quote:Ja, middelbare school wordt nog wel iets, dat wordt fietsen voor de muppet over een jaar of 6. Maar goed, daar kun je amper in voorspellen. Zit je naast een leuk ROC, wil/kan/mag/moet het kind naar een gymnasium waarvan er geeneen in de buurt zit...
Check. Alhoewel elke middelbare scholier tegenwoordig standaard een laptop lijkt te krijgen dus dan ben je al weg met je TV en PC...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben tegen televisie op slaapkamers... Zelfde dus voor computers.
Tv bij Amber staat zelden aan.. Soms bouw ik een bioscoop voor de dames.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben tegen televisie op slaapkamers... Zelfde dus voor computers.
Wij hebben nog een desktop (iMacquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier ook geen tv op de slaapkamers. Oudste krijgt dit jaar een laptop voor z`n verjaardag. Ene helft betalen wij, andere helft betaalt hij zelf van z`n verjaardags- en spaargeld. Voor z`n huiswerk is zo`n eigen pc wel érg handig. Plus dat hij de mijne dan met rust laat, en dat vind ik ook wel erg fijn
Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Luigi het volgende:
Tv op de slaapkamer gebruiken wij zelf ook nooit. Heel soms zet m'n vrouw 'm ff aan onder het strijken. Doe liever andere dingen daar.
Slapen dus, he.
Precies dat. In bed wil ik sex, of slapen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben nog een desktop (iMac) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting
. Ach, duurt nog ff.
Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben
PC is tegenwoordig wel echt noodzakelijk voor huiswerk. Veel informatie staat online ook de informatie die vanuit docenten gegeven wordt, digitale leeromgevingen en zulks; en er wordt van leerlingen ook verwacht dat ze powerpoint presentaties maken etc. voor hun spreekbeurten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij hebben nog een desktop (iMac) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting
. Ach, duurt nog ff.
Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is onder andere online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
Ik heb niet eens een interwebsverbinding thuis..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben
Maar dat is de middelbare dus neem ik aan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is het online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |