Natuurlijk hebben we er weer zin in! Hartstikke leuk!quote:
Calculus 2 is FEW toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef kilon het volgende:
Ik weet even niet wat ik moet doen.
Ik had een herkansing Calculus 2 gedaan. Als ik deze haal ben ik op tijd klaar met mijn bachelor en hoef ik geen boete te betalen. Als ik die niet haal ben ik de klos.
Maandag kreeg ik een mailtje van de docent dat ik het niet heb gehaald. Maar ik wil me net dan toch maar opnieuw inschrijven voor het vak, maar dan zie ik opeens op VuNet dat ik het vak wel heb gehaald..
Ergens zit dus een fout. Wat is wijsheid? De docent mailen om opheldering? Het onderwijsbureau? Als ik een mailtje stuur en het blijkt inderdaad een fout van het owb te zijn, zal ik mezelf dat nooit vergeven. Aan de andere kant, als ik niks doe en ze komen er later achter dat het fout is gegaan ben ik misschien nog wel verder van huis omdat ik dan mijn herinschrijving van de bachelor inmiddels heb geannuleerd.
Het heeft hier ook problemen en bij een andere vu-er ook.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef Gwniemand het volgende:
Nog meer mensen bij wie vu webmail niet werkt? Ik krijg opeens steeds de melding dat ik niet gemachtigd ben.
Vraagje over statistiek, wat is handig voor stat een lijntjes of ruitjes blok en A5 of A4, ik heb dat vak nooit gehad dus ik heb geen idee wat fijner ervoor werkt voor wiskunde op de middelbare was het voor mij namelijk altijd ruitjes maar op het hbo alleen lijntjes.
"Storing is onderdeel van een grotere storing waar @VU_UCIT op dit moment mee bezig is. Ook webmail,blackboard en studentenzalen hebben last."quote:Op donderdag 30 augustus 2012 10:01 schreef Gwniemand het volgende:
Nog meer mensen bij wie vu webmail niet werkt? Ik krijg opeens steeds de melding dat ik niet gemachtigd ben.
Vraagje over statistiek, wat is handig voor stat een lijntjes of ruitjes blok en A5 of A4, ik heb dat vak nooit gehad dus ik heb geen idee wat fijner ervoor werkt voor wiskunde op de middelbare was het voor mij namelijk altijd ruitjes maar op het hbo alleen lijntjes.
Had ik dus ook ja. Ik kreeg het bericht via studielink. Ik was helemaalquote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:52 schreef Bombvis het volgende:
Ben blij dat ik morgen een gesprek heb met studiebegeleider. Ze vonden het bij FEW handig om zo ongeveer elke opleiding compleet om te gooien, maar ik heb geen idee wat er gebeurt met de vakken die ik niet gehaald heb (ga nu het 3e jaar in). Nu moet ik daarbij wel zeggen dat er een informatiebijeenkomst was, maar dat bedacht ik mij de dag na die bijeenkomst
Ook leuk: een brief krijgen van de UvA dat je toegelaten bent.. Schijnt dat de afdelingen FEW van de VU en UvA samengaan oid, maar informatie daarover krijgen vanuit de VU? Wat denk je zelf![]()
![]()
(en nee, daar heeft dus echt niemand informatie over gehad)
Dat ligt helemaal aan je kennis van de Nederlandse taal en of je de taaltoets serieus neemtquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef FL13 het volgende:
Hoelang ben je met die taaltoets bezig?
als je een nederlands middelbare school heb gehad dan is het heel lastig om lager dan 60% te scorenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 19:15 schreef FL13 het volgende:
Hoelang ben je met die taaltoets bezig? Er staat 2 uur voor maar is het grootste deel na een uur klaar of zit je wel de hele rit uit? Heb daarna nog andere verplichtingen dus zou mooi zijn als het snel gaat
Je krijgt bij elke studievereniging op de VU korting op de relavante studieboeken. Afhankelijk van de taal van het boek is de korting t.o.v. de prijs in de VU boekhandel zo'n 10 ā 15%. Ik heb niet gehoord dat Aureus daar dit jaar verandering in gaat brengen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:57 schreef Gwniemand het volgende:
Iemand lid van Aureus die op de hoogte is van de actuele prijzen bij de aureus boekhandel?
Ik was vandaag bij de VU boekhandel en toen zei ik dat ik mezelf lid ging maken bij Aureus en zo korting krijg op boeken en toen zei een random student dat de prijzen bij Aureus nu zijn verhoogd en dat de lidmaatschap/korting via Aureus nu vrijwel geen verschil meer uitmaakt.
Klopt dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |