nou dat dus. en spreekbeurten zijn niet meer compleet zonder powerpoint.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
wij hebben op het ogenblik zelfs tv in de tuin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:00 schreef Luigi het volgende:
Heb je dan een tv op je slaapkamer misschien?
doet ze ook aan robotvoetbal?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw d'r project in 't nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_id=288381481237582
dat eerste herken ik wel, gelukkig hebben wij veel eenpersoonsopdrachten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:32 schreef mignonne het volgende:
[..]
En dat zie je nu zelfs op mijn opleiding terug.
Competentiegericht dus iedereen kan het maximale uit zichzelf halen. Yea righ. Ondertussen dus wel groepswerk met een gezamenlijk cijfer. Ofwel je loopt de benen onder je lijf vandaan en doet meer dan fair is, ofwel je komt er met een lullig cijfer vanaf omdat je groepsgenoten falers zijn. Het werkt gewoon niet.
En nog zo'n mooie. Al het lesmateriaal in het Nederlands, want de matigere studenten hadden aangegeven moeite te hebben met Engels. Dan volg je er verdorie een bijvak in! Academisch Engels leer je alleen door te lezen lezen lezen. Als ej dat nooit doet krijg je het nooit mee ook. Schei toch uit met die onzin. Als je door dat soort dingen het niveau van een opleiding niet aankunt dan was de opleiding dus niet voor jou. Die rare drang om iedereen maar toe te willen laten en -nog veel erger- iedereen te willen laten slagen.
In de tuin!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wij hebben op het ogenblik zelfs tv in de tuin.
nou heb ik het zeker helemaal verpest in dit topic?
jemig zeg wat een gezeik. leven en laten leven.
al wil ik een digiwall in mijn slaapkamer
eh nou, hij moet weg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Luigi het volgende:
[..]
In de tuin!. Je doet maar, maar mijn God, wáárom?!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
eh nou, hij moet weg.
maar zelfs gratis af te halen op marktplaats schiet niet op
je moest eens zien. reakties zat, maar vervolgens halen ho maar.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:
[..]. Ok je hebt me.
.
Oude tv's moet je naar de stort brengen, die wil niemand meer... pas nog ondervonden.
Idd... zelfs de kringloop wil ze niet meer hebben, ik heb pas ook 2 beeldbuis TV's naar de vuilstort gebracht, breedbeeld enz.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Luigi het volgende:
[..]. Ok je hebt me.
.
Oude tv's moet je naar de stort brengen, die wil niemand meer... pas nog ondervonden.
nee aan hockey... gewoon sletjeshockeyquote:
Ik heb het ook over lezen, niet over spreken of verstaan. Gewoon enkel lezen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat eerste herken ik wel, gelukkig hebben wij veel eenpersoonsopdrachten.
dat tweede vind ik een andere zaak.
ik lees prima engels, maar ik versta het voor geen meter. ik oefen me suf op discovery enzo, maar het gaat gewoon aan me voorbij.
vertel jij me maar hoe ik dat in vredesnaam bijspijker
Heb je ze dat zojuist ook verteld?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben eigenlijk nergens écht goed in, behalve slap lullen op een forum bedenk ik me net.
horloges fixen toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:13 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik ben eigenlijk nergens écht goed in, behalve slap lullen op een forum bedenk ik me net.
Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Luigi het volgende:
En misschien kún je het gewoon niet. Is toch geen schande? Maar doe dan wat anders, wat je wél kunt of waar je wél erg goed in bent.
Zo vind ik natuurkunde weer érg leuk, was het bijna gaan studeren, maar ben ik érg slecht in wiskunde. Dus beter van niet.
Eerlijkheid is ook wat waard?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Beter van niet begrijp ik?
Gaaf!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw d'r project in 't nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_id=288381481237582
Spannend, ik blijf voor je duimen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het goed is weet ik voor het einde van de week of ik ronde 2 heb gehaald.
of naar Nick & Simon...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef Vicky het volgende:
Ik duim mee..
In het kader van "ik moet leuke dingen doen van de huisarts" btje overspannen.. 8 december naar het Nick en Simon concert!! Via pensioenfonds kan ik voor de helft van de prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |