SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)[img][/img]quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:45 schreef pascal08 het volgende:
- Inschrijvingen tot morgenavond 0:00.
- 10k inleg.
- Prijzen worden nog bepaald.
- Alles is geoorloofd (sweaty goals, keeper uit laten komen, mannetje op de lijn), gewoon om gezeik te voorkomen.
- Alle soorten teams zijn toegestaan.
- Wedstrijden moeten binnen een dag gespeeld worden, tenzij beide spelers instemmen om het op een andere tijdstip te spelen.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
Wat moet dit voorstellen dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:23 schreef Kamikazie het volgende:
Ontmaskerdt na een post, knap hoor!
Ze denken dat ik, een nieuw iemand op dit forum die zomaar eventjes een kijkje komt nemen, ene SB of Geluidssysteem ben, geen idee wie het zijn?quote:
ach, lekker belangrijk eigenlijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Jullie zijn wel heel naïef als jullie denken dat dit geen trol is.
Het ging mij om de dramatische schrijffoutenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze denken dat ik, een nieuw iemand op dit forum die zomaar eventjes een kijkje komt nemen, ene SB of Geluidssysteem ben, geen idee wie het zijn?
Hij had het over een woord dat verkeerd gespeld is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ze denken dat ik, een nieuw iemand op dit forum die zomaar eventjes een kijkje komt nemen, ene SB of Geluidssysteem ben, geen idee wie het zijn?
Ik behandel iemand gewoon normaal, zolang diegene normaal tegen mij doet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. Jullie zijn wel heel naïef als jullie denken dat dit geen trol is.
geen idee maar weet wel dat het te kort is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:20 schreef Toefjes het volgende:
Weet iemand hoe lang GS en SB gebanned zijn?
Maar in Syrie gaan kindertjes doodquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik geef er heel veel om. Als ik het na vanavond niet weet dan kan ik niet meer slapen
Hebben jullie z'n PSN/Gamertag al dan? Dan is het toch gelijk duidelijk of het SB of GS is?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
Hulk post tenminste normaal, al zou het Geluidssysteem zijn, nu doet hij dan in ieder geval normaal.
Kan jij me dan a.u.b. uitleggen wie ene SB of Geluidsyssteem is? Doe gerust een ip check dan kunnen jullie eindelijk normaal reageren op mijn vragenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Thorb het volgende:
Hulk post tenminste normaal, al zou het Geluidssysteem zijn, nu doet hij dan in ieder geval normaal.
Ok. Ik ga me daar nu in verdiepenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar in Syrie gaan kindertjes dood![]()
![]()
Dat is toch veel erger?
SB is een Belgische jochie dat moeite heeft om zich te gedragen als een normaal persoon. Geluidssysteem is een minder erg geval die een ban heeft voor het plaatsen van een niet zo smakelijke foto. Als je nou gewoon je GT/PSN post is alles opgelostquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kan jij me dan a.u.b. uitleggen wie ene SB of Geluidsyssteem is? Doe gerust een ip check dan kunnen jullie eindelijk normaal reageren op mijn vragen
Dan lijkt mij dat het mysterie hierbij is opgelost. Het is SB of GS.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dit negeer je nu al een paar keer.
Deze heb ik zojuist geDM't naar GJE, en je hoeft niet overal op te reageren neem ik aan. Of geef je ook je pincode wanneer ik erom vraag?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:28 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Dit negeer je nu al een paar keer.
Gaat dat nu zo tegenwoordig? Je bent schuldig tot je het tegendeel hebt bewezen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan lijkt mij dat het mysterie hierbij is opgelost. Het is SB of GS.
Goede vergelijking ja.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Of geef je ook je pincode wanneer ik erom vraag?
9402quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Deze heb ik zojuist geDM't naar GJE, en je hoeft niet overal op te reageren neem ik aan. Of geef je ook je pincode wanneer ik erom vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |