Jij vindt zwetend wakker worden lekker?quote:
Oh de herinneringen stop!quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij vindt zwetend wakker worden lekker?
Ai, dat is klotequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Sjaak weg moet. Hij heeft vanavond m'n zusje gebeten... En wij denken allemaal dat het per ongeluk was (behalve pa), maar ze is nu wel bang voor hem.
.
Dat is nooit zo leuk om te horen sterktequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat Sjaak weg moet. Hij heeft vanavond m'n zusje gebeten... En wij denken allemaal dat het per ongeluk was (behalve pa), maar ze is nu wel bang voor hem.
.
Ik was er niet bij. Ze waren aan het spelen, ik denk dat het per ongeluk was. Dat hij eigenlijk zijn speeltje wilde pakken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar heeft je zusje hem laten schrikken/ pijn gedaan ofzo?
En toen heeft hij haar heel erg hard gebeten?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Ze waren aan het spelen, ik denk dat het per ongeluk was. Dat hij eigenlijk zijn speeltje wilde pakken.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:40 schreef ook_gek het volgende:
Die herder van me pa heeft mij ook wel eens gebeten tijdens spelen. Ging even mis. Eerste wat die hond deed was mijn hand likken van schrik.
Maar het is toch vrij simpel te bedenken dat het tijdens het spelen perongeluk ging?
he getver, wat rot.... zou t echt heel erg vinden, zeker omdat jullie er (bijna) van overtuigd zijn dat het een ongelukje was. Misschien heeft je pa dat in zn schrik besloten en denk hij er vanavond wat luchtiger over... hoop het voor jequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:17 schreef Samzz het volgende:
.
Ik was er niet bij, dus ik weet niet hoe hard hij heeft gebeten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toen heeft hij haar heel erg hard gebeten?
Als max haar speeltje wil pakken en ze grijpt mis dan hapt ze alleen maar dat is niet echt bijten.
Mijn pa gaat dit niet luchtig opvatten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
he getver, wat rot.... zou t echt heel erg vinden, zeker omdat jullie er (bijna) van overtuigd zijn dat het een ongelukje was. Misschien heeft je pa dat in zn schrik besloten en denk hij er vanavond wat luchtiger over... hoop het voor je
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 07:40 schreef ook_gek het volgende:
Die herder van me pa heeft mij ook wel eens gebeten tijdens spelen. Ging even mis. Eerste wat die hond deed was mijn hand likken van schrik.
Maar het is toch vrij simpel te bedenken dat het tijdens het spelen perongeluk ging?
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?
Hij heeft juist haar zusje gebeten, dan heeft een muilkorf dus geen zin.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar meteen wegdoen is zo sneu. Wie weet is het inderdaad een angstbijtertje. Dan doe je hem met uitlaten en als er visite is zo'n stoffen muilkorfje om.
Of bekijk ik het nu heel simpel?
Aj Dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 09:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar.hij heeft mij ook al eens gebeten. Je kan je ook wel voorstellen dat mijn ouders het nu niet meer zien zitten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |