Vannacht gezien op gemist, best wel gaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 20:25 schreef JackieBrown het volgende:
Wie kijkt Oh Oh europa?![]()
Doen twee FOK!ers mee geloof ik
Wat was nou dat verhaal dat ze schreeuwend voor je deur stondquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vas in de Gazastrook natuurlijk_!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit in Advocatistan.
Wait whut?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef YOLO het volgende:
[..]
Wat was nou dat verhaal dat ze schreeuwend voor je deur stond?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zit in Advocatistan.
Denk een YOLO-actie van d'r, in d'r welbekende roesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:20 schreef YOLO het volgende:
[..]
Wat was nou dat verhaal dat ze schreeuwend voor je deur stond?
Ja, ik denk doelend op de shoot-outs en robberies ofzo, anders weet ik het ook niet waaromquote:
Spijtige zaak. Is er al bij je ingebroken? Ben je al overvallen? Afgeperst? Beroofd?quote:
Hahaha, het is echt zo dusquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denk een YOLO-actie van d'r, in d'r welbekende roes.
NEE?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:37 schreef YOLO het volgende:
[..]
Ze hebben die doelpuntviering van Balotelli er ingestopt!
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
NEE?! Gruwelijkkk
.
[ afbeelding ]
Opdat wij niet zullen vergeten.
Met shirt aanquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Met shirt aan. Ik wil de X-rated versie. Net zoals vroegâh met Dead or Alive: Xtreme Beachvolleyball.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Goede producer wel.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 22:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik liep in de MediaMarkt vandaag en hoorde daar ineens dit liedje, ik ging helemaal los daar.
Niet dat die per se van hoogstaande kwaliteit is, maar die beat ging wel lekker.
Ken je Smooth ook? Die gitaarsoloquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ze lieten daar op die TV's ook Santana Greatest Hits Live zien, op het moment dat ik langs liep kwam dit pareltje voorbij natuurlijk.![]()
Smoothquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ken je Smooth ook? Die gitaarsolo.
Ik heb even geluisterd, maar die combinatie vind ik niet helemaal kloppen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Smoothbeste santana nummer.
En just feel better met Steven Tyler
Ik hou daar wel van somsquote:Op woensdag 29 augustus 2012 09:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb even geluisterd, maar die combinatie vind ik niet helemaal kloppen.
Moet je niet bij mij zijn. Dat was YOLO.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 11:59 schreef JackieBrown het volgende:
Hoe zit het met die cokebezorging??!
Altijd lekker om een dagje ertussenuit te gaan.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, ben terug van een dagje Mars. Best fris, maar hey, we zijn tenslotte geen mietjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dagje Mars gehehehehehehequote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, ben terug van een dagje Mars.
quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Een dagje Mars gehehehehehehe
quote:Op maandag 27 augustus 2012 21:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]van die grappen waar je niet om wil lachen maar doordat je je lach probeert in te houden komt ie nog harder en langer.
Duidelijke photoshop.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 13:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zo, ben terug van een dagje Mars. Best fris, maar hey, we zijn tenslotte geen mietjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen weerquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het burgerlijk leven is weer opgepakt.
Dan ga je toch Juist weer postenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Het burgerlijk leven is weer opgepakt.
Dit dusquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan ga je toch Juist weer posten
Alsof ze met dat geld eten gaan halen. Die stelletje daklozen krijgen een subsidie van de overheid. Hoorde laatst op het nieuws dat er zelfs in A'dam of R'dam een proef aan de gang te is waar een paar daklozen een Samsung S3 incl een kpn abbo krijgen zodat ze hun dagelijkse "survivalbattle" kunnen tweeten.quote:[b]Op dinsdag 28 augustus 2012 16:04 schreef dWc_RuffRyder
[..]
Zwervers die geld willen voor eten, je aanbied dat dan te kopen waarop ze dat dan weer weigeren.
Juist. FOK! is perfect sogmateriaal.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dan ga je toch Juist weer posten
Limburg = PVV volk dus logisch dat ze het niet drinkenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef ThaTim het volgende:
Valt me btw op hier in de randstad dat er vet veel fernandes gedronken wordt, dat zie je niet in Limburg
Niet alleen de randstad, hier in de kop van Noord-Holland is het ook goed te verkrijgen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef ThaTim het volgende:
Valt me btw op hier in de randstad dat er vet veel fernandes gedronken wordt, dat zie je niet in Limburg
Zie het zelfs in de kantine staan bij m'n stage (bij een organisatie waar je dat dus echt niet verwacht). En dan ook niet rood en groen, nee gewoon de blauwe blikjesquote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:55 schreef ThaTim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |