Had ik nog niet over nagedacht maar thanks voor de tipquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:31 schreef wietparkiet het volgende:
Snowbells gaat waarschijnlijk een grap maken over mijn formaat en dan dat ik appa ben ofzo
Nee, alleen avatarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:33 schreef Beach het volgende:
wp jij kijkt zeker ook naruto en bleach enzo
sexceteraquote:
antisemitisme, pr gemachtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb altijd van die leuke discussies met gaygayim in NWS en KLB over Israël. Hij is dan voor Israël (de vuile jood) en ik ben voor de Palestijnen. En hier maar lief tegen elkaar doen
hier ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
fucking douche in een badkuip godverdomme wie heeft dat in hemelsnaam verzonnen
Vast niet dezelfde die heeft bedacht dat je mensen in vijvertjes kunt duwenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
fucking douche in een badkuip godverdomme wie heeft dat in hemelsnaam verzonnen
sowieso heel het midden oosten weg, wordt de wereld beter vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:35 schreef Bendoe het volgende:
Ik heb altijd van die leuke discussies met gaygayim in NWS en KLB over Israël. Hij is dan voor Israël (de vuile jood) en ik ben voor de Palestijnen. En hier maar lief tegen elkaar doen
Klopt, gewoon nuken die apenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sowieso heel het midden oosten weg, wordt de wereld beter van
heb je uitgezet denk ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
quote notificatie is kapot, iemand anders ook?
Dat heb ik gelukkig zo snel mogelijk uitgezet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Nergens last vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:42 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
SB
[..]
P_z g
[..]
Bendoe![]()
[..]
Beach![]()
quote:
quote:
zover ik weet niet, waar kan je dat aan/uit zetten dan?quote:
krijg ook niks meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zover ik weet niet, waar kan je dat aan/uit zetten dan?
weet ik niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zover ik weet niet, waar kan je dat aan/uit zetten dan?
staat gewoon aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
2h4u, bovenaan 'settings' en dan overig
dan iets met quote alerts
uurtje school en mevrouw is gelijk moequote:
okquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat is mijn uitspraak boeler
zodat ik andere dingen kan doenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou je dat in hemelsnaam aan hebben staan
Omdat handig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
waarom zou je dat in hemelsnaam aan hebben staan
slaapse xquote:
de gevechten in TLA waren stoerder, LoK had wel betere animaties thoughquote:
ga weg met je autismequote:
Komt wel door de tijd denk ik, Maar inderdaad, dat gevecht tussen Ozai en en Aangquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
de gevechten in TLA waren stoerder, LoK had wel betere animaties though
ook de omgeving, je kan niet hele tornado's, aardbevingen etc. creëren midden in de stadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Komt wel door de tijd denk ik, Maar inderdaad, dat gevecht tussen Ozai en en Aang
vrouwelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:00 schreef Beach het volgende:
Tekenfilms/anime
Ik kijk gewoon bazenseries zoals dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bridal_Mask
'bridal' 'japan'quote:
Stom.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:00 schreef Beach het volgende:
Tekenfilms/anime
Ik kijk gewoon bazenseries zoals dit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bridal_Mask
Niet handig. Als ik op mezelf zoek krijg ik een hele lijst aan posts van het FMT topic waar met elke nieuwe vraag de puntenlijst geupdate wordt... waar ik dus elke keer op sta.quote:
mijn broertje is 5quote:
slechte smaak xxquote:
jij wilt toch niet donderdagquote:
ik ook niet hoorquote:
ha-haquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:53 schreef Trollscience het volgende:
dv die reactie van mono op facebook
Maar de white lotus was meer een beveiligingsinstantie geworden in LoK, in TLA waren ze nog echt een eeuwenoude geheime sekte/organisatiequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ook de omgeving, je kan niet hele tornado's, aardbevingen etc. creëren midden in de stadook de White Lotus in TLA was gangster maar in LoK konden ze nauwelijks wat doen
kom jij maar hierquote:
zou je alsnog meer verwachtten van ze, ze konden niet eens een paar henchmen aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar de white lotus was meer een beveiligingsinstantie geworden in LoK, in TLA waren ze nog echt een eeuwenoude geheime sekte/organisatie
En het feit dat iedereen hun bending wordt ontnomen vond ik ook vrij kut,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
zou je alsnog meer verwachtten van ze, ze konden niet eens een paar henchmen aan
Benden is best moeilijk maar als je eenmaal kracht in je vingers hebt gaat het makkelijk!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En het feit dat iedereen hun bending wordt ontnomen vond ik ook vrij kut,![]()
Maar all heil korra
watquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Benden is best moeilijk maar als je eenmaal kracht in je vingers hebt gaat het makkelijk!!!!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kunt het beste oefenen met een stemapperaat dan hoor je goed naar welke toon je toebuigt
herkenbaar, doe maar via camquote:
alsnog lijkt het mij niet dat je bij de White Lotus komt als je niet eens iemand 1 op 1 aankanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En het feit dat iedereen hun bending wordt ontnomen vond ik ook vrij kut,![]()
Maar all heil korra
ja echt hè ja dat vond ik ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsnog lijkt het mij niet dat je bij de White Lotus komt als je niet eens iemand 1 op 1 aankanZe horen de beste van de beste te zijn.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet echt even een oppas baantje zoeken
quote:
Maarja de lotus vergeleken met TLA is ook stukke sterker dan die van LoK, maar beter dat ze daar wat aan doen in Se2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
alsnog lijkt het mij niet dat je bij de White Lotus komt als je niet eens iemand 1 op 1 aankanZe horen de beste van de beste te zijn.
kom hier, altijd werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:15 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik moet echt even een oppas baantje zoeken
banaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maarja de lotus vergeleken met TLA is ook stukke sterker dan die van LoK, maar beter dat ze daar wat aan doen in Se2
hmhm, hoop ook dat er meer aan het hoofdverhaal wordt gedaan en niet zoveel aan het zijverhaal (romances, Pro Bending)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maarja de lotus vergeleken met TLA is ook stukke sterker dan die van LoK, maar beter dat ze daar wat aan doen in Se2
leuk0n grapj0nquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:24 schreef Trollscience het volgende:
Avatar SC #8 - Waar we masturberen op Katara n_n xD
gratis ophaal servicequote:
Dat is toch zo'n nepkutquote:
tumblrquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:59 schreef Desunoto het volgende:
Hoe kom je überhaupt op de pagina van die video?
de geboortequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:14 schreef Typisch het volgende:
Ik zit in iemands anders huis te FOK!'en.
mijn leven, waar is het fout gegaan
goeie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
de geboorte
sry inkoppertje
chick?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
goeie!
Maar gelukkig wordt er voor me gekookt, maakt mijn leven weer wat dragelijker.
Pussymagnetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
En ik hoef er niet eens om te vragen.
Hosselskills dan?quote:
Bazinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zij heeft mij gehosseld.![]()
Nu eten, fijne avond FOK!'ertjes.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:39 schreef Plastic_zak het volgende:
misschien val ik morgen wel onder een trein
Nee, dat je zo op je rug valt en de trein over je heen rijdt en jij het overleeftquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
maar dan wel dat ik niet geraakt word hoop je, anders pr gemacht
kusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat je zo op je rug valt en de trein over je heen rijdt en jij het overleeft
En dan zeg ik daar bovenop: not a single fuck was given that day.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dan kom je op Fok! het vertellen en dan zeg ik Cool story bro!
Ja, na een tijdje voel je het niet meerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zullen we samen in een hoekje gaan krassen?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja, na een tijdje voel je het niet meer
YOLO YOLOquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
telt lachen om je eigen grappen ook?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad..
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ja! En daar hoef je je ook niet voor te schamen (ik doe het ookquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
telt lachen om je eigen grappen ook?
het is afgelopenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:55 schreef Snowbells het volgende:
Meh meh vanavond 10 uur slapen morgen half 7 wakker rip
De weekenden vriendelijke vriend van mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het is afgelopenrellen in nachtbagger met snowbells. Tot de volgende vakantie
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
het is afgelopenrellen in nachtbagger met snowbells. Tot de volgende vakantie
gelukkigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De weekenden vriendelijke vriend van mijdan ben ik er nog
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef Beach het volgende:
modem restarten 2 min zonder internet fml
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig heb je geen vijver op je kamer
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:13 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog 4.50 in mn porto, snel naar de super om bier te halen?
kan je net geen 3 kanon van halen maar wel 2quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:13 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog 4.50 in mn porto, snel naar de super om bier te halen?
ik kan denk ik 6 blikken c1000bier halen van 8%quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kan je net geen 3 kanon van halen maar wel 2
doe dat danquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:15 schreef Beach het volgende:
[..]
ik kan denk ik 6 blikken c1000bier halen van 8%
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:18 schreef Ro-ald het volgende:
Zo ook even bier,energydrank,peuken,broodjes bakpao halen.
quote:
ik heb ze nu allemaal gehad , de 7 zonden dat isquote:
Stoere boy hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb ze nu allemaal gehad , de 7 zonden dat is
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
Ik heb geen zonde. helemaal koosjer deze boi
ik leef altijd op het randje, non-conformistisch en ongenuanceerd.quote:
Handig idd gquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
ik denk dat ik vanavond ga proberen om nuchter te blijven
Ik dacht dat je juist dronken wilde gaanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
alvast wennen voor volgende week
Jij zult branden als een mofo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:22 schreef leeell het volgende:
[..]
ik leef altijd op het randje, non-conformistisch en ongenuanceerd.
toch maar nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dat je juist dronken wilde gaan
als èèn ketter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij zult branden als een mofo.
Verstandig op zich wel jaquote:
dan brand ik samen met leeell ♥quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jij zult branden als een mofo.
Ok gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dan brand ik samen met leeell ♥
Is ook niet zo heel raar hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
dat vijver verhaal komt ze nooit meer vanaf
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef leeell het volgende:
dat vijver verhaal komt ze nooit meer vanaf
Oh dat wist ik allangquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat je nogal vrouwelijk rookt![]()
No offence verder
is een beetje te warmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij kan je pectus als asbak gebruiken.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een schoorsteen snel zal instorten.
En toch bijna 2 pakjes achterover gerookt op de meetquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef Beach het volgende:
roken
gelukkig ben ik al meer dan een jaar gestopt
Ik had dat op dat moment echt even nodigquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
En toch bijna 2 pakjes achterover gerookt op de meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |