quote:
Ik dacht dat je het laf vond van dat meisje dat nooit weer wat van zich liet horen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Niet het feit dat je erop zit, maar dat je niet dat lelijke meisje hebt gedated
die wijven worden wel helemaal gek getrollt volgens mij, mijn vriendin ook joh, die krijgt 40 berichten per dag ofzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef spierbal het volgende:
Volgens mij worden er echt een hoop mensen getrolololt op zo'n site
Een vriendin hebben en dan op dat soort kansloze sites zittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:52 schreef koelants het volgende:
[..]
die wijven worden wel helemaal gek getrollt volgens mij, mijn vriendin ook joh, die krijgt 40 berichten per dag ofzo
Open relatie hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Een vriendin hebben en dan op dat soort kansloze sites zitten.
Ik zat er in groep 8 op, een vriend had me uitgenodigd en had geen idee wat het was
Ik zeg niet dat het kansloos isquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:54 schreef koelants het volgende:
[..]
Open relatie hebben
en buiten dat, FOK! is niet kansloos om er de hele dag op te zitten?![]()
Dan is het goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het kansloos is
Jij begrijpt het... en iedere dag dezelfde vriendin is ook niet alles.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Fopje het volgende:
Ik vind het niet kansloos. Stel je werkt jezelf helemaal kapot elke dag weer. Je hebt onregelmatige werkdagen dus je werkt soms ook in het weekend. Krijg je bijna nooit de kans om een leuk meisje te ontmoeten. Ik denk dat zo'n site best wel helpt.
En nee, ik heb mijn vriendin niet via internet leren kennen
Nja ik houd het dan wel bij 1quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef koelants het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Je zit er zelf stiekem ook wel eens op zeker
[..]
Jij begrijpt het... en iedere dag dezelfde vriendin is ook niet alles.
Je eet namelijk ook niet iedere dag Spaghetti
Ik ook.quote:
quote:
Als je een paar posts terug keek, las je dat ik er in groep 8 op zatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef koelants het volgende:
[..]
Dan is het goed![]()
Je zit er zelf stiekem ook wel eens op zeker
[..]
Jij begrijpt het... en iedere dag dezelfde vriendin is ook niet alles.
Je eet namelijk ook niet iedere dag Spaghetti
Voor veel wel ja, maar ik heb nog een weekquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:07 schreef koelants het volgende:
Naja, vakantie is zeker weer afgelopen?
Vreemd inderdaad, heb gewoon handmatig, www.twoo.com en www.badoo.com getiktquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:08 schreef TitaToven het volgende:
Volgens mij gebruik je in je OP affilatielinks
Mag dat wel?
Misschien weer hidden FOK! reclamequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:09 schreef koelants het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, heb gewoon handmatig, www.twoo.com en www.badoo.com getikt
Ik denk het inderdaad, maar ik ga wel een topic aanmaken in BUGquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:10 schreef TitaToven het volgende:
[..]
Misschien weer hidden FOK! reclamenet zoals bol.com en wehkamp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |