Ik heb vernomen dat P_z foto's van jou heeft gemaakt terwijl je sliep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig sta ik bijna op alle foto's in mijn eentje![]()
Behalve op eentje met heatseeker
M'n telefoon was om 22:00 al dood.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat P_z foto's van jou heeft gemaakt terwijl je sliep.
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat P_z foto's van jou heeft gemaakt terwijl je sliep.
Altijd reserve batterij voor de eckte togh? :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
M'n telefoon was om 22:00 al dood.
Wat nou als Bietsje ook wakker was en hij zijn grote trots over jouw gezicht heen smeerde tijdens het foto's maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt me sterk![]()
als hij 's ochtends moest kijken of hij nog gekotst had lijkt me helemaal naar de andere kant van de kamer lopen beach niet proberen wakker te maken en dan nog foto's van mij maken onmogelijk
Dat durfde hij niet meer toen ik aan zijn kont had gezetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat nou als Bietsje ook wakker was en hij zijn grote trots over jouw gezicht heen smeerde tijdens het foto's maken?
leugensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat nou als Bietsje ook wakker was en hij zijn grote trots over jouw gezicht heen smeerde tijdens het foto's maken?
Ik had ook nog in m'n portemonneequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende keer neem ik meer rubbers mee
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had ook nog in m'n portemonneeje had kunnen vragen
Had dat dan gezegd,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had ook nog in m'n portemonneeje had kunnen vragen
Precies, gewoon de kans nemen op een soa of kindje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef leeell het volgende:
gebruik ze toch niet,
neuken met condoom
pil of mapquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, gewoon de kans nemen op een soa of kindje.
yolo enzo
nee, maar ik neuk enkel maagden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Helpen de pil en map tegen een soa?????
maar je had een vriendin, anders zou het gewoon ongezond zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef leeell het volgende:
ik heb al maanden niet meer gemasturbeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |