Een meisje voor MeNicole! Wat zal ze verwend worden door haar grote broers
Ik hoop dat de verandering van voeding gaat helpen maffemuts.
Zoë wat ontzettend vervelend dat je nog steeds zoveel pijn hebt. Ook ik heb hele goede verhalen gehoord over osteopaten. Ik hoop dat het voor jou ook DE oplossing gaat zijn.
Bleie, Fritske (7,5 maand) krijgt nu ook broodkorstjes en dat vindt hij heerlijk. Van die mini-rijstwafeltjes van Bambix oid vindt hij ook helemaal top! (Groente gaat toch nog wat minder, al zijn wortel en tomaat wel goed binnen te houden)
Ik werk nu 36 uur (4x9) per week. Daar komt nog minimaal 2 uur per dag reistijd bij. Minder werken is niet echt een optie met de baan die ik heb. Gelukkig is mijn werk wel heel leuk!
Zelf ben ik dus 1 hele dag in de week vrij en mijn man is ook 1 dag thuis. De andere 3 dagen gaat Fritske naar opa's en oma's. In het begin moest ik heel erg wennen aan het feit dat wanneer ik thuis kwam er ineens nog vanalles te doen was. Fritske halen, eten koken, Fritske eten geven, zelf eten, Fritske in bad doen, hem naar bed brengen, huis een beetje opruimen. Dan was ik blij dat ik even rustig op de bank kon gaan zitten. Nu ik er eenmaal aan gewent ben, gaat het wel prima!