quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:48 schreef Insektenvernichter het volgende:
zo snel mogelijk achter elkaar, dan hebben ze het meest aan elkaar.
Dan hebben ze heeeel veel aan elkaar, kan de oudste mooi babysittenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:37 schreef Leandra het volgende:
Tussen de eerste en de tweede zit 19 jaar
WIj dachten ook zoiets en een jaar na de eerste was mijn vrouw weer zwanger maar dat werd een miskraam. Daarna wilde het ook niet meer zo lukken, maar nu hebben we een dochter van 4 en twee zonen van 1. Dubbel feestquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:34 schreef Shandaly het volgende:
Zoals al gezegd, alles heeft z'n voors en tegens.
Ik had een ideale tussentijd van ongeveer twee jaar in gedachten. Zoveel scheelt er ook tussen mij en mijn broertje en tussen mijn man en zijn zus, dus dat voelde heel natuurlijk voor ons.
Helaas is mijn peuter inmiddels ruim 2, maar wil het met het zwanger worden van de tweede nog niet zo lukken... Hij zal dus zeker ruim 3 zijn voordat hij een broertje of zusje krijgt.
(En nu focus ik me vooral op de voordelen daarvan... oudste uit de luiers als de baby er is, kan goed praten, niet zo heel lang dubbele kinderopvang, alle meubeltjes en andere baby-/dreumeszaken niet dubbel nodig, oudste snapt meer van wat er gebeurd... etc)
Als je zo nauwkeurig gaat zijn dan is dat bij ons een paar seconden tussen de middelste en de jongstequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 06:56 schreef Kyara het volgende:
Tja, hier zal tussen de oudste en de middelste ongeveer 14 maanden zitten en tussen de middelste en de jongste een paar minuten of zo?
Ze moeten hier nog geboren worden hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:35 schreef LoganMCV het volgende:
[..]
Als je zo nauwkeurig gaat zijn dan is dat bij ons een paar seconden tussen de middelste en de jongste
Spannend ! moet je nog lang?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ze moeten hier nog geboren worden hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |