Precies.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:08 schreef Luigi het volgende:
En misschien kún je het gewoon niet. Is toch geen schande? Maar doe dan wat anders, wat je wél kunt of waar je wél erg goed in bent.
Zo vind ik natuurkunde weer érg leuk, was het bijna gaan studeren, maar ben ik érg slecht in wiskunde. Dus beter van niet.
Eerlijkheid is ook wat waard?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Beter van niet begrijp ik?
Gaaf!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:28 schreef Nielsch het volgende:
Mijn vrouw d'r project in 't nieuws![]()
http://www.telegraaf.nl/d(...)n_id=288381481237582
Spannend, ik blijf voor je duimen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het goed is weet ik voor het einde van de week of ik ronde 2 heb gehaald.
of naar Nick & Simon...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:39 schreef Vicky het volgende:
Ik duim mee..
In het kader van "ik moet leuke dingen doen van de huisarts" btje overspannen.. 8 december naar het Nick en Simon concert!! Via pensioenfonds kan ik voor de helft van de prijs
Weetik veel... Dat zieikdan wel weer.... Lolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
of naar Nick & Simon...
Ga je met de trein?
spannendquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Als het goed is weet ik voor het einde van de week of ik ronde 2 heb gehaald.
Ben je ook in te huren? Die van ons moet eigenlijk ook, maar een vlooienband omdoen is al een crimequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Whehehe, ik heb zojuist de kat gewassen met vlooienshampoo. En daarna is hij naar buiten gevlucht. Nu komt hij net binnen om wat te eten. En terwijl hij met van die schuddende achterpootjes langsloopt kijkt hij me heel verwijtend met zo'n "Jij klootzak" blik aan
jamaar, zijn moeder werkt niet, dus zoonlief moet zich behelpen met een oude pc.quote:
mijn kind zijn moeder werkt wel en het kind heeft geeneens een eigen pc.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jamaar, zijn moeder werkt niet, dus zoonlief moet zich behelpen met een oude pc.
monopoly junior?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Welke spelletjes zijn nog meer leuk voor deze leeftijd? 5/6 jaar.
Ganzenbord, carcasonne junior, wie is het, kolonisten van catan junior, mens erger je niet...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Ganzenbord speelt ze onwijs vals mee.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:52 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ganzenbord, carcasonne junior, wie is het, kolonisten van catan junior, mens erger je niet...
scapinoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
Oh en gymschoenen? Waar haal ik die? Het mogen niet die platte gladde dingen zijn.
mag geen computerspelletje zijn zeker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Bristolquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ganzenbord speelt ze onwijs vals mee.
Nodig de speelgoedwinkel in dus.
Oh en gymschoenen? Waar haal ik die? Het mogen niet die platte gladde dingen zijn.
wat heeft ze gepast?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:58 schreef simmu het volgende:
selene heeft bij haar vriendinnetje gepast![]()
ik ben een schaapmoeder, ik doe gewoon wat de andere moeders doen
gymschoenen van de scapinoquote:
ohzo, wij hebben ze geloof ik van de piet kerkhofquote:
Klopt. Ze speelt af en toe op de iPad, m'n laptop is zakelijk en niet voor de kinderen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
mag geen computerspelletje zijn zeker?
robbie konijn is erg leuk
of pajama sam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |