En de leuke Nike shirts zitten er niet eens bij. Een behoorlijk karig aanbod.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 15:56 schreef rgras het volgende:
http://europe.nflshop.com/stores/nfl/default.aspx
Niet bepaald goedkoop..
quote:The shop is getting daily deliveries so keep checking back as they will be getting much more stock in.
Nou zoals verwacht is in de prijs alleen $ veranderd in ¤. Dat is niet net zo duur, maar duurder...quote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:56 schreef Rahl het volgende:
Net zo duur als de US NFL shop toch? Alleen geen invoerrechten.
Heb zelf Madden 13 nog niet gekocht (twijfel nog) maar dat bewijst toch maar weer dat Chad echt een retard eerste klas is... Of gewoon goedkoop probeert te scoren op twitterquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:54 schreef Jeroen1990 het volgende:
Bij mij staat hij gewoon tussen de free agents hoor.
Zeker vrij karig... Maar goed ik was sowieso niet van plan om 105 euro te betalen voor een NFL jersey, echt belachelijk veel geldquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:03 schreef Maravilla het volgende:
[..]
En de leuke Nike shirts zitten er niet eens bij. Een behoorlijk karig aanbod.
Mee eens, de starters spelen al niet veel in PS games maar tijden week 4 is het bijna alleen maar 3e en 4e garnituur. Dankzij de verlening bij FC Twente red ik denk ik 1:00 nog wel en pak ik even wat mee van South Carolina - Vandyquote:Op donderdag 30 augustus 2012 22:42 schreef Guard het volgende:
Die PS week 4 games laat ik maar links liggen denk ik...
Ik was verbaasd dat de Giants met een groot deel van de starters begon en dat ze er niet echt makkelijk doorheen kwamen.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 23:34 schreef rgras het volgende:
Ik was zo dom om de Giants - Pats te kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |