quote:
hij zei muziekquote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:38 schreef Knofl00k het volgende:
Check de top 40, download het nummer en zorg dat je binnen 24 u het origineel in bezit hebt.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:16 schreef HouseFann het volgende:
Ben overigens een dame.
Maar ik hou impressiepe van alle soorten muziek maar toch de wat meer feest Dance muziek.(:
Lol. Nickelback Heavy Metalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef Trollscience het volgende:
heavy metal want dat is de beste muzieksmaak!!!!! zelf raad ik aan om te beginnen met dragonforce of nickelback.
geen dank (: (:
laten we het hopen...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dit moet een grap zijn toch
je vergeet viking metal <3quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef Crocodi1e het volgende:
Punkrock, Folk-Metal, Pirate-Metal, Ska en Happy Hardcore vind ik zelf goeie muziek
Ben overigens een dame.
Maar ik hou impressiepe van alle soorten muziek maar toch de wat meer feest Dance muziek.(:
Watquote:
Viking metal is in principe toch hetzelfde als Folk-Metal? Correct me if i'm wrong, ik ben niet zo'n grote metalkenner ben meer thuis in de Punkquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:07 schreef Trollscience het volgende:
heavy metal want dat is de beste muzieksmaak!!!!! zelf raad ik aan om te beginnen met dragonforce of nickelback.
geen dank (: (:
Ben overigens een dame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |