abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:21:43 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_116098552
We hadden het over besparen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_116098576
En middelbare scholen, en je leven inrichten naar eigen keuze en inzichten.

Had nog een reactie op scherp staan vlak voor het slotje.

quote:
Ja, middelbare school wordt nog wel iets, dat wordt fietsen voor de muppet over een jaar of 6. Maar goed, daar kun je amper in voorspellen. Zit je naast een leuk ROC, wil/kan/mag/moet het kind naar een gymnasium waarvan er geeneen in de buurt zit...
pi_116098588
Tja die iPad hadden wij ook niet nodig.....
En die laptop eigenlijk ook niet en mijn dochter ook eigenlijk geen tv/pc op dr kamer...

En we kunnen het misschien best wel met 1 auto. Hebben er nu een die benzine zuipt en die is op aan het raken. Dit is het laatste jaar dat we m hebben en dan gaat ie de deur uit en dan is het sparen voor een andere, zuinigere ato.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:24:09 #4
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098604
Hier middelbare school dichterbij dan de basisschool. Had hij naar gym gegaagn was het 15 km fietsen geworden.
We wonen dan wel in de Randstad maar ook hier zitten sommige dingen best ver weg :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_116098612
Tv op m'n kamer 'kreeg' ik pas na m'n 12e, en heb er nog eens zelf m'n verjaardagsgeld in moeten stoppen ook. Pc op m'n kamer heb ik zelf voor moeten sparen. En terecht allemaal.
pi_116098618
Ik ben tegen televisie op slaapkamers... Zelfde dus voor computers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_116098623
Ik was8 toen ik een zw tv kreeg..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_116098626
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Check. Alhoewel elke middelbare scholier tegenwoordig standaard een laptop lijkt te krijgen dus dan ben je al weg met je TV en PC...

Dikke vette onzin allemaal natuurlijk.
pi_116098635
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:25 schreef Ticootje het volgende:
Tv bij Amber staat zelden aan.. Soms bouw ik een bioscoop voor de dames.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:27:04 #10
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098653
Hier ook geen tv op de slaapkamers. Oudste krijgt dit jaar een laptop voor z`n verjaardag. Ene helft betalen wij, andere helft betaalt hij zelf van z`n verjaardags- en spaargeld. Voor z`n huiswerk is zo`n eigen pc wel érg handig. Plus dat hij de mijne dan met rust laat, en dat vind ik ook wel erg fijn :)
pi_116098665
Tv op de slaapkamer gebruiken wij zelf ook nooit. Heel soms zet m'n vrouw 'm ff aan onder het strijken. Doe liever andere dingen daar.

Slapen dus, he.
pi_116098679
Wij kijken heel veel tv in bed.. Heeeeerlijk vind ik dat..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_116098710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hier ook geen tv op de slaapkamers. Oudste krijgt dit jaar een laptop voor z`n verjaardag. Ene helft betalen wij, andere helft betaalt hij zelf van z`n verjaardags- en spaargeld. Voor z`n huiswerk is zo`n eigen pc wel érg handig. Plus dat hij de mijne dan met rust laat, en dat vind ik ook wel erg fijn :)
Wij hebben nog een desktop (iMac :') ) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting :P. Ach, duurt nog ff.

Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
pi_116098712
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:27 schreef Luigi het volgende:
Tv op de slaapkamer gebruiken wij zelf ook nooit. Heel soms zet m'n vrouw 'm ff aan onder het strijken. Doe liever andere dingen daar.

Slapen dus, he.
Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..
pi_116098722
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat dus... En het is bar slecht voor je seksleven..
Precies dat. In bed wil ik sex, of slapen.
pi_116098725
Wij hebben middelbare scholen wel in de buurt. Ook nog wel keuze, alleen voor een aantal moeten ze wat verder fietsen. Ben benieuwd waar ze later.voor kiezen (en op hun moeder lijken :'))

Wij hebben ook 2 auto's, ook wel nodig. Naar mn werk kan k niet met t ov (nou ja kan wel, maar ben ik lang onderweg). Maar werk bij mn vriend op kantoor, van de 2,5 dag dat ik werkte ging k er 2 met hem mee.
Als.k thuis ben pak ik m ook niet heel snel. Naar t dorp ga k lopend. Nu gaat fietsen even niet, maar ik deed ook veel op de fiets.als.k geen zin had om te lopen. Tank ongeveer 1x per maand/6 weken denk ik. Nu helemaal al een tijd niet getankt.
Maar vind t fijn de vrijheid te hebben te doen wat ik wil zonder t te moeten plannen.
pi_116098726
Tv op de slaapkamer heb ik nooit gehad, toen ik ging samenwonen en we een nieuw bed kochten kregen we er zo'n kleintje bij en die staat nu op de slaapkamer, maar wordt amper gebruikt.
Onze kinderen krijgen er wat mij betreft ook geen.

Computers/laptop e.d. dat duurt (hopelijk) nog even ;)
Fake it till you make it...
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:31:02 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098742
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wij hebben nog een desktop (iMac :') ) pc op zolder staan, maar ik ben sterk tegen afzonderen en alleen gaan zitten avonturieren op internet bijv. Dus die moet eigenlijk ooit naar beneden, de woonkamer in maar dan hebben we nog wel een reorganisatie te gaan qua inrichting :P. Ach, duurt nog ff.

Is een PC echt zo noodzakelijk voor huiswerk nowadays of is het gewoon een excuus?
Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben :)
pi_116098756
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Zo`n beetje alles is tegenwoordig pc-gericht. Je ontkomt er eigenlijk niet aan een pc in huis te hebben :)
Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
pi_116098761
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:29 schreef Luigi het volgende:

[..]

PC is tegenwoordig wel echt noodzakelijk voor huiswerk. Veel informatie staat online ook de informatie die vanuit docenten gegeven wordt, digitale leeromgevingen en zulks; en er wordt van leerlingen ook verwacht dat ze powerpoint presentaties maken etc. voor hun spreekbeurten.
:)
pi_116098773
Wij hebben wel een tv op de slaapkamer. Die staat meestal aan als ik was aan het vouwen ben of als we s morgens nog even met z'n allen in bed liggen. Tv bij de kids in de kamer is er niet en komt ook niet. We hebben een laptop maar daar mogen ze niet mee, de pc staat bij ons op de slaapkamer en daar mag de oudste heel af en toe eens op als het slecht weer is!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116098780
Ik weet dat nog allemaal niet he, ben nog aan het wennen aan groep 3 enzo.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:33:02 #23
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_116098786
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar waar moet ik dan aan denken, qua huiswerk? Ze schrijven toch niet continue opstellen ofzo? Of staat het huiswerk zélf al online ofzo?
Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is onder andere online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..
pi_116098790
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Ik heb niet eens een interwebsverbinding thuis.. :')

Maar idd, tegenwoordig is zoveel op de pc.. Ik denk dat dat alleen maar meer wordt, nog even en de boeken worden gewoon in tabletformat aangeleverd.
pi_116098798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 10:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Papieren en documenten van school gaan via email, huiswerk is het online leren werken en artikelen zoeken. Verder verslagen maken, powerpointpresentaties enzo..
Maar dat is de middelbare dus neem ik aan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')