Maar de white lotus was meer een beveiligingsinstantie geworden in LoK, in TLA waren ze nog echt een eeuwenoude geheime sekte/organisatiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ook de omgeving, je kan niet hele tornado's, aardbevingen etc. creëren midden in de stadook de White Lotus in TLA was gangster maar in LoK konden ze nauwelijks wat doen
kom jij maar hierquote:
zou je alsnog meer verwachtten van ze, ze konden niet eens een paar henchmen aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar de white lotus was meer een beveiligingsinstantie geworden in LoK, in TLA waren ze nog echt een eeuwenoude geheime sekte/organisatie
En het feit dat iedereen hun bending wordt ontnomen vond ik ook vrij kut,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou je alsnog meer verwachtten van ze, ze konden niet eens een paar henchmen aan
Benden is best moeilijk maar als je eenmaal kracht in je vingers hebt gaat het makkelijk!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En het feit dat iedereen hun bending wordt ontnomen vond ik ook vrij kut,![]()
Maar all heil korra
watquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Benden is best moeilijk maar als je eenmaal kracht in je vingers hebt gaat het makkelijk!!!!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt het beste oefenen met een stemapperaat dan hoor je goed naar welke toon je toebuigt
herkenbaar, doe maar via camquote:
alsnog lijkt het mij niet dat je bij de White Lotus komt als je niet eens iemand 1 op 1 aankanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En het feit dat iedereen hun bending wordt ontnomen vond ik ook vrij kut,![]()
Maar all heil korra
ja echt hè ja dat vond ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsnog lijkt het mij niet dat je bij de White Lotus komt als je niet eens iemand 1 op 1 aankanZe horen de beste van de beste te zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet echt even een oppas baantje zoeken
quote:
Maarja de lotus vergeleken met TLA is ook stukke sterker dan die van LoK, maar beter dat ze daar wat aan doen in Se2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsnog lijkt het mij niet dat je bij de White Lotus komt als je niet eens iemand 1 op 1 aankanZe horen de beste van de beste te zijn.
kom hier, altijd werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet echt even een oppas baantje zoeken
banaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maarja de lotus vergeleken met TLA is ook stukke sterker dan die van LoK, maar beter dat ze daar wat aan doen in Se2
hmhm, hoop ook dat er meer aan het hoofdverhaal wordt gedaan en niet zoveel aan het zijverhaal (romances, Pro Bending)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maarja de lotus vergeleken met TLA is ook stukke sterker dan die van LoK, maar beter dat ze daar wat aan doen in Se2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |