Daar ga je aan kapot.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:38 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Wij vertrouwen onze members genoeg om de Guild Stash gewoon open te gooien voor members...
Regelen van missies. Plannen van dingen etc. Maar kan ook overbodig zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:37 schreef feyregy het volgende:
Event Coordinator, wat bedoel je daarmee? Verder is dat een prima schema en aantal Officers vindt ik.

Kan ook nog wel een Rookie Member kopje bij? Members die zeg maar eerst moeten laten zien dat ze genoeg actief zijn voordat ze officieel member worden. Zijn ze niet actief > KICK.quote:

http://www.budgetgaming.nl/game-profile/guild+wars+2_PC.htmlquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:40 schreef RickoKun het volgende:
OK waar zal ik GW2 eens effetjes wegkopen stelletje bakra's.

Als er een nieuwe build is. gelijk reloggen en updaten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:40 schreef leeell het volgende:
staat die log-in server nog steeds te roken ?

Misschien dat we onze guild moeten opsplitsen in een WvW guild en een Social guild. Dat we deze als WvW houden (voorsprong op Influence) en voor de social lui een extra guild maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:39 schreef feyregy het volgende:
[..]
Kan ook nog wel een Rookie Member kopje bij? Members die zeg maar eerst moeten laten zien dat ze genoeg actief zijn voordat ze officieel member worden. Zijn ze niet actief > KICK.

Ja oke, maar als Social member moet je ook wel een beetje actief zijn. Maar ik bedoelde voor nieuwe members, dat ze niet ff een keer joinen en daarna weken niet online zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Misschien dat we onze guild moeten opsplitsen in een WvW guild en een Social guild. Dat we deze als WvW houden (voorsprong op Influence) en voor de social lui een extra guild maken.
Want het is nogal irritant dat mensen die even niet spelen meteen er uitgekickt worden. Sommige mensen willen niet hardcore WvW spelen.

Vind sommige niet echt zeer terecht ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)s_and_inappropriate/
Geniaal, Arena support die posten waarom mensen om hun Chat gebanned zijn![]()

Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:52 schreef RickoKun het volgende:
Waar kan ik de client downloaden lieve poppetjes van me? Heb de code al binnen

account maken op de guildwars website.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:52 schreef RickoKun het volgende:
Waar kan ik de client downloaden lieve poppetjes van me? Heb de code al binnen

Lolll 1 zon dude werd gebanned omdat ie een andere reportte...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:43 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.reddit.com/r/G(...)s_and_inappropriate/
Geniaal, Arena support die posten waarom mensen om hun Chat gebanned zijn![]()
quote:[–]pedropaulolm 65 points 9 hours ago*
My char name: Elphopaladin Why my account was blocked for 3 days, can you check this?
[–]ArenaNetSupportTeam[S] 121 points 9 hours ago
Name: OK Chat: Not ok -- "leave faggots the griffin is mine fa ggots"
permalinkparent
[–]pedropaulolm 45 points 9 hours ago
WOW, i DON'T say that! I REPORT the char who says that! Man, this is wrong. See all the log, some guy said that in the griffin respawn and I say "reported". WTF?
permalinkparent
[–]ArenaNetSupportTeam[S] 61 points 8 hours ago
We're looking into this -- thanks for letting us know. (And we sorry if a mix-up occurred!)

Zo lang je niet vette shit had in de Hall of Monuments (Eye of the North) is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef RickoKun het volgende:
Ik had GW 1 wel, maar het adres wat ik had is nu gehacked, dus ik denk dat ik maar niet zeg dat ik Guild wars 1 heb gekocht(zitten daar nog voordelen bij dan?)
Guild menu en dan Represent. Anders ff reloggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:55 schreef Bredemug het volgende:
Hoe praat je eigenlijk in de guild? Als ik /guild (text) typ. Krijg ik de melding ''you are not in a guild.'' Terwijl ik er toch in zit

Zullen we daar maar naar kijken zodra we 100+ leden hebben? En waarom zou je het willen splitsen? Dan splits je ook je influence en daar heb je niets aan. Iedereen die wil representen is een bijdrage voor de guild.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:41 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Misschien dat we onze guild moeten opsplitsen in een WvW guild en een Social guild. Dat we deze als WvW houden (voorsprong op Influence) en voor de social lui een extra guild maken.
Want het is nogal irritant dat mensen die even niet spelen meteen er uitgekickt worden. Sommige mensen willen niet hardcore WvW spelen.

Daar was ik vergeten aan te denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Zullen we daar maar naar kijken zodra we 100+ leden hebben? En waarom zou je het willen splitsen? Dan splits je ook je influence en daar heb je niets aan. Iedereen die wil representen is een bijdrage voor de guild.

Ik kan er lekker mee spelen met een goede graphics kaart genoeg ram en ook een dual core, misschien een beetje tweaken hier en daar maar het ziet er gewoon mooi uit.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:
Hoe zit het met de graphics? Is het spel erg zwaar? Heb namelijk hele goede videokaart/geluidskaart/RAM/alles, maar heb slechts een dual core. Gaat dat een probleem opleveren?

Ik kon guild wars 1 alles op high, nu kan ik alles op medium met een redelijke fps. Hij is dus wel iets zwaarder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:
Hoe zit het met de graphics? Is het spel erg zwaar? Heb namelijk hele goede videokaart/geluidskaart/RAM/alles, maar heb slechts een dual core. Gaat dat een probleem opleveren?

Ik speel ook met een Duo Core, en moet alles op medium/low zetten voor een acceptabele framerate. (30-40)quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:

- Windows® XP Service Pack 2 or betterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:04 schreef Schpast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |