aboquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
Moet jij niet paar seconden wachten voordat je weer kan posten?
aboquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef Dientje12 het volgende:
Moet jij niet paar seconden wachten voordat je weer kan posten?
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
Hoi Dientje
Wanneer weet ik het van zaterdag?
is ook zo, vinden leuk, leeell zeggers krijgen bonuspointsssquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
heet lleeelll iel?
ik dacht LeeLLL
yesquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:35 schreef leeell het volgende:
[..]
is ook zo, vinden leuk, leeell zeggers krijgen bonuspointsss
Baasquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Morgen ga ik vragen of ok sws vrij kan krijgen
Lurkerquote:
watquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef leeell het volgende:
tevens terechte TT
èèn kus voor iedereen, behalve 2h4u want rapist.
stop volgen geklikt , dmen mag altijd
beach jij kkecto donderdag sta ik op de stoep anders pak ik nu de telefoongids (lees online zoeken) en bel ik die ecto vader van je en zeg ik dat je mij verkracht heb zaterdag.
ditquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef Snowbells het volgende:
ik en dientje zitten echt zo van wtf elke keer om pz
moet ik al terugkomen danquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:44 schreef Snowbells het volgende:
ik en dientje zitten echt zo van wtf elke keer om pz
leeell kankerjoch ik kus je als ik dat wilquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:39 schreef leeell het volgende:
tevens terechte TT
èèn kus voor iedereen, behalve 2h4u want rapist.
stop volgen geklikt , dmen mag altijd
beach jij kkecto donderdag sta ik op de stoep anders pak ik nu de telefoongids (lees online zoeken) en bel ik die ecto vader van je en zeg ik dat je mij verkracht heb zaterdag.
Dus jij geeft massagesquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want ik ben kietelig.
ik masseer mezelf welomdat goede masseuse enzo
nee petermorphquote:
te easyquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar voor jou is het 2 breezers dientje
Ok, ik vraag of die dag voor mij wordquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom op de volgende meet dan
een watquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Honger hebben, en er dan achter komen dat er nog een eierbal ligt
ik zocht het op, ziet er wel oké uit, jammer dat ik nooit in groningen kom ripquote:
moe moe uguu~ :3quote:
als je 13oktober komt neem ik er wel een voor je meequote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ik zocht het op, ziet er wel oké uit, jammer dat ik nooit in groningen kom rip
hou ik je aanquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als je 13oktober komt neem ik er wel een voor je mee
quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen er gaan komen, maar er zijn er nu al bijna 15 zeker.
Vrijstaand huis? Hoe groot?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef FL_Freak het volgende:
Ik weet niet hoeveel mensen er gaan komen, maar er zijn er nu al bijna 15 zeker.
ja het ziet er niet zo tof uit, maar het is zoooo lekker omgquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:57 schreef Snowbells het volgende:
DV ik wil ook je voedsellijkt op uilenbraak maar maakt niet uit
niet genoegquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:59 schreef leeell het volgende:
hoeveel boze blikken heb jij mij gegeven toen ik stond te schamperen naar je die avond
quote:
Hahaha hoe verklaar ik die posterquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:00 schreef Beach het volgende:
Snowie help me eraan te herinneren dat ik een snsd poster voor je meeneem
Geen idee.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahaha hoe verklaar ik die poster![]()
in je shirt mee naar binnensmokkelenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahaha hoe verklaar ik die poster![]()
Daar heeft hij wenkbrauwenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
beach de volgende keer print ik die foto wel uit
die uiquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
beach de volgende keer print ik die foto wel uit
Ik moet ff kijken of dat lukt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wil nog steeds buiten slapen opzich.
Maar ik heb toch al dibs op een prive kamer, en dat wil ik niet opgeven
die zonder wenkbrauwen is wel leuker jaquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik doe die zonder wel
[..]
huilen van het lachen
jammer joh, daar heb ik al dibs opquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:03 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil op de bank zitten in de hoek
Gewoon overdagquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
jammer joh, daar heb ik al dibs op
ook van mijquote:
Dat mag maar is een gesloten haard.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:05 schreef Plastic_zak het volgende:
fl mag ik naast je open haard slapen?
gelukkigquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat mag maar is een gesloten haard.
ik ik ik ik ik omgquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
Wie wilt naast mij zitten op de bank, dan leg ik daar naamkaartjes.
ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:06 schreef Snowbells het volgende:
Wie wilt naast mij zitten op de bank, dan leg ik daar naamkaartjes.
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dit moet wel een dp worden, beach
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dit moet wel een dp worden, beach
ik bovenop svpquote:
dubbele penottiquote:
Bescherm me die dagquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
oh ik dacht deep throat of double penetration
never mind
lesbische interactiequote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hallo, ik neem een eierbal voor je mee, ik moet je beschermen
wat krijg ik terug
Een knuffel en als je ooit in gelderland bent op een meet een gratis patatje jeger.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja hallo, ik neem een eierbal voor je mee, ik moet je beschermen
wat krijg ik terug
ik zeg doenquote:
allemaal uit jou eten?quote:
wie is noenoe, en waarom heeft ze gelijk?quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
noenoe had gelijk, jij bent creepy
meboi oosjenvjieuw :$quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Snowbells het volgende:
Wie is noenoe want ik geef hem gelijk
quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:15 schreef Snowbells het volgende:
Wie is noenoe want ik geef hem gelijk
quote:
gewoon mad dat ik jou nog niet heb gewhaptquote:
quote:
mijn ice-tea (lauwquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef Plastic_zak het volgende:
mag ik m'n eikel tegen je anus wrijven?
die mag ik niet uitlekken tenzij toestemming van degene op de picquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:08 schreef HappyBob het volgende:
P_z, waar blijven de foto's van de meet afgelopen weekend?
Streepje door haar naam wegens herrie schoppen om het maar even snel en rustig uit te leggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:10 schreef HappyBob het volgende:
Wat is het verhaal? Waarom heb ik HH al lange tijd niet meer gezien op de foks?
Gewoon zwarte balkjes gebruiken toch?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
die mag ik niet uitlekken tenzij toestemming van degene op de pic
Oké, bevredigend verhaal :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Streepje door haar naam wegens herrie schoppen om het maar even snel en rustig uit te leggen
Ik heb vernomen dat P_z foto's van jou heeft gemaakt terwijl je sliep.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef wietparkiet het volgende:
Gelukkig sta ik bijna op alle foto's in mijn eentje![]()
Behalve op eentje met heatseeker
M'n telefoon was om 22:00 al dood.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat P_z foto's van jou heeft gemaakt terwijl je sliep.
Lijkt me sterkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat P_z foto's van jou heeft gemaakt terwijl je sliep.
Altijd reserve batterij voor de eckte togh? :$quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:14 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
M'n telefoon was om 22:00 al dood.
Wat nou als Bietsje ook wakker was en hij zijn grote trots over jouw gezicht heen smeerde tijdens het foto's maken?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Lijkt me sterk![]()
als hij 's ochtends moest kijken of hij nog gekotst had lijkt me helemaal naar de andere kant van de kamer lopen beach niet proberen wakker te maken en dan nog foto's van mij maken onmogelijk
Dat durfde hij niet meer toen ik aan zijn kont had gezetenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat nou als Bietsje ook wakker was en hij zijn grote trots over jouw gezicht heen smeerde tijdens het foto's maken?
leugensquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat nou als Bietsje ook wakker was en hij zijn grote trots over jouw gezicht heen smeerde tijdens het foto's maken?
Ik had ook nog in m'n portemonneequote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
Volgende keer neem ik meer rubbers mee
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had ook nog in m'n portemonneeje had kunnen vragen
Had dat dan gezegd,quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had ook nog in m'n portemonneeje had kunnen vragen
Precies, gewoon de kans nemen op een soa of kindje.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:44 schreef leeell het volgende:
gebruik ze toch niet,
neuken met condoom
pil of mapquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, gewoon de kans nemen op een soa of kindje.
yolo enzo
nee, maar ik neuk enkel maagden.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Helpen de pil en map tegen een soa?????
maar je had een vriendin, anders zou het gewoon ongezond zijnquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:50 schreef leeell het volgende:
ik heb al maanden niet meer gemasturbeerd
valt mee, ze is (wasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
maar je had een vriendin, anders zou het gewoon ongezond zijn
Ohquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:52 schreef leeell het volgende:
[..]
valt mee, ze is (was)er niet altijd
ik ga nog steeds kapot met een peukiequote:
neuh, kan me redelijk bedwingenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohhad je niet dan dat de spanning ervan af moest
Dit jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:54 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ga nog steeds kapot met een peukie
Dat. Ene scherm fokken andere scherm film/docu kijken.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat. Ene scherm fokken andere scherm film/docu kijken of een spelletje spelen.
film/docu jaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat. Ene scherm fokken andere scherm film/docu kijken.
Nee mijn broertje maakte mij wakker, mijn moeder wil dat ik straks mee ga naar een vriendin van haarquote:
jaquote:
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee mijn broertje maakte mij wakker, mijn moeder wil dat ik straks mee ga naar een vriendin van haar
Ik laat je zo snel mogelijk weten of ik kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ga je zaterdag nog mee naar holly met sv en ik?????
Moest je maar luisterenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja beetje mijn armen omdraaien enzo
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moest je maar luisteren![]()
DV luisterde niet DV ging voelen
herkenbaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:39 schreef wietparkiet het volgende:
Altijd lachen gieren brullen als een of andere meid in een vijver wordt gepleurd en daarna ontzettend stinkt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:45 schreef Desunoto het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:45 schreef Desunoto het volgende:
Is die homo zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Je wil 'm gewoon knuffelen en kusjes geven. zo lievvvquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap dat meisjes kwijlen over bijvoorbeeld Johnny Depp, maar wat heeft dit jochie...?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je wil 'm gewoon knuffelen en kusjes geven. zo lievvv
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Het vijverwater is naar haar hoofd gestegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |