Ik denk dat katten over het algemeen veel meer slachtoffers makenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn katten wel een stuk meer slachtoffers hebben gemaakt dan de hond van samzz.
Maar die laten we zeker niet inslapen.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:42 schreef Royco1 het volgende:
Mooi moment om even een foto van mijn lieve katten te spammen
[ afbeelding ]
Tsja, als het nou een pitbull of desnoods een grote herdershond was geweest, maar het is een klein kuthondje. Ik vind het allemaal wat overdreven. Naar het asiel brengen, inslapen, en als klap op de vuurpijl een therapeutquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb altijd wel moeite met mensen die het agressieve gedrag van honden vergoeilijken...
Het vriendinnetje heeft gewonnen.quote:
Gewonnen? Waarmee?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het vriendinnetje heeft gewonnen.
Ben geblokt op WA, MSN, FB overal
Een spel wat zij aan het spelen was. Hij moest kiezen tussen zn vriendin en mij (gewoon een vriendin)quote:
Klinkt als een goede soap.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een spel wat zij aan het spelen was. Hij moest kiezen tussen zn vriendin en mij (gewoon een vriendin)
Is nu ten einde hequote:
Jammerquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Het vriendinnetje heeft gewonnen.
Ben geblokt op WA, MSN, FB overal
Ik ken het verhaal niet. Jij wel?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer
Zegt denk ik wel genoeg over hem
blijkbaar meer dan jijquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:03 schreef debeterebob het volgende:
Ik ken het verhaal niet. Jij wel?
Nee!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jammer
Zegt denk ik wel genoeg over hem
Dit betekent dus volledig dat jij en je vriend geen contact meer zullen hebben?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee!!
Hij heeft zijn best gedaan!! Zij dwingt hem in feite tot een keuze en dan snap ik echt volledig dat hij kiest voor zijn vriendin waar hij mee samen woont!
Ja, heel overdreven.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:56 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, als het nou een pitbull of desnoods een grote herdershond was geweest, maar het is een klein kuthondje. Ik vind het allemaal wat overdreven. Naar het asiel brengen, inslapen, en als klap op de vuurpijl een therapeut
Juistquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit betekent dus volledig dat jij en je vriend geen contact meer zullen hebben?
Er zijn grenzen natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef twi het volgende:
Betekent dat ook dat je niet meer op dezelfde meets mag komen?
Hij is een fokker?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:07 schreef twi het volgende:
Betekent dat ook dat je niet meer op dezelfde meets mag komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |