen bekijken ook toevoegen, kan ik terugkijken
quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan zoek je toch even op facebook....Of ben je net zo'n knuppel als Hosti en heb je geen facebook?
Ik heb vooral dames die graag foto's van hun poes plaatsen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het niet erg om weer een nieuwe Facebook aan te maken, maar als ik een foto van iemands eten zie, ben ik weer pleite
Eten?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind het niet erg om weer een nieuwe Facebook aan te maken, maar als ik een foto van iemands eten zie, ben ik weer pleite
Waarom heb je het dan ooit donker gemaakt? Het maakt je zo bozig. De donkerblonde variant maakt je een stuk vrolijker. Zoals je stationsfotoquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:39 schreef BGTes het volgende:
[..]
Hmm ik zelf ook. Het lichtere haar is ook mijn natuurlijke kleur
Maar kijk we hebben gezellig sushi en cupcakes en cocktails gemaakt hihihiquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef HostiMeister het volgende:
Ik was een boze gothicquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan ooit donker gemaakt? Het maakt je zo bozig. De donkerblonde variant maakt je een stuk vrolijker. Zoals je stationsfoto
En ik vond je nog wel zo leuk, ooitquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:48 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar kijk we hebben gezellig sushi en cupcakes en cocktails gemaakt hihihi
Doe ik niet aanquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb vooral dames die graag foto's van hun poes plaatsen.
Niet??? Ik dacht dat dat moest?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Eten?
DOe ik nooit kost me teveel moeite
Nou kan het nooit meer werkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel zo leuk, ooit
JE BREEKT MIJN HARTquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:53 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nou kan het nooit meer werken
*plaatst foto van drankje op terrasje in het zonnetje met zonnebrilletje lekker gezellig met de meiden*
* HostiMeister gaat een facebook aanmaken om te doen alsof die dit begrijptquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Dan moet je lekker met je mannetje op de bank gaan zitten
Really really?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
* HostiMeister gaat een facebook aanmaken om te doen alsof die dit begrijpt
Als je foto's van me wil moet je het gewoon vragen schatquote:
Dat was de reden jaquote:Op donderdag 30 augustus 2012 21:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je foto's van me wil moet je het gewoon vragen schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |