Als je je gamepass open heb staan. (dus de stream aan) Staat het links onderin.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waar kun je dat off zetten dan.
Herkenbaar dit! Erg irritant soms. Soms heb je alles goed gedaan, besluit je toch nog ff wat te zappen en beland je in een flits bij CNN (terwijl die nauwelijks sport behandelen) waar je natuurlijk nog net even de score mee krijgt van de wedstrijd die je daarna wilde kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Guard het volgende:
Zo, gaat morgen het grote ontwijken weer beginnen.
Avoid: facebook, dit topic, yahoo fantasy site, twitter, espn of welke andere (usa) sportssite dan ook, reddit, personal mailbox.
Dat wordt morgen dus gewoon mezelf onderdompelen in werk, om morgenavond unspoiled gamepass aan te slingeren.
Thx!quote:Op woensdag 5 september 2012 22:57 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Als je je gamepass open heb staan. (dus de stream aan) Staat het links onderin.
oh checkte het en er staat 129.99 pond voor het seizoen?quote:Op donderdag 6 september 2012 02:02 schreef trance_fan het volgende:
gewoon een gamepass aanvragen. is gratis als het goed is
heb je een account op nfl.com. ik heb namelijk al ongeveer 2 jaar een account daar en vorige week kon ik gratis die gamepass aanvragen.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:03 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
oh checkte het en er staat 129.99 pond voor het seizoen?
Nuja kijk nu via http://online--soccer.eu/frame.php . Is nog wel te doen.
No Doubt zo!!
Thanks, ga het wel even uitproberen!! Vanaf volgende week in USA dus dan niet meer nodig maar voor die paar dagen wel handig. Dat eeuwige gezoek naar bufferende ellende is vermoeiend. En valt altijd net uit vlak voor de touchdownquote:Op donderdag 6 september 2012 02:05 schreef trance_fan het volgende:
[..]
heb je een account op nfl.com. ik heb namelijk al ongeveer 2 jaar een account daar en vorige week kon ik gratis die gamepass aanvragen.
Het mooie van de gamepass is dat je alle wedstrijden kan terug kijken. Zelfs nog van het 2009 seizoen. Maar als je naar de US gaat kan je het gewoon live kijken op welke zender jouw favo wedstrijd laat zien.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Thanks, ga het wel even uitproberen!! Vanaf volgende week in USA dus dan niet meer nodig maar voor die paar dagen wel handig. Dat eeuwige gezoek naar bufferende ellende is vermoeiend. En valt altijd net uit vlak voor de touchdown
ik denk 1st en 2nd.quote:Op donderdag 6 september 2012 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Nog maar even de eerste quarter kijken
er zijn inderdaad ook veel slechte geweestquote:Op donderdag 6 september 2012 02:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Leuke versie van Queen Latifah!
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 6 september 2012 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
ongein altijd, gewoon football spelen
Als je Sky heb in Engeland op je TVquote:Op donderdag 6 september 2012 02:07 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Thanks, ga het wel even uitproberen!! Vanaf volgende week in USA dus dan niet meer nodig maar voor die paar dagen wel handig. Dat eeuwige gezoek naar bufferende ellende is vermoeiend. En valt altijd net uit vlak voor de touchdown
Edit: dus niet gratis voor mensen in UKEn ook niet op TV want de NFL heeft ruzie met ESPN en andere gemachtigde in Engeland. Stelletje decoder paupers.
Toch bedankt!
quote:WEEK 1: Wed 5 Sep Dallas Cowboys at New York Giants Midnight Sky Sports 1HD.
quote:David Wilson with the spot on impersonation of Tiki Barber!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |