neenquote:
nopequote:
Warmerquote:
Nog net zo warmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef Koepert het volgende:
Opel Senator? Lamp klopt niet..
Opel Commodore?
Noem er eens een andere variant vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef Koepert het volgende:
Opel Senator? Lamp klopt niet..
Opel Commodore?
Holden Commodore?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Noem er eens een andere variant van
WINquote:
Achteraf had ik t kunnen wetenquote:
U zijt correct.. het is een Toyota Sprinter.. geen corolla sedan..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef L0we het volgende:
Is dat model niet al eerder voorbij gekomen?
gelijk maar mijn vermoeden: Toyota Corolla sedan (ofwel: Toyota Sprinter)
Zie net dat de vorige ook door jou gepost is, ik had hem net gegoogled om te zien hoe hij eruit zag, dan is die laatste wel erg makkelijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
U zijt correct.. het is een Toyota Sprinter.. geen corolla sedan..
Corolla sedan is in europa geleverd, een toyota sprinter niet altijd.. (soms als corolla sedan)..
Het is zo'n leuke verwarrende situatie
Nee.quote:
Oh oh oh.. eh.. heeft opel of ford niet 1 van hun gangbare modellen uitgerust met zo'n neus? de rekord of de taunus oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee.
Studebaker was trouwens een goede gok want de auto is duidelijk geïnspireerd door de vormgeving van Studebaker. Deze auto is echter niet Amerikaans.
Precies, Ford Taunus. In de volksmond 'Weltkugel' genoemd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh oh oh.. eh.. heeft opel of ford niet 1 van hun gangbare modellen uitgerust met zo'n neus? de rekord of de taunus oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |