Die Telegraafactie had geloof ik 16 september als uiterste datum maar bij de plusmarkt hebben ze nu ook die actie en daar loopt het nog tot 30 september.quote:Op vrijdag 21 september 2012 18:32 schreef pazara het volgende:
kan je nog activeren voor 2 maanden gratis el?
Geen idee, je krijg gewoon zo'n foldertje bij de kassa. Als ik je blij kan maken met de "unieke" actiecode dan laat het maar even weten.quote:
Laat die code maar komen dan a.u.b. Het lukte me niet met de code van de Telegraaf omdat ik al korter dan 6 maanden geleden mee zou hebben gedaan met een actie maar dat is niet waar. Misschien lukt het wel met die van de plusquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:06 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Geen idee, je krijg gewoon zo'n foldertje bij de kassa. Als ik je blij kan maken met de "unieke" actiecode dan laat het maar even weten.
Misschien moet je even bellen, heb ik ook gedaan, ze hadden een "foutje" gemaakt bij het doorgeven van de naam, en dan geeft de computer "geen groen lampje" aldus de medewerker. (Dat het dan niet bij ze opkomt om dan even één en ander te controleren mag je blijkbaar niet verwachten)quote:Op maandag 24 september 2012 19:34 schreef Landgeld het volgende:
Nog geen eredivisie live. Hoe zit dat? Iemand nieuws?
Ik heb "pazara" ook al de code gegeven maar wieweet is 'ie niet zo uniek als ze zeggen...quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef falling_away het volgende:
[..]
Laat die code maar komen dan a.u.b. Het lukte me niet met de code van de Telegraaf omdat ik al korter dan 6 maanden geleden mee zou hebben gedaan met een actie maar dat is niet waar. Misschien lukt het wel met die van de plus
Bedankt, de code werkte goed. Echter kreeg ik dezelfde melding dat ik reeds abonnee ben of dit seizoen al eens gebruik heb gemaakt van een actie. Beiden niet waar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb "pazara" ook al de code gegeven maar wieweet is 'ie niet zo uniek als ze zeggen...![]()
Probeer het maar eens met: MWNCLDDC6H
Telegraafactie is verlopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:35 schreef UmutK het volgende:
Domme vraag: waar vul je die code precies in, want alle links in dit topic leiden me alleen naar de (verlopen) actie van de Telegraaf?
Bellen of een brief sturen, voor de eerste maand is afgelopenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:27 schreef Landgeld het volgende:
Iemand enig idee hoe je dit abonnement weer kan opzeggen?
Hij is nu geactiveerd, maar wil voorkomen dat ik na 2 maanden een een vast abbo vast zit. Iemand dit al gedaan?
Thanks. dan bel ik volgende weekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bellen of een brief sturen, voor de eerste maand is afgelopen
Vorige keer sloten ze het bij mij direct afquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:37 schreef Landgeld het volgende:
Moet ook via telefoonaanbieder inderdaad.
Vraag is: als ik vandaag opzeg, wanneer is EL dan afgesloten? Kortom: blijft het dan nog 1 maand doorlopen, waardoor je 2 maanden gratis hebt? Lijkt me wel, maar even voor de zekerheid.
En toen ?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:48 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Vorige keer sloten ze het bij mij direct af(ziggo)
Hoop opgegeven. Ik belde ook een maand van tevoren. Ik bel over twee weken wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:28 schreef Landgeld het volgende:
[..]
En toen ?
Wat is het handigst met deze aanbieding? Pas over 1.5 maand bellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |