Ohja, jemig, die lijkt er erg op in die foto, wellicht van dezelfde melkboer.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Breuls het volgende:
Nee, Alan Rickman heeft nooit the Doctor gespeeld. Degene die er in de lijst met Doctors wellicht op lijkt is Paul McGann, de Eight Doctor.
The Master!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:35 schreef WheeleE het volgende:
Alan Rickman zou wel een toffe bad guy kunnen zijn.
"Hello....Doctor"quote:
quote:
Die plaaggeest was zelfs schijnbaar zo eng dat ze de serie destijds wegens klachten van ouders voortijdig hebben beëindigt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:11 schreef WheeleE het volgende:
Wij waren vroeger doodsbang van de Plaaggeest van Bassie en Adriaan
Oooh ja Karbonkel, die heeft bij mij in de klas ook voor redelijk wat jeugdtrauma's gezorgd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:54 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Die plaaggeest was zelfs schijnbaar zo eng dat ze de serie destijds wegens klachten van ouders voortijdig hebben beëindigt.
Kinderen van een generatie later herinneren zich misschien nog Karbonkel uit Ik, Mik, Loreland. Als kind vond ik die dus echt doodeng.
De angels vond ik in de eerste aflevering wel goed geslaagd (niet eng maar wel spannend), maar daarna werd het een stuk minder.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 18:05 schreef DezeDokter het volgende:
The Silence vond ik denk ik het engst, het idee dat er iets gevaarlijks is dat je meteen bent vergeten zodra je wegkijkt. Met al die streepjes op de armen.
Weeping Angels zijn niet eng, die zijn grappig zelfs
de EDA boeken zijn wel geinig om te lezenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Breuls het volgende:
Nee, Alan Rickman heeft nooit the Doctor gespeeld. Degene die er in de lijst met Doctors wellicht op lijkt is Paul McGann, de Eight Doctor.
Doen er zitten echt hele goede verhalen tussen en McGann is echt een geweldige doctor. Hij speelt hem als een soort romantische held. Zelf ben ik een beetje verliefd op Charley Pollard. De companion in het begin van de audioavonturen.quote:[b]Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef Blue_Panther_Ninja
Ik wil zeker de Big Finish Audio horen,met de 8th Doctor!![]()
Dat is wel tof!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:13 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Doen er zitten echt hele goede verhalen tussen en McGann is echt een geweldige doctor. Hij speelt hem als een soort romantische held. Zelf ben ik een beetje verliefd op Charley Pollard. De companion in het begin van de audioavonturen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
De angels vond ik in de eerste aflevering wel goed geslaagd (niet eng maar wel spannend), maar daarna werd het een stuk minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem inderdaad erg freaky:quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:50 schreef Ugjerke het volgende:
Jullie hebben het allemaal niet begrepen.
De Doctor is het engst.
Dat is David Bradley beter bekent als de conciërge Filch/Vilder uit Harry Potter.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Breuls het volgende:
Ik blijf het hebben, als dit beeld heel kort langsflitst in de trailer, dat ik deze dude op William Hartnell vind lijken:
[ afbeelding ]
Ook bekend als argus vilderquote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:36 schreef Breuls het volgende:
Ik blijf het hebben, als dit beeld heel kort langsflitst in de trailer, dat ik deze dude op William Hartnell vind lijken:
[ afbeelding ]
Oja, inderdaad.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 23:17 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Dat is David Bradley beter bekent als de conciërge Filch/Vilder uit Harry Potter.
Lijkt veel op jahquote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:26 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oja, inderdaad.
Maar vind je niet dat hij op Hartnell lijkt, zo?
(Hij zit zo te zien in aflevering 2; Dinosaurs on a Spaceship.)
Het plan was ook niet om alles erdoorheen te jassen voor S7quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 09:55 schreef Breuls het volgende:
Volgens mij is het wiskundig onmogelijk om op tijd voor Asylum of the Daleks alle eerdere afleveringen gekeken te hebben, als je nu bij S2 bent.
Niet haten op de ponds.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 10:21 schreef BGTes het volgende:
Pff, ben ik de enige dan die blij zal zijn dat de Ponds binnenkort weg zijn? Ik vond ze voor een seizoen wel leuk, maar ben ze al een tijdje echt zat
Ik ookquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 19:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik stoorde me aan Rose haar white trash gehalte. Maar dat verdween na verloop van tijd steeds meer en ze ging ook steeds slimmer doen. Ik kan niet zo goed tegen domme mensen
twitter:bbcdoctorwho twitterde op vrijdag 31-08-2012 om 15:08:15RECORDS INDICATE YOU ARE AN ASSOCIATE OF THE DOCTOR. YOU WILL SET YOUR TIME-SPACE VISUALISERS FOR TO-MORROW, 19.20 HOURS B-B-C-ONE! OBEY! reageer retweet
Haar vervanger Vicki was net zo erg. Het duurde even voordat ze van de kleine bange meisjes afstapten en iets meer diepgang erin brachten. Alles beter dan Mel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef richardbaalman het volgende:
Niet haten op companions tenzij het susan is, zij was echt stom
Dat is iemand die seizoen 4 niet gezien heeft zou zeggen, maar Tate heeft zich echt wel bewezen dat seizoen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:46 schreef DezeDokter het volgende:
Donna, daar mag je op haten. Die kon alleen maar schreeuwen
Darvill zei het volgens mij op een mooie manier: Rory is so cool he doesn't have to show it. En dat zie je in afleveringen ook terug; hij lijkt een beetje een sulletje, maar hij is wel degelijk een held. Zie Last Centurion of zijn rol in The Wedding of River Song.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:12 schreef wonderer het volgende:
Ik heb waardering voor al Ten's companions, maar met Pond kan ik echt niksRory is net Mickey, zo'n sulletje die af en toe eens van zich afbijt.
Ja, prima koppel.quote:En Rose/Doctor vind ik echt een superkoppel. En dat wil wat zeggen want ik heb het meestal niet zo op tv-romances
Ik ben de afgelopen dagen weer stukjes soundtrack van 5 en 6 aan het luisteren. Leuk, weer.quote:
twitter:steven_moffat twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 11:55:29So. 7.20pm, BBC1, tonight!! The Doctor, the Daleks, the Divorce .... reageer retweet
Lat hem maar tot 2018,veel beter voor hem!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 11:52 schreef Breuls het volgende:
Hij zei een contract te hebben tot 2014, maar je weet natuurlijk nooit.
Aldus Radio Times.quote:Stay alert for a major, top-secret surprise just after the title sequence.
Ach,elke companions heeft altijd wat!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 23:24 schreef richardbaalman het volgende:
Niet haten op companions tenzij het susan is, zij was echt stom
Gewoon simpel op je tv, live, op BBC. Of morgenochtend via de bekende wegen. Maar volgens mij weet je prima je weg in het illegale circuit, gezien je post een tijd terug over de DWcomic.quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:45 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ach,elke companions heeft altijd wat!!
RIP Romana 1,Harry Sullivan en SJ Smith
Waar kan ik het online bekijken?
Klopt,ik heb alleen geen kabelquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:05 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Gewoon simpel op je tv, live, op BBC. Of morgenochtend via de bekende wegen. Maar volgens mij weet je prima je weg in het illegale circuit, gezien je post een tijd terug over de DWcomic.
Tijd voor een antenne op het dak dan, of zit BBC niet meer in de ether tegenwoordig?quote:Op zaterdag 1 september 2012 18:08 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Klopt,ik heb alleen geen kabel
tv kabel is stukquote:Op zaterdag 1 september 2012 18:21 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Tijd voor een antenne op het dak dan, of zit BBC niet meer in de ether tegenwoordig?
Dus gewoon downloaden dan, zondagochtend. Simpel.quote:
weet ik,in HDquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:01 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Dus gewoon downloaden dan, zondagochtend. Simpel.
Over 20 minuten dusquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
In NL is het wel op een iets normalere tijd.. 7.20wie bedenkt het? LD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 01-09-2012 20:20:03 ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 20:14 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
StreamIedereen heeft al z'n bronnen gast. Now shut up and watch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onverwacht
hoe dan ???quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef WheeleE het volgende:
Hij was cool! De Doctor gewist uit het grote Dalek-boek, handig! Weer een vijand minder.
Ja idd, wtf ey. Zij moet de nieuwe companion toch zijn? Het was wel een vette aflevering!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:10 schreef WheeleE het volgende:
Hij was cool! De Doctor gewist uit het grote Dalek-boek, handig! Weer een vijand minder.
En..Clara een Dalek? WTF?
Waarschijnlijk heeft ie het nog niet gezien of is z'n stream gecrashtquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Heb je niet gekeken? Oswin heeft hem eruit gehackt
Hij kan toch teruggaan in de tijd om haar te behoeden voor haar lot, en zet daarmee wel natuurlijk op het spel dat de Daleks hem gewoon zullen herinneren?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:12 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Ja idd, wtf ey. Zij moet de nieuwe companion toch zijn? Het was wel een vette aflevering!
Ja! Time can be rewritten! Maar; wij zagen haar als mens, in een control unit, wisselend tussen een toetsenbord een een control panel. Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij kan toch teruggaan in de tijd om haar te behoeden voor haar lot, en zet daarmee wel natuurlijk op het spel dat de Daleks hem gewoon zullen herinneren?
Kanquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij kan toch teruggaan in de tijd om haar te behoeden voor haar lot, en zet daarmee wel natuurlijk op het spel dat de Daleks hem gewoon zullen herinneren?
Meer de boodschap: de doctor is ook echt een doctor es kijken....quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:13 schreef Breuls het volgende:
Awesome!
Gaaf verhaal, geweldige manier om een nieuwe companion "alvast" te introduceren. Ik vind haar nu al tof. En ik ben heel benieuwd wat er met haar gebeurd is en hoe zij een companion wordt.
En die divorce; mooi verhaal. Na River heeft Amy geen kinderen meer kunnen krijgen. Wat een volwassen thema, en een mooie manier om te laten zien dat het het "slechts" een bump in the road is voor de Ponds.
Koning Moffat.
Wat we op het laatst ook zagen, ze wisselde heen en weer tussen gedachte van de werkelijkheid en de "droom" ongetwijfeld door de nanobot nevelquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja! Time can be rewritten! Maar; wij zagen haar als mens, in een control unit, wisselend tussen een toetsenbord een een control panel. Wat betekent dat?
Eerste na de title sequence was Clara. Dus ja: major suprise, maar alleen als je het nieuws gevolgd hebt.quote:Stay alert for a major, top-secret surprise just after the title sequence.
Herinnering en werkelijkheid, dacht ik. Maarja, geen idee wat het allemaal betekende.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:17 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
Wat we op het laatst ook zagen, ze wisselde heen en weer tussen gedachte van de werkelijkheid en de "droom" ongetwijfeld door de nanobot nevel
DW is meestal tussen 6 en 7, UK time. Dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:24 schreef motorbloempje het volgende:
In NL is het wel op een iets normalere tijd.. 7.20wie bedenkt het? LD
Leuk usericon daar in beeld.quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:51 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor, met mijn eigen Dalek-asylum![]()
[ afbeelding ]
True. Maar hebben hiervoor alles via de download gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:19 schreef Breuls het volgende:
[..]
DW is meestal tussen 6 en 7, UK time. Dus niet zeuren.
Haha, ja als topicstarter én oorzaak van mijn DW-verslaving verdien je dat welquote:
BAD WOLF FTWquote:Op zaterdag 1 september 2012 19:51 schreef WheeleE het volgende:
Ik ben er helemaal klaar voor, met mijn eigen Dalek-asylum![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef DezeDokter het volgende:
Was ik de enige die dacht:kan niet, kijk seizoen 2 aflevering 1 New Earth. tijdlijn n all thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote van tennant: SO, 200.000 years into the future, the earth gets roasted and they all move out, by now where at the fifteenth new yorkwaarom lees je dit :')
Allang gezien, dat moet je wat beter uitleggen dan die paar woorden.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
kan niet, kijk seizoen 2 aflevering 1 New Earth. tijdlijn n all that
daarom paste ik t aanquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:32 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Allang gezien, dat moet je wat beter uitleggen dan die paar woorden.
die is voor HELE PLANETENquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:33 schreef DezeDokter het volgende:
Ach, dan gaan ze naar een ander tijdperk waar ze medisch goed onderlegd zijn. Of iets als die healing gate uit The End of Time.
Oorzaak? Wow.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Haha, ja als topicstarter én oorzaak van mijn DW-verslaving verdien je dat wel
Ik had tot nu toe (ik volg DW sinds DW3, heb 1 en 2 kort daarvoor als downloads gekeken) een vaste zaterdagavond voor Doctor Who: eerst DW op BBC One, daarna DWC op BBC Three. Als ik het miste (zoals elke kerst, want hey, dan ben ik kerstmis aan het vieren), dan nam ik het op.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
True. Maar hebben hiervoor alles via de download gekeken![]()
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:37 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
die is voor HELE PLANETEN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet het niet zo letterlijk nemenErgens is vast wel een techniek die haar kan genezen, dat krijg je met een tijdmachine als plot device.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:29 schreef DezeDokter het volgende:
Was ik de enige die dacht:Established events, and all that.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
quote:
You thought right.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef SiGNe het volgende:
Die Oswin was erg goed, maar ik dacht dat zij de nieuwe companion zou worden??
Ja. Ik vind 'r nu al geweldig.quote:Wel een erg goede companion als de Doctor een oplossing weet te vinden om 'r uit d'r "jasje" te krijgen..
Kijk daarna voor de grap eens The Girl Who Waited en zoek overeenkomsten.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:30 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
kan niet, kijk seizoen 2 aflevering 1 New Earth. tijdlijn n all that
New New [...] New New York.quote:quote van tennant: SO, 200.000 years into the future, the earth gets roasted and they all move out, by now where at the fifteenth new york
Heb je nog lang over gedaan.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef WheeleE het volgende:
[..]Jij tweette zo vaak over DW, en met je TV-serie-aanbeveelblogs raadde je het ook aan, dat ik het ook eens ben gaan checken. Ik heb toen 5 seizoenen in een maand of 4 gekeken, maar na 1 seizoen was ik al hooked
.
Big Finish zut is niet-canonical, maar wie weet heeft Moffat daar iets van meegenomen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:41 schreef SiGNe het volgende:
http://tardis.wikia.com/wiki/Tanya_Oswin
Moeder van Clara misschien?
Iets met werk en social life enzoquote:
Da's altijd apart als je een nog lopende serie inhaalt. Heb dat ook een paar keer gehad. De seizoenen die je "realtime" volgt zullen altijd anders aanvoelen dan de seizoenen die je ineens hebt gezien. Pas na een paar jaar gaat dat verschil weg.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef DezeDokter het volgende:
Wel raar om nu een week te moeten wachten op de volgende, na de vorige seizoenen in enkele weken te hebben gezien.
Ik had een vriend eindelijk zover gekregen om BSG te kijken. Hij kon gewoon alles in één ruk zien, terwijl ik maanden heb moeten wachten op de laatste helft van seizoen 4quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Breuls het volgende:
Ik heb ooit Lost in een week gekeken.
"welk seizoen van Lost?"
Nee, heel Lost.
freak!
uhuh...
Er zaten wel dagen bij dat ik 4 of 5 afleveringen achter elkaar keek hoor, maar meestal 1 of 2 per dag. Ook uit zelfbeschermingquote:Op zaterdag 1 september 2012 21:47 schreef Breuls het volgende:
Ik heb ooit Lost in een week gekeken.
"welk seizoen van Lost?"
Nee, heel Lost.
freak!
uhuh...
bitch pleaaase alles van william hartnell t/m sylvester mccoy in deze zomervakantie gekeken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:49 schreef DezeDokter het volgende:
[..]
Ik had een vriend eindelijk zover gekregen om BSG te kijken. Hij kon gewoon alles in één ruk zien, terwijl ik maanden heb moeten wachten op de laatste helft van seizoen 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom lees je dit :')
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond Amy in het begin trouwens een zeik-wijf.
Als je het erg vindt dat je je partner geen kinderen kan schenken dan bespreek je dat toch met elkaar ipv hem dan maar opgeven zodat hij met een andere vrouw kinderen kan nemen.
maar goed, ik ga er vanuit dat de Doctor dat ook wel zal fixen en dat Amy zwanger de serie uit zal gaan.
Ik kan overigens niet wachten tot Clara inderdaad companion wordt, ze kan ook goed acteren vind ik en komt geloofwaardig over.
Als actrice vind ik Amy bijvoorbeeld minder goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waarom lees je dit :')
Ja, dat.. we hadden afkickverschijnselen na HIMYM op 4-5 afleveringen per avond te kijken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:50 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Er zaten wel dagen bij dat ik 4 of 5 afleveringen achter elkaar keek hoor, maar meestal 1 of 2 per dag. Ook uit zelfbescherming
Ohja, en ik ben met DW4 ook nog met TW begonnen.
Volgens mij is het veels te groot om de dokter (en de time-war) te wissen op deze manier.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:14 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja! Time can be rewritten! Maar; wij zagen haar als mens, in een control unit, wisselend tussen een toetsenbord een een control panel. Wat betekent dat?
we zullen zien!quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Volgens mij is het veels te groot om de dokter (en de time-war) te wissen op deze manier.
quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:52 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
bitch pleaaase alles van william hartnell t/m sylvester mccoy in deze zomervakantie gekeken.
WIE IS DW VERSLAAFD?Alles? Cool. Heb je die 108 ontbrekende afleveringen ook bij de BBC afgeleverd? Want zij zijn ze kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Vraag ik me af waarom??quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alles? Cool. Heb je die 108 ontbrekende afleveringen ook bij de BBC afgeleverd? Want zij zijn ze kwijt.
neequote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alles? Cool. Heb je die 108 ontbrekende afleveringen ook bij de BBC afgeleverd? Want zij zijn ze kwijt.
Het was een gesprek, volgend op lange periodes -- oh, daar was de trailer voor DW7e2 -- waarin natuurlij van alles plaats kan hebben gevonden. We zagen al fragmenten in Pond Life 5.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef SiGNe het volgende:
Ik vond Amy in het begin trouwens een zeik-wijf.
Als je het erg vindt dat je je partner geen kinderen kan schenken dan bespreek je dat toch met elkaar ipv hem dan maar opgeven zodat hij met een andere vrouw kinderen kan nemen.
Ik niet. Ik ga er niet vanuit. Dat het kan gebeuren, prima, maar zwanger worden lijkt me geen doel.quote:maar goed, ik ga er vanuit dat de Doctor dat ook wel zal fixen en dat Amy zwanger de serie uit zal gaan.
Ik vind Gillan en Coleman beiden prima, maar van Coleman was ik direct onder de indruk.quote:Ik kan overigens niet wachten tot Clara inderdaad companion wordt, ze kan ook goed acteren vind ik en komt geloofwaardig over.
Als actrice vind ik Amy bijvoorbeeld minder goed.
Niet gespeeld, want ik verwachtte er niet veel van.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef richardbaalman het volgende:
Wat vonden mensen eigenlijk van de eternity clock? ik vond t een geweldige game (alle 17 keer dak t (uit)speelde)
Ja, inderdaad. Maar aan de andere kant, de Time War is een RTD dingetje en daar moet je niet te lang over door blijven zeiken.quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:56 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Volgens mij is het veels te groot om de dokter (en de time-war) te wissen op deze manier.
koop hem op psn, hij is echt goed!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:06 schreef Breuls het volgende:
[..]
Niet gespeeld, want ik verwachtte er niet veel van.
Slordigheid, en dergelijke.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:03 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Vraag ik me af waarom??![]()
It is. Ik heb zelf heel weinig van de classic series gezien.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:04 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
neehelaas die mis ik wel :/ alles wat te krijgen IS heb ik wel. goed genoeg toch?
Waarom? Want de iOS game boeide me na een paar levels ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
koop hem op psn, hij is echt goed!
Nee, ik volg het niet heel direct.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Je weet dat er inmiddels 4 zijn terug gevonden??
Tweeling... hmm.... interessant idee.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:07 schreef whocares86 het volgende:
OK dus die vrouw aan het begin wil dat de Doctor haar dochter Hannah red, ze vinden Oswin Oswald en Jenna speelt straks Clara. Iemand die het nog volgt. Dus wat tweeling, spatial genetic multiplicity...
ander team, betere verhaal lijn e geweldige gameplay en t is t eerste deel van 4quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Waarom? Want de iOS game boeide me na een paar levels ook niet meer.
Ik kijk wel een keertje. We zitten nu *in* een seizoen (yay!) dus ik heb geen vervangers nodig.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:09 schreef richardbaalman het volgende:
[..]
ander team, betere verhaal lijn e geweldige gameplay en t is t eerste deel van 4
een opzich zelf sterk staand verhaal
Twins, Basil, twins!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:15 schreef Breuls het volgende:
Straks blijkt ze helemaal geen Clara te heten.
Daar hadden wij het net ook over, gaan we nog iets van de Silence (religie) horen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:23 schreef Breuls het volgende:
Wat ik trouwens ook gaaf vind is dat het lijkt alsof "The Question" zoals vorig seizoen genoemd door Dorium nu gestart lijkt te zijn door Clara/Oswin. Zij heeft de Doctor uit het Dalek geheugen gewist, dus zij vragen "Doctor Wie?" en hop, daar is De Vraag. Moffat lijkt de seizoens-arc, zoals vorig seizoen gehint, te hebben verbonden aan de nieuwe companion.
4 van de 108 missing afleveringen waren terug gevonden!!!quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, ik volg het niet heel direct.
Ik had niet een full conversion verwacht, alleen maar net zoals anderen... Er begonnen toch belletjes te rinkelen na het hacken...quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
Overigens zag ik het wel echt van verre aankomen dat zij een dalek zou zijn
De verrassing is alleen een verrassing voor kijkers die het nieuws over DW gevolgd hebben en Coleman wisten te herkennen. Alle anderen zullen deze aflevering zien en er niets meer over denken, en in een latere aflevering (komt ze nu pas met kerst terug? of al eerder) denken "hee die ken ik".quote:Op zaterdag 1 september 2012 23:10 schreef Omentuva het volgende:
Duurde ook even voordat ik de verrassing doorhad, maar ik heb de laatste 2 weken bizar weinig DW gevolgd door omstandigheden, dus ik was de hele naam van de nieuwe companion al weer kwijt.
twitter:steven_moffat twitterde op zaterdag 01-09-2012 om 23:01:24Doctor Who: heartfelt thanks to all the journalists, bloggers, and forum members who kept our little secret for tonight. You are the best! reageer retweet
Radio Timesquote:So, who got a whopping great surprise this evening when Jenna-Louise Coleman arrived on Doctor Who earlier than scheduled?
Met Amy enb Rory had ik ook moeite, ging veel te snel.quote:Op zondag 2 september 2012 10:49 schreef Angelof9 het volgende:
Jullie zijn allemaal zo enthousiast! Ik vond het een waardeloze aflevering... vooral de zogenaamde huwelijksproblemen tussen Rory en Amy...
wie maar ook waarom omgebouwd, en hoe heeft ze het voor elkaar gekregen om haar 'eigen ik' (laat ik het zo maar ff noemen) te bewaren, hoe komt het dat ze direct gezien geen link heeft met de hyve, maar indirect blijkbaar wel waardoor ze de doc en co kon helpen, en hoe kan het dat ze zo vrij in de database van de hyve kon werken etc? Wat wel een vermoeden geeft voor haar overleving van de ontploffing: doordat ze nu weet dat ze een 'gedachte' is, is het niet ondenkbaar dat ze met haar gedachten mee gebeamd is van de planeet af met de doc, of dat ze zichzelf getransporteerd heeft naar de brain van een andere dalek.quote:Op zondag 2 september 2012 11:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Amy enb Rory had ik ook moeite, ging veel te snel.
Het begint met een chagerijnige Amy die opeens fotomodel is en dat zer opeens wil scheiden van Rory, zonder dat de kijker daar een achtergrondverhaal over weet.
Ook de manier waarop ze weer bij elkaar kwamen ging me te snel: "ik hou al 2000 jaar van je dus ik hou meer van jou dan jij van mij", "nietes, ik gaf je op omdat ik geen kinderen kon krijgen"... "ok dan houden we weer van elkaar"
Wat ik me wat Oswin betreft wel afvroeg, wie heeft haar aan kettingen gelegd toen ze omgebouwd was naar Dalek?
En wie heeft haar omgebouwd?
Ja maar ga maar eens met een Dalek op stap.. dat valt best opquote:Op zondag 2 september 2012 12:05 schreef WheeleE het volgende:
Eigenlijk is het idee van een automaton/cyborg/dinges-met een menselijk bewustzijn als companion zo slecht nog niet. Weer eens wat anders
Arme Dalek, al die trappetjes in de TARDISquote:Op zondag 2 september 2012 12:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar ga maar eens met een Dalek op stap.. dat valt best op
Waarom zou de Tardis niet aan toegankelijkheidsregels moeten voldoen?quote:Op zondag 2 september 2012 12:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja maar ga maar eens met een Dalek op stap.. dat valt best op
Opeens?quote:Op zondag 2 september 2012 11:46 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Met Amy enb Rory had ik ook moeite, ging veel te snel.
Het begint met een chagerijnige Amy die opeens fotomodel is
We hebben er iets van gezien in Pond Life.quote:en dat zer opeens wil scheiden van Rory, zonder dat de kijker daar een achtergrondverhaal over weet.
Dat is niet exact hoe het ging, en het was nog steeds een Dalek-verhaal, natuurlijk, geen soap.quote:Ook de manier waarop ze weer bij elkaar kwamen ging me te snel: "ik hou al 2000 jaar van je dus ik hou meer van jou dan jij van mij", "nietes, ik gaf je op omdat ik geen kinderen kon krijgen"... "ok dan houden we weer van elkaar"
De Daleks.quote:Wat ik me wat Oswin betreft wel afvroeg, wie heeft haar aan kettingen gelegd toen ze omgebouwd was naar Dalek?
En wie heeft haar omgebouwd?
In echte Daleks zitten gemuteerde Kaleds. Maar gemuteerde mensen komen ook wel eens voor, al worden die door echte Daleks lang niet altijd gewaardeerd en zijn "impure".quote:Op zondag 2 september 2012 13:30 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb me nooit gerealiseerd dat er mensen in Daleks zitten.Zo erg zit ik in het verhaal.
Nee ik zei dit naar aanleiding van het Doctor Who Confidential filmpje. Ik bedoel dus bij de opnamesquote:Op zondag 2 september 2012 13:31 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In echte Daleks zitten gemuteerde Kaleds. Maar gemuteerde mensen komen ook wel eens voor, al worden die door echte Daleks lang niet altijd gewaardeerd en zijn "impure".
Aaaaaah, op die manier.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee ik zei dit naar aanleiding van het Doctor Who Confidential filmpje. Ik bedoel dus bij de opnames
Pond life heb ik niet gezien, was blanko ingestapt.quote:Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Opeens?
[ afbeelding ]
[..]
We hebben er iets van gezien in Pond Life.
[..]
Dat is niet exact hoe het ging, en het was nog steeds een Dalek-verhaal, natuurlijk, geen soap.
[..]
De Daleks.
Ja monster spelers als Barnaby Edwards (Daleks), Paul Kasey (Cyberman, Judoon, Ood, Auton, Hath), Dan Starkey (Sontarans), Jimmy Vee (Graske, Moxx of Balhoon, Bannakaffalatta), Marnix van der Broeke (Silence) krijgen eigenlijk nooit de erkenning die ze verdienen. Niet te vergeten Nicholas Briggs die altijd weer fantastisch werk aflevert als de stem van de Daleks en de Cyberman.quote:Op zondag 2 september 2012 13:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee ik zei dit naar aanleiding van het Doctor Who Confidential filmpje. Ik bedoel dus bij de opnames
Nee, dat was in Closing Time, gewoon in het heden.quote:Op zondag 2 september 2012 13:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pond life heb ik niet gezien, was blanko ingestapt.
en inderdaad was Amy wel fotomodel maar dat was in een alternatieve toekomst, toch?
Ja, als we zo gaan beginnen: hoe kunnen Daleks überhaupt iets, als ze geen handen hebben?quote:Maar wat betreft oswin aan kettingen, hoe pakken daleks kettingen op?
Geen handen maakt dat wat lastig..
Ik denk dat ze als een soort van halfmens in de Dalek zit. Hoe wij haar zagen was hoe zij zichzelf zag.quote:Anyways vond ik het wel een enorme verrassing terwijl het van begin af aan best logisch is.
al verwacht je niet dat ze in de "oogbol" van een dalek zit.
Die erkenning kregen ze altijd juist wel, en juist in Doctor Who Confidential.quote:Op zondag 2 september 2012 14:00 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Ja monster spelers als Barnaby Edwards (Daleks), Paul Kasey (Cyberman, Judoon, Ood, Auton, Hath), Dan Starkey (Sontarans), Jimmy Vee (Graske, Moxx of Balhoon, Bannakaffalatta), Marnix van der Broeke (Silence) krijgen eigenlijk nooit de erkenning die ze verdienen. Niet te vergeten Nicholas Briggs die altijd weer fantastisch werk aflevert als de stem van de Daleks en de Cyberman.
Wat het onder andere zo zonde maakt dat het niet meer bestaat.quote:Op zondag 2 september 2012 14:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die erkenning kregen ze altijd juist wel, en juist in Doctor Who Confidential.
Part 5quote:Op zondag 2 september 2012 12:58 schreef Breuls het volgende:
We hebben er iets van gezien in Pond Life.
Er zijn 1 Gallifreyan die iedere fan terug wilt zien,behalve de Time Lords and Ladies.Ik ook trouwensquote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef whocares86 het volgende:
In de oude serie waren de meeste Timelords stoffige bureaucraten en niet zo bijster interessant. Juist door hun afwezigheid zijn Timelords tot een bijna mythisch iets verworden. Natuurlijk willen we er altijd meer van zien maar ik ben bang dat als je ze vaker zou zien je daar alleen het mysterie zou mee verzwakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 september 2012 23:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Er zijn 1 Gallifreyan die iedere fan terug wilt zien,behalve de Time Lords and Ladies.Ik ook trouwensRoger Delgado natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
Het gaat niet om het mysterie, maar om het evenwicht. Als die fucking Daleks zo slim zijn om steeds terug te kunnen komen, waarom de Time Lords dan niet?quote:Op zondag 2 september 2012 20:18 schreef whocares86 het volgende:
In de oude serie waren de meeste Timelords stoffige bureaucraten en niet zo bijster interessant. Juist door hun afwezigheid zijn Timelords tot een bijna mythisch iets verworden. Natuurlijk willen we er altijd meer van zien maar ik ben bang dat als je ze vaker zou zien je daar alleen het mysterie zou mee verzwakken.
Je moet Rassilon bedanken,die heeft het allemaal erger gemaakt.quote:Op maandag 3 september 2012 00:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het gaat niet om het mysterie, maar om het evenwicht. Als die fucking Daleks zo slim zijn om steeds terug te kunnen komen, waarom de Time Lords dan niet?
Maar de Doctor is natuurlijk wel een stuk interessanter (lees: zieliger) als ie helemaal alleen is.
Zeker omdat we niet precies weten wat er met haar gebeurd is. In de serie is ze achtergebleven in E-Space maar in de boeken en audiodrama's word ze president van Gallifrey. Later in the End of Time is Rassilon de president. Heeft hij haar vermoord of is ze samen met haar factie ontsnapt, misschien wel terug naar E-Space?quote:Op zondag 2 september 2012 22:31 schreef Ugjerke het volgende:
De enige timelord die ik mis is Romana(dvoratrelundar).
Ik hoop het niet eigenlijk, ik vind dat we voorlopig wel genoeg van die kant hebben gezien in de laatste dagen van Tennant.quote:Op donderdag 6 september 2012 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Het is maar een idee, maar ook als je kijkt naar het gezicht van Matt Smith...een Doctor die eigenlijk een prozacje nodig heeft, zie ik hem perfect spelen!
Ik weet niet wat ik erger had gevondenquote:Op woensdag 5 september 2012 20:54 schreef Karstman het volgende:
Ook leuk, hoe Matt Smith bijna niet de Doctor werd http://blastr.com/2012/09/how-matt-smith-almost-end.php
En qua verhaal en niveau leek Asylum ook wel weer veelbelovend. Veel minder kiddie dan de vorige twee seizoenen. Daar knapte ik nog meer op af dan Smith/Gillan.quote:Op donderdag 6 september 2012 11:28 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Een nieuwe compagnion is een beetje een restart voor Matt Smith als doctor, zou je kunnen zeggen...
Straks, na 6 uur, heeft hij Karen Gillan te gast.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:48 schreef Breuls het volgende:
Matt Smith is vanmiddag te gast bij Greg James.
Dezelfde Greg James die een non-speaking cameo had in Closing Time, vorig seizoen:
[ afbeelding ]
(links, dus)
quote:Op donderdag 6 september 2012 19:54 schreef whocares86 het volgende:
Dinosaurussen op een ruimteschip. Ha ha geweldig toch.![]()
Mijn innerlijk 8-jairge flipt gewoon van opwinding.![]()
![]()
Er is echter nog altijd een verschil tussen teleurstellend en slecht.quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:32 schreef Breuls het volgende:
The Beast Below vind ik niet zo goed hoor; vond het een redelijke let down na die geweldige opening van het seizoen.
Je kan het toch niet live kijken met je kapotte tv-kabel?quote:
Ik had een website laatstquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je kan het toch niet live kijken met je kapotte tv-kabel?Morgenochtend op je gemak de download binnenhalen
Oh ja, epic searchskillsquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:29 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik had een website laatst
Op BBC 1 inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
Even een vraagje komt Dr. Who op BBC 1 of?
ik volg het al jaren via downloads maar nooit bij me opgekomen dat we eigenlijk BBC op de tv haddenquote:
Ik ben ook geen Doctor Who fan van het eerste uur, dus ik heb eerst met downloads nog 2 seizoenen van de nieuwe series ingehaald. Als ik geen andere verplichtingen heb, dan kijk ik het wel lekker op zaterdagavond, maar het komt vaak genoeg voor dat het niet uitkomt. Dan download ik het gewoon.quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik volg het al jaren via downloads maar nooit bij me opgekomen dat we eigenlijk BBC op de tv hadden
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2012 09:05 schreef Breuls het volgende:
Uitzendtijdstip is 20:35 Nederlandse tijd.
meestal als ik op de zaterdag uitga ofzo is het niet om 9 uurquote:Op zaterdag 8 september 2012 18:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Doctor Who fan van het eerste uur, dus ik heb eerst met downloads nog 2 seizoenen van de nieuwe series ingehaald. Als ik geen andere verplichtingen heb, dan kijk ik het wel lekker op zaterdagavond, maar het komt vaak genoeg voor dat het niet uitkomt. Dan download ik het gewoon.
Nee, uitgaan niet nee. Maar als je b.v. een verjaardag hebt en nog even een uurtje moet rijden, naar een concertje gaat of iets dergelijks, dan red je dat vaak niet.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
meestal als ik op de zaterdag uitga ofzo is het niet om 9 uur
Al sinds 1963 is Doctor Who op BBC 1quote:Op zaterdag 8 september 2012 18:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik volg het al jaren via downloads maar nooit bij me opgekomen dat we eigenlijk BBC op de tv hadden
Een verjaardag is hier reden dat ik morgenochtend de torrents weer aanzwengel inderdaad.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, uitgaan niet nee. Maar als je b.v. een verjaardag hebt en nog even een uurtje moet rijden, naar een concertje gaat of iets dergelijks, dan red je dat vaak niet.
Nee en ik denk dat het er ook niet van zal komen. Volgens mij was Russel T Davies er wel klaar mee.quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:10 schreef Friday12 het volgende:
is er al nieuws over nieuwe torchwood? nog niets over gevonden
Hm, die komt niet goed over. Quote dan:twitter:ItsTheDoctor twitterde op zaterdag 08-09-2012 om 13:04:01KNOCK KNOCK!"Who's there?"WHEN IS DOCTOR!"When is Doctor Who?"TONIGHT AT 1935 on BBC1!#doctorwho reageer retweet
quote:KNOCK KNOCK!
"Who's there?"
WHEN IS DOCTOR!
"When is Doctor Who?"
TONIGHT AT 1935 on BBC1!
Had zijn partner geen hersentumor, waardoor hij voorlopig even helemaal gestopt is met schrijven?quote:Op zaterdag 8 september 2012 19:20 schreef whocares86 het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat het er ook niet van zal komen. Volgens mij was Russel T Davies er wel klaar mee.
Ik herkende de stemmen, maar kon ze niet thuisbrengen. Heeft tot de aftiteling geduurd voordat ik het doorhad.quote:
Ja, dat hoorde ik er ook een beetje in idd.quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ik dacht eerst dat een van de robots Richard Ayoade van the IT-crowd was
ik las net ergens dat amy en rory er did seizoen uitgingen...quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:28 schreef Breuls het volgende:
Overigens, arc stuff:
- Identificatie van de Doctor mislukt (Doctor who? -- had bijna verwacht dat Chibnall die vraag zou stellen, maar nee).
- Klein beetje gehint: Amy is er tot het einde van de Doctor, of andersom.
je bedoeld dood...quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik las net ergens dat amy en rory er did seizoen uitgingen...
Ja, in aflevering 5quote:Op zaterdag 8 september 2012 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
NO SHITquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Over drie weken is hun laatste aflevering.quote:
jammer vond deze wel leuk als companions( die donnaquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Over drie weken is hun laatste aflevering.
Tenzij de Moff ons natuurlijk voor het lapje houdt.
niet haten op donna, zij is een van de beste companions en heel gewaagd aan de doctorquote:Op zaterdag 8 september 2012 21:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jammer vond deze wel leuk als companions( die donna)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |