en daar zegt ie dat het too busy is. GRRRRRRquote:Op zondag 9 september 2012 20:06 schreef Days-Of-Wild het volgende:
ipad heeft er geen zin meer in, sign in en dan komt er een wit scherm. App gewist en weer install, geen succes. Dan maar op de laptop
Ik heb hem vast gezet op 800 Kbps. Gaat nog wel aardig.quote:Op zondag 9 september 2012 20:10 schreef Guard het volgende:
Redzone is bij mij ook niet te kijken door belachelijk lage kwaliteit, en als die omhoog bijstelt is het buffergalore...
Daar betrap ik me ook weleens opquote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Guard het volgende:
Lol je weet dat je teveel college hebt gekeken als megateon zijn helm afgaat en dan meteen denkt: uhoh he needs to sit one play out....
LOLquote:
Ik heb vaak met voetbal dat ik in de war ben dat de thuisspelende partij vooraan staatquote:Op zondag 9 september 2012 20:16 schreef Guard het volgende:
Lol je weet dat je teveel college hebt gekeken als megateon zijn helm afgaat en dan meteen denkt: uhoh he needs to sit one play out....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |