abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116105116
[/quote]Ik ben boos op veel mensen en vooral de hedendaagse maatschappij
[quote]

Dank je! Jij bent dus boos op de hedendaagse maatschappij, dus ook boos op mij, want ik leef ook in de hedendaagse maatschappij. Maar je kent mij niet toch? Dus nu oordeel je zelf ook...

(ik snap je standpunt, maar misschien moet je het iets anders formuleren?)
Everything that shines ain't always gonna be gold
pi_116105651
Oneens met de OP, zoveel naïviteit. :') Ligt gewoon puur aan de leeftijd (1997 :') ), vroeger wilde ik ook heel graag een moreel goed mens zijn. Als je ouder wordt, begin je de hardheid van de wereld steeds beter in te zien en conformeer je eraan. Voorbeeldje:

Toen ik een jaar of tien was, zei een familielid dat het belangrijk is dat je vooral het meest van jezelf houdt. Kon er bij mij destijds niet in, altruïstisch persoon dat ik daar even was. :') Nu weet ik wel beter, je houdt ver-re-weg het meeste van jezelf en zal jezelf no matter what immer op de eerste plaats zetten. Je doet alles omwille van jezelf, ook aardigheid, liefde en socializen naar anderen.

Nog zoiets is de macht van de sociaal sterkste en niet de macht van de 'moreel beste'. Natuurlijke selectie heet dat. Waarom schoppen sommige klootzakken het in deze wereld zo ver? Nee, niet puur omdat ze een klootzak zijn, maar omdat ze iemand zijn, een persoon met body, karakter, een eigen mening en een shitload aan uitstraling. Je hoeft niet per se een rotzak te zijn om iets te bereiken, maar zorg wel dat je genoemde eigenschappen bezit.

TS komt er nog wel achter.
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:08:59 #53
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_116107719
Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Ook geen sig dus
  dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:10:39 #54
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_116107796
quote:
0s.gif Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Crocodi1e het volgende:
Waarom oordelen mensen?
Weet niet, waarom opende je dit topic? :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_116108219
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Nog zoiets is de macht van de sociaal sterkste en niet de macht van de 'moreel beste'. Natuurlijke selectie heet dat. Waarom schoppen sommige klootzakken het in deze wereld zo ver? Nee, niet puur omdat ze een klootzak zijn, maar omdat ze iemand zijn, een persoon met body, karakter, een eigen mening en een shitload aan uitstraling. Je hoeft niet per se een rotzak te zijn om iets te bereiken, maar zorg wel dat je genoemde eigenschappen bezit.
Het helpt wel als je er geen problemen mee hebt om anderen de grond in te trappen. :P
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')