Oftewel hoe Hardknocks van een nobody een spotlight player kan maken..quote:Chris Hogan, renowned for his abilities to always be open, similar to select 7-Eleven franchises, has landed on his feet.
Two days after he was released by the Miami Dolphins, the "Hard Knocks" star was signed to Miami's practice squad, the team announced.
quote:
Treininternet gaat via Duitsland dacht ikquote:Op woensdag 5 september 2012 08:28 schreef Theoden het volgende:
Zat in de trein, dus misschien is dat het.
Gister ook al. Wilde een collega hierop attent maken en kreeg ook dit. Kan misschien komen omdat ik hier op een bedrijfsnetwerk achter een proxy zit.quote:Pricing for the 2012 Season is being finalized.
Please continue to check back for the latest updates.
vroegah hadden we een pick'em lopen bij yahoo..quote:Op woensdag 5 september 2012 10:53 schreef denniz0229 het volgende:
hier ook nog steeds gratis
gaan we al voorspellingen doen?![]()
ik zeg 24-20 giants![]()
ik wil wel een nfl pick-em league maken als er interesse is?quote:Op woensdag 5 september 2012 11:22 schreef Guard het volgende:
[..]
vroegah hadden we een pick'em lopen bij yahoo..
Nice, ik ben "finalfantasy2013"quote:Op woensdag 5 september 2012 11:56 schreef denniz0229 het volgende:
[..]
ik wil wel een nfl pick-em league maken als er interesse is?
meteen maar gedaan, vind het zelf ook wel grappig.
http://challengegames.nfl.com/pickem/leagues/826
password: Fok
Zorg er wel voor dat je op je gamepass "Scores" op off staat. Anders zie je bij het lijstje van games al de uitslag.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:46 schreef Guard het volgende:
Zo, gaat morgen het grote ontwijken weer beginnen.
Avoid: facebook, dit topic, yahoo fantasy site, twitter, espn of welke andere (usa) sportssite dan ook, reddit, personal mailbox.
Dat wordt morgen dus gewoon mezelf onderdompelen in werk, om morgenavond unspoiled gamepass aan te slingeren.
Waar kun je dat off zetten dan.quote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je op je gamepass "Scores" op off staat. Anders zie je bij het lijstje van games al de uitslag.
Die heb ik inderdaad al uit staan (ook de preseason oefenpotjes wilde ik unspoiled kijkenquote:Op woensdag 5 september 2012 22:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Zorg er wel voor dat je op je gamepass "Scores" op off staat. Anders zie je bij het lijstje van games al de uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |