Het zou kunnen zijn dat het tijdelijk is. tenminste dat mag ik hopen.quote:
Ik doel in dit specifieke gevalquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat de beste vrienden die wij zolderautistjes maken geen FOK!kers zijn
Hij zet mij niet zomaar aan de kant.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat het tijdelijk is. tenminste dat mag ik hopen.
Aan de andere kant zou ik denk ik ook niet blij worden van een vriend die na jaren vriendschap mij zo aan de kant zou zetten. Dan zou ik eerder boos op hem dan op haar zijn.
Natuurlijk begrijp ik dat. Dat begreep ik er ook wel uit. Maar toch, weet niet. Ik zou zeker ook pissig op hem zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij zet mij niet zomaar aan de kant.
Je denkt toch niet dat dit pas een weekje speelt?
Hij heeft zijn best gedaan, al maanden. Het is voor hem ook niet leuk om elke keer ruzie te hebben thuis over een vriendin die 100 km verderop zit
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is geen FOK!erquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:08 schreef twi het volgende:
[..]
De mijne ook niet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn beste vriend is geen FOK!er. Ik val buiten de boot
!
Zit nu te janken op mn werk jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:11 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, Hups, wat een kutsituatie.
En wat een smerig kutwijf, zeg. Bah.
Mijn beste vriend ook niet. Al heeft hij mij de laatste paar keer laten stikken voor z'n vriendinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
!
Maar ook daar heb je nu een therapeut voor nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
!
Dat snap ik heel goed... Bah, wat valt me dit van hem tegen, zegquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zit nu te janken op mn werk ja
Nee, ik denk dat ik samen met Royco en Cue een supportgroep opricht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef twi het volgende:
[..]
Maar ook daar heb je nu een therapeut voor nodig.
Huh .. wat?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat ik samen met Royco en Cue een supportgroep opricht.
Zn vriendin was voordat het zn vriendin werd al een jaar 16 eigenlijk een soort van zusje voor hem.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik heel goed... Bah, wat valt me dit van hem tegen, zeg. Een vriendinnetje verkiezen boven een jarenlange vriendschap door dik en dun.
Gadverdamme. Ik zou er misselijk van zijn.
want?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Bah nu moet ik ook nog een ander emailadres gaan regelen.
Dan wist ze dus al veel langer van jullie vriendschap af en stelt ze zich helemaal aanquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zn vriendin was voordat het zn vriendin werd al een jaar 16 eigenlijk een soort van zusje voor hem.
Bah nu moet ik ook nog een ander emailadres gaan regelen.
Of ze weet alles van de vriendschap en doet daarom zo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wist ze dus al veel langer van jullie vriendschap af en stelt ze zich helemaal aan
Zij denkt gewoon dat ik zwaar verliefd op hem ben ofzo.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan wist ze dus al veel langer van jullie vriendschap af en stelt ze zich helemaal aan
De persoon die mij voor een keuzen zet of verbied met iemand om te gaan is zelf de klos en kan optieften uit mijn leven inderdaadquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Als een vriendin mij zou verbieden om met mensen om te gaan dan zou ik binnen recordtijd haar de duer hebben gewezen.
Ik snap wel dat het anders ligt als je samenwoont en van diegene houdt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:19 schreef Mystikvm het volgende:
Als een vriendin mij zou verbieden om met mensen om te gaan dan zou ik binnen recordtijd haar de duer hebben gewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |