De enige die ik in mijn fantasy team heb staan was Bryant (Dallas) en die had ik gebenched. De rest komt allemaal zondag aan de bak.quote:Op donderdag 6 september 2012 13:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Giants
Daar sta je dan met Eli Manning en Cruz in je fantasy team.
quote:One of the most influential owners in the history of the NFL, Art Modell helped mold the foundation of the league.
The innovative Modell, whose reputation was forever tainted when he moved his franchise from Cleveland to Baltimore, died early Thursday. He was 87.
moet je daar eigenlijk iets speciaals voor hebben als in een abo ofzo of werkt dat gewoon met die verizon app? zou wel fijn zijn als ik dit ook kan fixen, hoef ik niet meer de hele nacht achter de pc te hangenquote:Op donderdag 6 september 2012 17:21 schreef Fredgroes het volgende:
blijft vreemd, preseason en nfl network blijven choppy maar wedstrijd van vannacht geen problemen te zien en super smooth op mijn tablet. Vind het allang best nu.
Vandaag wat gelezen over deze man en hij heeft toch wel erg veel betekend voor de NFL. Zonde dat hij eigenlijk voornamelijk bekend staat vanwege de verhuizing van de Browns naar Baltimore.quote:Op donderdag 6 september 2012 19:45 schreef Terreros85 het volgende:
Weer een kleurrijk persoon uit de NFL-geschiedenis gestorven.
[..]
Gewoon een gratis account aanmaken op nfl.com/gamepass. Vervolgens kan je alles ook kijken op je telefoon en/of tablet.quote:Op donderdag 6 september 2012 20:16 schreef Xetran het volgende:
[..]
moet je daar eigenlijk iets speciaals voor hebben als in een abo ofzo of werkt dat gewoon met die verizon app? zou wel fijn zijn als ik dit ook kan fixen, hoef ik niet meer de hele nacht achter de pc te hangen
oh gewoon via mijn tab naar de site dus? die gamepass heb ik alquote:Op donderdag 6 september 2012 21:27 schreef rgras het volgende:
[..]
Gewoon een gratis account aanmaken op nfl.com/gamepass. Vervolgens kan je alles ook kijken op je telefoon en/of tablet.
Triest.quote:The Buccaneers home opener will be blacked out Sunday, according to Rick Stroud of the Tampa Bay Time. This makes the 14th blackout in the last 16 home games.
The Bucs were among the teams willing to reduce the number required to get on local television, electing an 85 percent threshold. They also had a number of promotions to try to get people in the stands, including free parking for some and reduced-price concessions.
They still didn’t make it, after saying earlier this week they were around 9,000 seats short of a “sellout.”
Je hebt zowel een Android als een iOS Gamepass app.quote:Op donderdag 6 september 2012 22:03 schreef Xetran het volgende:
[..]
oh gewoon via mijn tab naar de site dus? die gamepass heb ik al
Ik ken weinig pro teams in Florida met een hondstrouwe fanbase.quote:
Jep er is simpelweg veel te veel te doen in Florida zowel in sport als in entertainment. Ik bedoelquote:Op donderdag 6 september 2012 23:59 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik ken weinig pro teams in Florida met een hondstrouwe fanbase.
Zelf gaan spelen?quote:Op vrijdag 7 september 2012 14:49 schreef rgras het volgende:
Het wordt maar eens tijd dat ik zelf eens een football ga aanschaffen, hebben jullie aanbevelingen qua merk en/of verkoopadres?
Dan kun je ook een no brand ball halen bij de plaatselijke perry sportquote:Op vrijdag 7 september 2012 16:30 schreef rgras het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer.![]()
Ach.. volgens mij maakt het ook niet veel uit, het ding wordt toch alleen gebruikt voor simpel gooiwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |