nu ben ik benieuwdquote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Wedstrijd voorbij, heb ik net een perfecte fotogodver
Dit is wel een vreemde situatie...quote:
Hier herken ik me wel een beetje in. Was dat niet ook de reden dat de vorige reeks doodging? Ik heb me ook geregeld ingezet voor deze reeks, maar je voelt je ook zo'n zeur als je telkens mensen moet DM'en.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:21 schreef Schanulleke het volgende:
Ik heb de laatste tijd de wedstrijd wel een beetje opgepakt, maar ik heb de zin niet om achter iedereen aan te zitten. Vandaar dat ik dit keer niet bezig ben geweest met DM's sturen aan de mensen die nog niet gestemd hadden. Volgens mij mogen we best eigen verantwoordelijkheid verwachten van elkaar.
Oh jaquote:
Thanks, nabewerken is nog een beetje oefenen, ik ben echt slecht met photoshop (heb het nieteensquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:03 schreef DJSmiley het volgende:
Ik had ook nog niet gestemd, was/ben ff druk met mn server opschonen (zat wat meuk op..)
Maar 'dieren' onderwerp is denk ik een stuk makkelijker, met ook een stuk meer inzendingen gok ik.
Herfst zou overigens ook nog kunnen, ondanks dat het nu koud is, zit er nog genoeg blad aan de bomen enz.
Maar Sjiiep, feli. Vooral de nabewerking/kleursetting doet 't aan alsof die foto oud is. (alleen nog wat krasjes/scheurtjes toevoegen).
Nice! Met welke lens gemaakt? Deze heeft wel een aardig "Zeiss 3D" effect.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:08 schreef bakkerl het volgende:
Niet geheel optimaal, maar kwam ik afgelopen zondag tegen in het Amsterdamse bos.
[ afbeelding ]
(en ze moeten toch eens leren om wat langer stil te blijven staan.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |