Het draadloze netwerk van de VU wordt in Q2 en Q3 2013 op de schop genomen. Dat wil zeggen dat de capaciteit (beschikbare IP-adressen) wordt uitgebreid (waardoor het niet meer voor zal komen dat je überhaupt geen verbinding krijgt), de infrastructuur (accespoints e.d.) wordt vervangen en nog een aantal andere zaken wordt aangepakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 15:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
De internetverbinding is weer dramatisch zeg..
Wel balen omdat thuis het internet er ook uitligt, en hier op de VU (in HG 1-2 en 5-10e verdieping, en de collegezalen MFFG1/2/mediaxperience met veel pijn en moeite kan er nog net een pagina'tje nu.nl geladen worden, maar een hoorcollege terugkijken is er hier niet bij... Jullie ook?
Gelukkig maarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:13 schreef MWP het volgende:
[..]
Het draadloze netwerk van de VU wordt in Q2 en Q3 2013 op de schop genomen. Dat wil zeggen dat de capaciteit (beschikbare IP-adressen) wordt uitgebreid (waardoor het niet meer voor zal komen dat je überhaupt geen verbinding krijgt), de infrastructuur (accespoints e.d.) wordt vervangen en nog een aantal andere zaken wordt aangepakt.
In het hoofdgebouw volgen die aanpassingen de verbouwingen, dus als de etage wordt verbouwd, wordt ook meteen het netwerk onder handen genomen. In de andere gebouwen worden belangrijke ruimtes met slecht bereik op de schop genomen.
De collegezalen (o.a. KC07) worden in de zomervakantie gedaan. Vanwege het drukke onderwijsprogramma is dat niet eerder mogelijk
Zie ook dit nieuwsbericht
Ze renoveren hoofdgebouw van binnen. Gaat er goed uit zien.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:59 schreef mapima het volgende:
zit het nou met de verbouwing? Wanneer wordt de vu gerenoveerd? Of komt er een nieuw
De VU wordt al jaren gerenoveerd.. Loop er nu 4 jaar rond en weet niet anders als dat ze aan het bouwen zijn. Sowieso is het Initium-gebouw (weet niet of je al bij de VU bent geweest, maar gebouw waar je onderdoor kan lopen bij metro/tram 5 & 51) vrij nieuw, wordt er volgens mij bij het ACTA-gebouw nu een gebouw voor de VU neergezet en liggen er nog veel meer plannen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:59 schreef mapima het volgende:
Hopelijk in september 2014 beginnen met de studie rechten
Hie zit het nou met de verbouwing? Wanneer wordt de vu gerenoveerd? Of komt er een nieuw gebouw?
oohh lekker een net gebouw dus als ik kom studerenquote:Op woensdag 12 juni 2013 23:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze renoveren hoofdgebouw van binnen. Gaat er goed uit zien.
Altijd op de momenten dat ik dus bijna weg ga. Nog een paar maandjes
Geen idee hoe dat bij rechten is... Bij de meeste grote studies geld wel dat hoe later in de studie hoe kleiner de groepen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef mapima het volgende:
[..]
oohh lekker een net gebouw dus als ik kom studeren
Hoe groot zijn de werkgroepen eigenlijk? Want ik begreep dat de uva echt massaal is.
Werkgroepen zullen maximaal 20 studenten zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat het meer is, want dat werkt gewoon nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef mapima het volgende:
[..]
oohh lekker een net gebouw dus als ik kom studeren
Hoe groot zijn de werkgroepen eigenlijk? Want ik begreep dat de uva echt massaal is.
Verschilt per faculteit, masteropleiding, scriptiebegeleider, onderwerp van je scriptie en de student in kwestie. Kortom, te veel variabelen om een antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:32 schreef MWG18 het volgende:
Vraagje tussendoor, ik ben nu bezig met mijn masterscriptie. Weet iemand hoe groot de kans is dat je dit niet haalt (of wordt het sowieso wel goedgekeurd). Ik heb nogal een baggerbegeleider die nergens op reageert namelijk
uva is 24quote:Op zaterdag 15 juni 2013 10:02 schreef Sandertje23 het volgende:
[..]
Werkgroepen zullen maximaal 20 studenten zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat het meer is, want dat werkt gewoon niet
http://lmgtfy.com/?q=plattegrond+VUquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 13:37 schreef Faeroer het volgende:
Heeft iemand toevallig een plattegrond van de VU? Dit zou wel handig kunnen zijn voor toekomstige studenten.Het schijnt nogal een megagroot complex te zijn.
Bedankt, maar die had ik al gevonden. Ik bedoelde meer intern, dus lokalenclassificatie en dergelijke.quote:
Dat staat binnen goed genoeg aangegeven. Eerste nummer is meestal etage, letter is vleugel en tweede nummer lokaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Bedankt, maar die had ik al gevonden. Ik bedoelde meer intern, dus lokalenclassificatie en dergelijke.
Dit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:07 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat staat binnen goed genoeg aangegeven. Eerste nummer is meestal etage, letter is vleugel en tweede nummer lokaal.
juist danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef Spierpijn888 het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het secretariaat nog cijfers invoert na 14:00, aangezien ze dan dicht zijn..
FEWEB btw.
Volgens mij welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:49 schreef Spierpijn888 het volgende:
Weet iemand hier toevallig of het secretariaat nog cijfers invoert na 14:00, aangezien ze dan dicht zijn..
FEWEB btw.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:06 schreef Spierpijn888 het volgende:
Heb hem op tijd binnen gehad! Bedankt voor het antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |