Vannacht gezien op gemist, best wel gaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
Wie kijkt Oh Oh europa?![]()
Doen twee FOK!ers mee geloof ik
Wat was nou dat verhaal dat ze schreeuwend voor je deur stondquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas in de Gazastrook natuurlijk_!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit in Advocatistan.
Wait whut?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef YOLO het volgende:
[..]
Wat was nou dat verhaal dat ze schreeuwend voor je deur stond?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit in Advocatistan.
Denk een YOLO-actie van d'r, in d'r welbekende roesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef YOLO het volgende:
[..]
Wat was nou dat verhaal dat ze schreeuwend voor je deur stond?
Ja, ik denk doelend op de shoot-outs en robberies ofzo, anders weet ik het ook niet waaromquote:
Spijtige zaak. Is er al bij je ingebroken? Ben je al overvallen? Afgeperst? Beroofd?quote:
Hahaha, het is echt zo dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk een YOLO-actie van d'r, in d'r welbekende roes.
NEE?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ze hebben die doelpuntviering van Balotelli er ingestopt!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NEE?! Gruwelijkkk
.
[ afbeelding ]
Opdat wij niet zullen vergeten.
Met shirt aanquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met shirt aan. Ik wil de X-rated versie. Net zoals vroegâh met Dead or Alive: Xtreme Beachvolleyball.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Goede producer wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik liep in de MediaMarkt vandaag en hoorde daar ineens dit liedje, ik ging helemaal los daar.
Niet dat die per se van hoogstaande kwaliteit is, maar die beat ging wel lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |