Zullen we daar maar naar kijken zodra we 100+ leden hebben? En waarom zou je het willen splitsen? Dan splits je ook je influence en daar heb je niets aan. Iedereen die wil representen is een bijdrage voor de guild.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Misschien dat we onze guild moeten opsplitsen in een WvW guild en een Social guild. Dat we deze als WvW houden (voorsprong op Influence) en voor de social lui een extra guild maken.
Want het is nogal irritant dat mensen die even niet spelen meteen er uitgekickt worden. Sommige mensen willen niet hardcore WvW spelen.

Daar was ik vergeten aan te denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Zullen we daar maar naar kijken zodra we 100+ leden hebben? En waarom zou je het willen splitsen? Dan splits je ook je influence en daar heb je niets aan. Iedereen die wil representen is een bijdrage voor de guild.

Ik kan er lekker mee spelen met een goede graphics kaart genoeg ram en ook een dual core, misschien een beetje tweaken hier en daar maar het ziet er gewoon mooi uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:
Hoe zit het met de graphics? Is het spel erg zwaar? Heb namelijk hele goede videokaart/geluidskaart/RAM/alles, maar heb slechts een dual core. Gaat dat een probleem opleveren?

Ik kon guild wars 1 alles op high, nu kan ik alles op medium met een redelijke fps. Hij is dus wel iets zwaarder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:
Hoe zit het met de graphics? Is het spel erg zwaar? Heb namelijk hele goede videokaart/geluidskaart/RAM/alles, maar heb slechts een dual core. Gaat dat een probleem opleveren?

Ik speel ook met een Duo Core, en moet alles op medium/low zetten voor een acceptabele framerate. (30-40)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:

- Windows® XP Service Pack 2 or betterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:

Bij welke zit je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ons guild heeft
Leader (2 leaders, 1 NA en 1 EU)
Officer
Field Officer
Member
Vacation
Probation
Leader mag duidelijk zijn, neem ik aan... Officer heeft bijna alle rechten (moet nog even lobbyen zodat ik de guild emblem kan maken...) Field Officer is eigenlijk een Member met wat extra rechten wat betreft de PvP. Members zijn de meute. Iedereen behalve Vacation en Probation mogen uit de Guild Stash halen (zodra we dat hebben).
Vacation en Probation hebben de minste rechten, ook in het geval het account gehacked wordt. Dan wordt de Guild Stash in ieder geval niet leeg gehaald...

Ja, de graphics op ultra zijn natuurlijk geweldig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik kan er lekker mee spelen met een goede graphics kaart genoeg ram en ook een dual core, misschien een beetje tweaken hier en daar maar het ziet er gewoon mooi uit.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:06 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Ik kon guild wars 1 alles op high, nu kan ik alles op medium met een redelijke fps. Hij is dus wel iets zwaarder.
Hmm... Ligt het echt aan het feit dat je dual core hebt,of heb je gewoon een iets mindere computer? Wil namelijk wel gewoon een stabiele fps hebben en ik zou het zonden vinden als ik straks op low settings moet spelen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik speel ook met een Duo Core, en moet alles op medium/low zetten voor een acceptabele framerate. (30-40)

Nou kijk ik draai op dit moment ditquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Supertolll het volgende:
[..]
- Windows® XP Service Pack 2 or better
- Intel® Core™ 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon™ 64 X2 or better
- NVIDIA GeForce 7800, ATI Radeon X1800, Intel HD 3000 or better (257MB of video RAM and shader model 3.0 or better)
- 25 GB available HDD space
- Broadband Internet connection
Volgens mij is een goede internet verbinding het belangrijkst. Mocht je het niet kunnen spelen dan is het toch wel eens tijd voor een PC upgrade.

Zeg jij 't maar, heb een E6600 @ 2.4ghz, 4GB ram en een HD5750 GPU.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:10 schreef Schpast het volgende:
Hmm... Ligt het echt aan het feit dat je dual core hebt,of heb je gewoon een iets mindere computer? Wil namelijk wel gewoon een stabiele fps hebben en ik zou het zonden vinden als ik straks op low settings moet spelen.

Ja, met uitzondering van de CPU is het allemaal state of the art.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:08 schreef Supertolll het volgende:
[..]
- Windows® XP Service Pack 2 or better
- Intel® Core™ 2 Duo 2.0 GHz, Core i3, AMD Athlon™ 64 X2 or better
- NVIDIA GeForce 7800, ATI Radeon X1800, Intel HD 3000 or better (257MB of video RAM and shader model 3.0 or better)
- 25 GB available HDD space
- Broadband Internet connection
Volgens mij is een goede internet verbinding het belangrijkst. Mocht je het niet kunnen spelen dan is het toch wel eens tijd voor een PC upgrade.

En laat de CPU nou over-uren maken in dit spel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:12 schreef Schpast het volgende:
[..]
Ja, met uitzondering van de CPU is het allemaal state of the art.Weet namelijk nog dat je spellen zoals Age of Conan alleen maar fatsoenlijk kon spelen met een hele dikke CPU, dus vroeg me af hoe zwaar de focus op de CPU ligt bij Guild Wars. Maar als ik het zo hoor kan zelfs de PC van m'n oma dit spel op max draaien.

Dat is best een redelijke computer. Als je daarmee gewoon stabiel medium of getweakt high kunt draaien, zit het wel goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zeg jij 't maar, heb een E6600 @ 2.4ghz, 4GB ram en een HD5750 GPU.

Nee, de servers zijn eruit gegaan voor een update, nu is de loginserver plat.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen jullie inloggen? En log je in met je e-mail of met je display name

sry babequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hey nou ja seg wat kortaf xD xD :S;s;S:;s;Ss

GW1 destijds wel, en het is dezelfde engine, ware het niet wel zwaar gemodificeerd, dus je heb goed kans dat hij net als een unrealengine vooral vertrouwt op CPUquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:14 schreef Rivalo het volgende:
Draait het spel bijna alleen op je CPU?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |