abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:53:44 #61
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099166
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Luigi het volgende:

[..]

Check. Alhoewel elke middelbare scholier tegenwoordig standaard een laptop lijkt te krijgen dus dan ben je al weg met je TV en PC...

Dikke vette onzin allemaal natuurlijk.
euh, 'mijn'middelbare scholier heeft geen laptop en hij gaat naar de derde. krijgt ie ook niet. hij heeft wel zélf een XBOX aangeschaft maar die staat in de woonkamer. ook samen met zijn broers een WII en een playstation. (ze hebben wat geld verdiend en gespaard van verjaardagsgeld) ze krijgen hier ook géén tv op hun kamer. hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken. :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116099170
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Leuk zo'n iPad op school maar eigenlijk vind ik het extreem treurig dat onderwijsvernieuwing vooral in dit soort gadgets wordt gezocht. Oude wijn in nieuwe zakken is wat bij mij opkomt.
Check.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:54:40 #63
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_116099182
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Leuk zo'n iPad op school maar eigenlijk vind ik het extreem treurig dat onderwijsvernieuwing vooral in dit soort gadgets wordt gezocht. Oude wijn in nieuwe zakken is wat bij mij opkomt.
Ik denk niet dat je het tegen mij hebt :) Ik heb het over kinderen in het primary years programme van het International Baccalaureate. Vrijwel alles wat ik op dit moment leer over onderwijskunde, zie ik daar geimplementeerd. Ze hebben in die drie groepen al jaren 1-op-1 tablets, en die waren aan vervanging toe. Toen is er dus gekozen voor iPads.
pi_116099192
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:

hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken. :D
Prutsen. _O_ . Stimuleren!
  Jubileum moderator dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:55:39 #65
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_116099208
Iris kreeg vorig jaar (groep 5) al wekelijks huiswerk mee, wat ook op de computer gemaakt moest worden. En of ze even en powerpoint kon maken voor haar spreekbeurt :')
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_116099215
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:55 schreef Lois het volgende:
Iris kreeg vorig jaar (groep 5) al wekelijks huiswerk mee, wat ook op de computer gemaakt moest worden. En of ze even en powerpoint kon maken voor haar spreekbeurt :')
"Sorry papa heeft alleen Keynote." :7.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:56:23 #67
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099223
quote:
17s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:54 schreef Luigi het volgende:

[..]

Prutsen. _O_ . Stimuleren!
hoef ik niet te stimuleren hoor. :D hij is nu in afwachting van zijn bestelling breadboard en weet ik veel wat voor zut. gotta love ya nerd O+
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_116099224
Wel een goede reden om een MacBook Air te kopen natuurlijk.
pi_116099235
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hoef ik niet te stimuleren hoor. :D hij is nu in afwachting van zijn bestelling breadboard en weet ik veel wat voor zut. gotta love ya nerd O+
Heerlijk :). Deed ik ook altijd. Meer van geleerd dan al die jaren op school.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:57:45 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099252
quote:
ja! voor op het digiboard. :D en dat ze dat dan ook lukt. :') zit ik dan met mijn WP5.1 skills.
pi_116099333
Ik ben niet anders gewend dan dat ik in groep 5 al heel veel huiswerk meekreeg. Staartdelingen, topografie, lappen geschiedenistekst over Willem van Oranje en de 80-jarige Oorlog enzo. Daar kregen we ook allemaal toetsen over en die werden beoordeeld met een heus cijfer, zelfs een achter de komma. Op onze rapporten stond dan ook gewoon het gemiddelde cijfer van alle toetsen en niet van die heul errug goed / zeer goed / nog best wel goed / ach volgende keer beter onzin...
PWBF
pi_116099353
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef Nielsch het volgende:
Ik ben niet anders gewend dan dat ik in groep 5 al heel veel huiswerk meekreeg. Staartdelingen, topografie, lappen geschiedenistekst over Willem van Oranje en de 80-jarige Oorlog enzo. Daar kregen we ook allemaal toetsen over en die werden beoordeeld met een heus cijfer, zelfs een achter de komma. Op onze rapporten stond dan ook gewoon het gemiddelde cijfer van alle toetsen en niet van die heul errug goed / zeer goed / nog best wel goed / ach volgende keer beter onzin...
Tegenwoordig moet je kinderen niet op hun ziel trappen want stel je voor dat er eentje wat slechter dan de rest is...
pi_116099442
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:01 schreef Luigi het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet je kinderen niet op hun ziel trappen want stel je voor dat er eentje wat slechter dan de rest is...
Het schijnt ja. Slecht gemaakt betekende bij ons in groep 5 gewoon een 3,4 bijvoorbeeld. Nu is het een 'redelijk' ofzo...
PWBF
pi_116099474
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Het schijnt ja. Slecht gemaakt betekende bij ons in groep 5 gewoon een 3,4 bijvoorbeeld. Nu is het een 'redelijk' ofzo...
De zesjescultuur in optima forma. Terug te zien in heel Nederland, op tv, in winkelcentra, op scholen en weet ik veel waar.
pi_116099550
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:06 schreef Luigi het volgende:

[..]

De zesjescultuur in optima forma. Terug te zien in heel Nederland, op tv, in winkelcentra, op scholen en weet ik veel waar.
Schijthekel aan 6-jes...
Dat is net aan voldoende. Of te wel, niet genoeg geleerd.

8 minimaal, das netjes. Kun je er nog eens een 4 tegenover zetten als je dronken je tentamen aan het verkloten ben.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116099574
quote:
Sven heeft gisteren zijn allereerste huiswerk meegekregen (groep 6), redactiesommen, op een blaadje :P
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_116099605
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Schijthekel aan 6-jes...

8 minimaal, das netjes. Kun je er nog eens een 4 tegenover zetten als je dronken je tentamen aan het verkloten ben.
Dat hele cijfersysteem slaat nergens imo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116099624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:09 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Schijthekel aan 6-jes...

Ach die schoolcijfers zullen me nog het minst boeien, het gaat me meer om de middelmatigheid die overal gestimuleerd wordt maar. Niemand verdiept zich nog, denkt nog na, nuance is kut, en als je een boek leest ben je een elitaire kuthippie. Allemaal aan de dansshows ( :r ) op tv en in het weekend naar de Blokker in Almere want die is echt heeeeel anders dan de Blokker in Lelystad. Dat soort dingen. Blurgh.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:12:51 #79
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ze krijgen bij ons gewoon cijfers op topo en rekentoetsen en de rest hoor. Alleen het rapport is dan weer een schematische weergave. :P
pi_116099648
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Dat hele cijfersysteem slaat nergens imo.
Mwa, als het cijfer direct gekoppeld is aan en percentage wat je goed hebt beantwoord wel. Je moet ergens testen of de kennis goed is doorgedrongen en of de kennis ook goed wordt toegepast. Maar dat goed, voldoende, matig... Daar kan ik niets mee... Dat is een opinie van de juf of meester.
pi_116099659
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ach die schoolcijfers zullen me nog het minst boeien, het gaat me meer om de middelmatigheid die overal gestimuleerd wordt maar. Niemand verdiept zich nog, denkt nog na, nuance is kut, en als je een boek leest ben je een elitaire kuthippie. Allemaal aan de dansshows ( :r ) op tv en in het weekend naar de Blokker in Almere want die is echt heeeeel anders dan de Blokker in Lelystad. Dat soort dingen. Blurgh.
Oh nou tegenwoordig reizen mensen geloof ik het hele land af voor een Primark die als paddenstoelen uit de grond reizen, dat is echt DE Winkel , kan je zo voor 40 eu een tas kleren halen jonguh! hele volksstammen komen erop af.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_116099672
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Joene het volgende:

[..]

Oh nou tegenwoordig reizen mensen geloof ik het hele land af voor een Primark die als paddenstoelen uit de grond reizen, dat is echt DE Winkel , kan je zo voor 40 eu een tas kleren halen jonguh! hele volksstammen komen erop af.
Verdomme je gaat niet haten op de primark!
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:14:04 #83
35189 Troel
scherp en bot
pi_116099673
Primark zegt me helemaal niets :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116099684
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mwa, als het cijfer direct gekoppeld is aan en percentage wat je goed hebt beantwoord wel. Je moet ergens testen of de kennis goed is doorgedrongen en of de kennis ook goed wordt toegepast. Maar dat goed, voldoende, matig... Daar kan ik niets mee... Dat is een opinie van de juf of meester.
Je kan zelf prima bepalen aan de hand van het aanstal strepen of goed /fout combinaties of je een proefwerk goed hebt gemaakt lijkt me :)

als er van 20 vragen 10 fout zijn weet je best dat er staat onvoldoende.
pi_116099711
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:14 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Verdomme je gaat niet haten op de primark!
best wel hoor.
pi_116099769
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:13 schreef Joene het volgende:

[..]

Niks mis met een tas kleren voor 40 euro en ik kook ook wel eens uit een pakje maar op het moment dat dat je wereld is en er niks anders meer lijkt te zijn gaat er wel iets mis natuurlijk. Dus mensen die een Acer laptop gelijk stellen aan een MacBook. Kipfilet van de kiloknaller net zo lekker vinden als een parelhoentje van de bioboer. Je hoeft echt niet elitair te gaan zitten doen maar een beetje brede blik is wel fijn en die zijn we er flink aan het uitslaan aan alle kanten.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:17:57 #87
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_116099793
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:12 schreef Luigi het volgende:

[..]

ik weet niet met wie jij omgaat? :D

wat ik wel vind is dat ze krampachtig proberen de onderkant van een klas naar het midden op te hijsen en de bovenkant daardoor niet kunnen of willen stimuleren. Exceleren moet maar vanzelf gaan terwijl niemand wordt geboren met de gave tot het maken van een goed werkstuk.
pi_116099827
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:17 schreef Luigi het volgende:

[..]

Niks mis met een tas kleren voor 40 euro en ik kook ook wel eens uit een pakje maar op het moment dat dat je wereld is en er niks anders meer lijkt te zijn gaat er wel iets mis natuurlijk. Dus mensen die een Acer laptop gelijk stellen aan een MacBook. Kipfilet van de kiloknaller net zo lekker vinden als een parelhoentje van de bioboer. Je hoeft echt niet elitair te gaan zitten doen maar een beetje brede blik is wel fijn en die zijn we er flink aan het uitslaan aan alle kanten.
Nou primark is gewoon weer zo een hype , gaat wel weer over :)
pi_116099867
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]
hij heeft ook nog een oude pc van zolder waar ie wat mee prutst om Linux erop te zetten enzo maar ook die staat hier in de keuken. :D
oeh! een echt fatsoenlijk systeem _O_
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_116099971
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 11:19 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou primark is gewoon weer zo een hype , gaat wel weer over :)
Ik ben er nog niet geweest....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')