Wel mooie tijd van de De Gendtquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:07 schreef Chiappucci het volgende:
Wuyts uiteraard weer benadrukken dat De Gendt sneller is dan Boom. Alsof dat zo'n uitzonderlijke prestatie is.
De waarheid is natuurlijk onmogelijk te bepalen. Vanuit een andere invalshoek dan de jouwe zou je ook kunnen zeggen dat de theoretische voortgang het uitganspunt is, en dat alles wat je dan tegenkomt je kan laten afwijken van deze theoretische voortgang. Voor elke terugslag, of het omgekeerde, moet toch een bepaalde reden zijn. Wat dan gedaan wordt is het gissen naar wat de reden is voor de afwijking -al kun je die meestal niet achterhalen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
in theorie en over het algemeen zijn dingen waar je met een specifieke renner niet zoveel meer kan. Zeker niet omdat 99,9& door blijft groeien. Dat is een veel lager percentage, dus je weet nooit of die ene renner daar bijhoort.
Daarnaast heb je nog vele zaken die van invloed zijn of iemand het gaat maken. De situatie met zijn been en vader kan je er dan beter niet bij hebben. En ja, misschien neemt de explosiviteit wel gewoon af, zijn tijdritten worden wel beter. Kan je wel kleinere rondes mee winnen.
Gesink, Mollema, Kruiswijk en wat daarachter komt zijn talenten. Maar of het echte wereldtop word of is, is maar de vraag. Hoeft van mij ook niet. Mijn verwachtingen zijn niet zo hoog. Valt alleen op dat ze te vaak te ver van achter zitten en ze soms meer hadden kunnen winnen. Er wordt altijd een excuus gevonden door fans waarom ze er net niet bij zitten. ze moeten nog groeien, niet de goede klim, kunnen niet tegen harde aanloop, hoogtestage etc. Het idee dat ze misschien gewoon op de max van hun kwaliteiten rijden en soms een uitschieter hebben komt bijna nooit op.
Ik zie alleen Froome/Contador daar eventueel aan komenquote:
Best bizar, alhoewel dit hem natuurlijk erg goed ligt.quote:
Jezusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
41 sec voor Porte op het 2e punt.
Niet helemaal uit het niets natuurlijk. In Zwitserland won hij al een tijdrit met een moeilijk parcours.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:20 schreef DeeBee het volgende:
Froome, zie die marginal gains!
Straffe rit van Kessiakoff uit het niets...
Toch nog net meegenomen, maar alleen omdat ie 0 punten wasquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Gitank2 het volgende:
Kessiakoff, ook zo'n renner die altijd presteert als ik hem niet in een poule opneem
Ditquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Gitank2 het volgende:
Kessiakoff, ook zo'n renner die altijd presteert als ik hem niet in een poule opneem
Ik heb hem wel in mijn tourcoachteam vandaag, samen met Porte, Castroviejo, Froome, Contador, T. Martin, Talansky, De Gendt en Montfort.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:22 schreef Gitank2 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |