Maar welk model...?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien de velgen zeg ik een Vauxhall VXR of een Holden... maar nu nog welke..quote:
wattes?quote:ZVJZ?=VMR!
Scherp!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:03 schreef en_door_slecht het volgende:
Zeker vam je zaak? volgende mr
Holden is goed, nu het model nog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 08:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Gezien de velgen zeg ik een Vauxhall VXR of een Holden... maar nu nog welke..
[..]
wattes?
Zo'n pickup? Ute heet dat ding gewoon geloof ik.. toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:21 schreef ß het volgende:
[..]
Holden is goed, nu het model nog.
ZVJZ?=VMR! betekent zeker van je zaak? = vraag maar raak!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Zo'n pickup? Ute heet dat ding gewoon geloof ik.. toch?
Mja ik had idd geedit.. Omdat 2000 en 2600 vrijwel identiek zijn..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:59 schreef the85mc het volgende:
O wacht even het is een 2600 ! Had je geedit? De eerste keer las ik alleen alfa 2000.. Hele reparatie is te zien op:
http://www.alfabb.com/bb/(...)3-ar-2600-crash.html
In wezen is de neus nog vrij inwisselbaar. De grill icm lettertype vd 4 echter niet..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:43 schreef the85mc het volgende:
Klopt, in een keer goed! Wou em niet teveel snijden, dacht dat het zo al moeilijk genoeg was..
the85mc heeft gelijk, maar Gummie heeft m volledig.. dus creds gaan naar jou.. sorry the85mcquote:
Correct!quote:
Nopequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:05 schreef Koepert het volgende:
Mitsubishi Colt sedan?Lancer.. hoe heet dat ding..
neenquote:
nopequote:
Warmerquote:
Nog net zo warmquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef Koepert het volgende:
Opel Senator? Lamp klopt niet..
Opel Commodore?
Noem er eens een andere variant vanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:28 schreef Koepert het volgende:
Opel Senator? Lamp klopt niet..
Opel Commodore?
Holden Commodore?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:29 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Noem er eens een andere variant van
WINquote:
Achteraf had ik t kunnen wetenquote:
U zijt correct.. het is een Toyota Sprinter.. geen corolla sedan..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:17 schreef L0we het volgende:
Is dat model niet al eerder voorbij gekomen?
gelijk maar mijn vermoeden: Toyota Corolla sedan (ofwel: Toyota Sprinter)
Zie net dat de vorige ook door jou gepost is, ik had hem net gegoogled om te zien hoe hij eruit zag, dan is die laatste wel erg makkelijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 17:28 schreef Koepert het volgende:
[..]
U zijt correct.. het is een Toyota Sprinter.. geen corolla sedan..
Corolla sedan is in europa geleverd, een toyota sprinter niet altijd.. (soms als corolla sedan)..
Het is zo'n leuke verwarrende situatie
Nee.quote:
Oh oh oh.. eh.. heeft opel of ford niet 1 van hun gangbare modellen uitgerust met zo'n neus? de rekord of de taunus oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee.
Studebaker was trouwens een goede gok want de auto is duidelijk geïnspireerd door de vormgeving van Studebaker. Deze auto is echter niet Amerikaans.
Precies, Ford Taunus. In de volksmond 'Weltkugel' genoemd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Oh oh oh.. eh.. heeft opel of ford niet 1 van hun gangbare modellen uitgerust met zo'n neus? de rekord of de taunus oid?
Het is een auto uit de wederopbouw. De complete auto-industrie in Duitsland had het loodje gelegd in de tweede wereldoorlog.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:24 schreef gebrokenglas het volgende:
k vind het maar een lelijk ding.
toppert ben je ook he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:35 schreef Koepert het volgende:
Ik wilde zeggen Trabi..maar door de ruit ga ik voor n DKW..
Zeer zekerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:38 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
ik kan iig meer dan ami's posten
Trabi zal het dus niet zijn.. DKW ook niet gok ikquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef ellevehC86 het volgende:
Deze zal iedereen waarschijnlijk op het verkeerde spoor zetten, ik heb er nog nooit 1 zijn rijden, maar zeldzaam waren ze niet
[ afbeelding ]
:S hoe de fuck kon je dat weten????quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:47 schreef Koepert het volgende:
[..]
Trabi zal het dus niet zijn.. DKW ook niet gok ikeen VW 1600?
Ik heb een ziekelijke tic voor auto'squote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
:S hoe de fuck kon je dat weten????
dan moet ik je maar echt gaan uitdagenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:50 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik heb een ziekelijke tic voor auto's![]()
Ken heeel veeel auto's en onthoud die als het gaat om allerlei panelen/lampen/lijsten ..
Dus dan weet ik: Die koplamp icm dat paneel = auto 1,2,3 of 4..
Soort fotografisch geheugen,.,maar feilloos is het niet..
Please doquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
dan moet ik je maar echt gaan uitdagen
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:52 schreef Koepert het volgende:
Zal ik die onderste maar goed rekenen en weggevenAnders vervuilt het topic ook zo
Je doet af en toe wel een makkelijke toch? Voor de wat mindere kenners ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:51 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
dan moet ik je maar echt gaan uitdagen
tuurlijk, aar ik wil koepert gewoon een keer op een fout antwoord betrappenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je doet af en toe wel een makkelijke toch? Voor de wat mindere kenners ?
wie niet?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:56 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
tuurlijk, aar ik wil koepert gewoon een keer op een fout antwoord betrappen
Die VW had ik ook geweten, zat alleen even wat anders te doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Mijnheer erboven is een bonusquote:
Godverdomme!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:48 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
tenzij je een imagesearch aanheb, heb je hem foutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
deze is toch niet moeilijk? die vorm van het spatbord achter komt me bekend voor.
Ja , en die neus icm de voorlip/spoiler ook.. maar dan heb ik nog niet meteen t antwoord paraatquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
deze is toch niet moeilijk? die vorm van het spatbord achter komt me bekend voor.
Aan welke fabrikant denk je een beetje?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:01 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja , en die neus icm de voorlip/spoiler ook.. maar dan heb ik nog niet meteen t antwoord paraat
Ik denk aan een ouwe Nissanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Aan welke fabrikant denk je een beetje?
Nee vosss, sorryquote:
Aan die vent die die auto in elkaar geschroefd heeft, streetlegal 2200 pk..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:02 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Aan welke fabrikant denk je een beetje?
Nee Koepert, het is geen Renault Twingoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aan die vent die die auto in elkaar geschroefd heeft, streetlegal 2200 pk..
Vauxhall Victor zat ik aan te denken..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:04 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Nee Koepert, het is geen Renault Twingo
Vauxhall Victor bedoel je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Aan die vent die die auto in elkaar geschroefd heeft, streetlegal 2200 pk..
En idd, je hebt m helemaal foutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:05 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vauxhall Victor zat ik aan te denken..
Omdat n amerikaan misschien te voordehandliggend is..
Ik zei al dat ik niet feilloos was..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:06 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
En idd, je hebt m helemaal fout
yupquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ik zei al dat ik niet feilloos was..
Maar amerikaan en europeaan maar geen USA, dus Canada of Zuid Amerika
Hou m nog even vast.. deze weet ik zo niet meteen.. dat maakt t leuker,,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:10 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
yup, wil je nog een poging doen?, of gooi ik hem vrij?
neen, prachtbak trouwens, mijn droomauto is toch wel een diplomat A coupe te hebbenquote:
ik wacht welquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:15 schreef Koepert het volgende:
Vind m nog meer van n Opel Commodore weghebben.. maar dat is m ook niet..
Hij komt volgens mij wel uit ergens rond 70er jaren..
ik zal ook eens even zoeken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Hou m nog even vast.. deze weet ik zo niet meteen.. dat maakt t leuker,,
Die ene ja, mooie bak he?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:17 schreef gebrokenglas het volgende:
pfff eehhh. oja. die. ehhh *knip-met-vingers*
NEE!!!!, hoe durf je!!!!quote:
En dat terwijl ik een makkelijke wilde inzetten voor iedereenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
mijn gebruikelijke scherpte laat het even afweten...
type jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:21 schreef vosss het volgende:
Dat lijkt me een Chevelle Malibu SS 350?
Chevrolet Chevelle, misschien zegt dat wat meer?quote:ik ken het merk chevelle niet.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Chevrolet Chevelle, misschien zegt dat wat meer?
klopt, maar je zit o zo dichtbijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef Koepert het volgende:
Ik blijf een beetje bij oude opels hangen.. Maar een Opel Rekord is het volgens mij ook niet..
't is toch meer een ford of mercury. ff kijkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:26 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
klopt, maar je zit o zo dichtbij
nee, je zat btw dichterbij met je rekordquote:
nopequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
was dit niet ook een politieauto in de jaren 70 in Amerika?
ook nietquote:
Dat zijn er echt teveel. Wel een leuk filmpje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:23 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Wie ze allemaal raadt is een Boss !
heeft opel ooit een fabriek in Zuid Amerika gehad dan?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
ja, een commodore uit 1970... die komt sterk overeen.
Dat is een coupequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
zoiets?
http://www.allsportauto.c(...)modore_a_gs_01_m.jpg
Waarmee ik een enorme hint weggegeven heb trouwens.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:33 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
heeft opel ooit een fabriek in Zuid Amerika gehad dan?
nopequote:
misschien moet je eens aan badge-engineering denken, en welke coorporatie stond daar bekend om?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:35 schreef Koepert het volgende:
Resumerend..
Het is een auto uit ruwweg 1970.. 4deurs
Europa en Canada/Zuid Amerika maar NIET USA..
GEEN Opel Commodore, Senator, Rekord, Admiral, Diplomat..
Dan hebben we nog de Kapitan..
Of het is geen Opel..
nopequote:
lijkt er totaal niet opquote:
koepert geeft niet op toch? so close? nog ff doorgooglen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef ellevehC86 het volgende:
zal ik het jaar weggeven?, koepert?
Dat mag, hoewel ik vermoedens heb dat het ergens begin jaren 70 is..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:39 schreef ellevehC86 het volgende:
zal ik het jaar weggeven?, koepert?
1981quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat mag, hoewel ik vermoedens heb dat het ergens begin jaren 70 is..
Badge engineering ken ik voornamelijk van GM en Ford.. en in mindere mate VW en Toyota
Mm later dan ik verwachtte.. maar dan is het iig ook geen Crown..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:41 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
1981
en 3 van de 4 bovengenoemde fabrieken waren in die tijd in zuid-amerika
Niet zozeer fout hoor, de bodystijl is van 1968 tot 1984 niet veel veranderd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef Koepert het volgende:
[..]
Mm later dan ik verwachtte.. maar dan is het iig ook geen Crown..
De sluiting voooor de achterdeur (in de B-stijl dus) of die bedoeld is voor de achterdeur?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:43 schreef ellevehC86 het volgende:
en die toyota crown, ik kan he je vertellen waarom het dat niet kan zijn, kijk die dikke sluiting voor de achterdeur
Doe maar.. want ik ga in cirkeltjes denkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef ellevehC86 het volgende:
het is geen Opel, maar ook geen Chevrolet Impala, en toch is het de helft van allebei, Nou Koepert, ik geef he gewoon weg nu
Holden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:50 schreef ellevehC86 het volgende:
het is geen Opel, maar ook geen Chevrolet Impala, en toch is het de helft van allebei, Nou Koepert, ik geef he gewoon weg nu
JEEEEEEEEEJ, een Braziliaanse Chevrolet Opalaquote:
Godallejezus Man!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:52 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
JEEEEEEEEEJ, een Braziliaanse Chevrolet Opala
Chassis Opel rekord, Motor Chevrolet Impala
Ik ben ook ff heerlijk beziggehouden, waarvoor dankquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Godallejezus Man!![]()
Daar was ik nooit opgekomen idd..
Heerlijk zoekuurtje dit.. Nu ga ik andere dingen doen.
ik zoek wel weer even ietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb geen nieuwe helaas want ik sta op het punt om de deur uit te gaan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:49 schreef Koepert het volgende:
Hij lijkt me kleiner dan een GS (maar die zal het dan zijn) of LS.. We gaan niet flauw doen dat t een IS 250 is ofzo he
CT heeft knippers in de spiegels.. dus valt ook af.. SC heeft een ronder spatbord..en ander dak
Nee, zo flauw doen we echt niet, 't moet wel een leuke sport blijven. En voel me al een beetje schuldig dat ik pas zo laat bevestiging kan gevenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:57 schreef Koepert het volgende:
Als het een IS300 SportCross is vind ik je ook flauw trouwens..
Neenquote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:15 schreef Koepert het volgende:
Volgens mij zo'n Indisch vehikel.. Maar hoe t ding heet..
Mm Indisch Vehikel dus..quote:
Ja dat jaquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:20 schreef ellevehC86 het volgende:
ik keur hem goed, het is een echte mahindra scorpio
Ah crap, dat was m'n tweede optie na de Pajero!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:20 schreef ellevehC86 het volgende:
ik keur hem goed, het is een echte mahindra scorpio
Een oude jaren 30 Merc?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:22 schreef ellevehC86 het volgende:
eentje die ik zelf niet weet maar vanwege mooiheid wel graag wil weten
[ afbeelding ]
nee, ik kan de 5 zijkleppen aan de voorkant niet terugvinden bij een mercquote:
Die hebben beide laden onder de deur en de "hood ornament" klopt nog steeds nietquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:38 schreef Koepert het volgende:
Of een 1930s Cadillac Coupe Cabriolet
[ afbeelding ]
V-16 Roadster denk ik..
[ afbeelding ]
True.. maar die Hood Ornaments waren vaak custom he.. of deze is verbogen.. hoewel t geen exact match is. Ornament lijkt meer Plymouth of Chrysler.. hoewel dit n soort leeuw met vleugels lijkt.. dus miss n toen bestaand merk wat inmiddels ter ziele is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:42 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Die hebben beide laden onder de deur en de "hood ornament" klopt nog steeds niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |