Als voormalig libertarier de VVD overwegenquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen D66 en VVD. Ik zit er een beetje tussenin.
Ook voor jou hebben we wat: een irritant knipperend ding!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:36 schreef robin007bond het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen D66 en VVD. Ik zit er een beetje tussenin.
stop it!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:44 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
Ook voor jou hebben we wat: een irritant knipperend ding!
[ afbeelding ]
Wat lief van jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 02:02 schreef SeanFerdi het volgende:
Mijn eigen voorkeur kunnen jullie in mijn UserIcon zien, maar ik vind dat ieder zo'n keuze voor zichzelf moet maken, en daarom heb ik deze UserIcons voor alle partijen gemaakt.
Hahahaha. Ik zou hem even onder een spoiler zetten, voor de epileptici onder onsquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:45 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
scheelt weer zorgkosten als ze de pijp uit gaan...quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:36 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik zou hem even onder een spoiler zetten, voor de epileptici onder ons
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:37 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
scheelt weer zorgkosten als ze de pijp uit gaan...
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:44 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 00:44 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
heb 'm er bij gezet.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:21 schreef HeavenSmiles het volgende:
Ik heb er ook eentje voor GroenLinks, iets actueler dan de afbeelding in de OP.
[ afbeelding ]
Wanneer het partijbureau een reactor in de achtertuin zet, en de lijsttrekker zeehondjes knuppelt.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 14:28 schreef HeavenSmiles het volgende:
...
Wanneer stel je 'm zelf in als usericon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |