Hij houdt van haarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Als een vriendin mij zou verbieden om met mensen om te gaan dan zou ik binnen recordtijd haar de duer hebben gewezen.
voetbalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij houdt van haar![]()
Maar nu klaar, ander onderwerp aub.
Dat houden van zou toch echt wel iets minder worden na dergelijke acties. De reden is vrijwel altijd jaloezie en daar ben ik nogal allergisch voor.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het anders ligt als je samenwoont en van diegene houdt.
Maar als vriend van diegene zou ik, zoals gezegd, vooral boos worden op die vriend van mij. Die maakt de keuze. En diegene is een vriend van mij, dus die flikt mij/ons wat.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn vriendin was voordat het zn vriendin werd al een jaar 16 eigenlijk een soort van zusje voor hem.
Bah nu moet ik ook nog een ander emailadres gaan regelen.
Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat hij echt wel zijn best heeft gedaan!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Lekker, een relatie met je zusje. Nee, sorry. Ik vind het heel erg zwak van zijn kant en dit had ik absoluut niet van hem verwacht.
Maar wees eerlijk. Wat voor bedreiging ben ik nou helemaal. Sowieso alleen al het feit dat ik 100 km verderop zitquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Myraela het volgende:
Ik snap niet waarom mensen elkaar dingen verbieden, maar in bepaalde situaties of bepaalde voorgeschiedenis is het misschien ook wel logisch. Ookal is het vanuit onzekerheid.
Ik noem dit niet 'je best doen'. Sorry, Hups. Maar je vriendin zo laten vallen, dat vind ik echt schandalig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik durf in alle eerlijkheid te zeggen dat hij echt wel zijn best heeft gedaan!
Ik heb gewoon hoop dat het ooit nog goed komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik noem dit niet 'je best doen'. Sorry, Hups. Maar je vriendin zo laten vallen, dat vind ik echt schandalig.
Dan moet ie wel heel erg z'n best doen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb gewoon hoop dat het ooit nog goed komt
Ik heb toch geen ruzie met hem? Wat moet ik hem dan vergeven? Moet ik hem vergeven dat ie gelukkig wil zijn? Kom op hequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heel erg z'n best doen.
Hoop niet dat je bij het minste contact al alles vergeven hebt
Ik hoop het ook voor je.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hoop dat het ooit nog goed komt
Nou je bent best bedreigend.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Wat voor bedreiging ben ik nou helemaal. Sowieso alleen al het feit dat ik 100 km verderop zit
Hij gooit je aan de kant omdat een onzeker kutje waar hij net een relatie mee heeft jou als bedreiging ziet. Wat is dat nou voor een vriendschap?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb toch geen ruzie met hem? Wat moet ik hem dan vergeven? Moet ik hem vergeven dat ie gelukkig wil zijn? Kom op he
Mja true, en ik zou het nog ergens begrijpen als ze niet zou willen dat hij ergens alleen zou zijn met jou of iets, maar gewoon blijven praten lijkt me geen kwaad te kunnen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wees eerlijk. Wat voor bedreiging ben ik nou helemaal. Sowieso alleen al het feit dat ik 100 km verderop zit
Wij zien dat anders.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar nu doen jullie hem zo zwartmaken en dat verdient hij niet
Ga een keertje mee kickboksen met mijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar nu doen jullie hem zo zwartmaken en dat verdient hij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |